![]() |
Medieval knokken, welke wapens?
Stel je gaat ergens een potje vechten (kies maar, middeleeuwen of gewoon met non-lethal wapens tegen vrienden)
En je mag 2 wapens kiezen uit de volgende lijst. Welke neem je? Vechtstok Lange degen Kort zwaard Speren (geschikt voor steken en werpen) x5 Boog + 25 pijlen Langzwaard Lange dolk Slinger + 25 ijzeren kogels (en als ze op zijn stenen voor het oprapen) Schild Ik zou iig gaan voor Vechtstok en boog :) |
uuhhhmmmm... een schild en een zwaard? :confused:
|
Citaat:
|
Vechtstok
kort zwaard (+ een meisje) |
Boog en 25 pijlen :)
en als die kapot gaat het alternatief gebruiken (tandenstokers wegschieten met elastiek :o) |
Twee schilden.
|
Citaat:
bow & longsword. Ik denk dat ik je wel beat... volgens mij kan je met stok meer. Tegelijk blokkeren en aanvallen bijvoorbeeld. |
lange degen..
met een snelle beweging steek ik je in 1x dood. probeer nu maar af te weren met je rare stok :p |
Vechtstok
Boog + 25 pijlen Langzwaard Lange dolk Schild Of zijn dat er teveel? ^_^'' |
Citaat:
|
Citaat:
En anders mag de vechtstok weg... maar die lijkt me eigenlijk ook wel handig. Hm. |
Flinke Claymore natuurlijk :)
|
Citaat:
maar ik zou voor een dubbelzijdige bijl (kweet niet hoe ze die noemen, maar die mag toch ook wel he :p) en schild gaan. |
slinger.... Net zo hard op ze bek slingeren. BAM :)
|
schild en lang zwaard
wat is de inzet? een wonderschone jonkvrouwe (y):D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pijl en boog.. lijkt me echt wicked (y) (wat gebruik ik weer foute woorden)
|
Citaat:
|
Schild+speren
en stiekem nog een stungun ofzo :P |
Citaat:
die slag met je stok pareer ik mentaal met the force :D |
Langzwaard, alleen maar het langzwaard... (y)
|
Waarom ga ik in godsnaam een potje vechte?
|
Lange dolk + schild + shotgun.
OW OW OW Hey: Onzin meeting en we gaan vechten voor het enige meisje dat komt opdagen. :p |
Citaat:
|
Boog en speren.
|
Citaat:
|
ik vecht niet :o:p
|
Citaat:
waarom nemen jullie een boog zonder munitie mee zeg ;) - das best dom ;) |
Een goedendag, daar maal je echt iemand aan stront mee.
|
vechtstok en een langzwaard..
ahihiihaihaiha.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Stok in hand, rest weggeborgen, dan kan ik met stokken slaan :p Ok misschien moet die stok weg. Maar ik zie mezelf al lopen met zo'n stok, lijkt een wandelstok, maar ondertussen... :p |
Citaat:
ja vroeger wel, toen waren ze sterk.. maar die geemancipeerde dametjes van vandaag.. nee hoor.. dan breken de nageltjes.. ze zijn maar al te teer.. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |