![]() |
als je nu zomaar van nick mocht veranderen,
en je mocht al je post en shit behouden, zou je dan deze naam houden die je nu hebt of kiezen voor een andere naam?
en welke dan en waarom? |
ik hou deze, want deze is cool :rolleyes:
|
Ik heb de mijne al veranderd.. alleen jammer dat mijn posts enzo niet hetzelfde bleven..
|
Citaat:
|
Mwah, 'k zou niet weten wat ik dan zou nemen...'k zou op zich best willen veranderen ('k heb het al een keer veranderd (laten veranderen), van 'LeoNOOR' naar 'Leonoor')...misschien zou ik me wel naar één van m'n katten noemen oid. ;)
|
Citaat:
|
deze houde ikke hem hem overal :p
|
Een naam met iets minder ego ..... Misunderstood Mastermind :D:D
|
:lol:
|
áls ik móést veranderen zou ik teruggaan naar mn oude nick (nooit hier gebruikt) Blackeye
is er volgens mij al zo-een hier |
weet ni
|
Ik hou deze gewoon. Voor mijn gevoel ben ik al vaak genoeg van nick veranderd. Als ******** hier niet meer post, zit ik gewoon niet meer op het forum.
Simple as that. |
ik hou niet zo van die wazige figuurtjes met allemaal verschillende cq. wisselende namen, dus ik zou deze mooi houden :)
|
Citaat:
|
Neuh.. niet veranderen denk ik.
Ben superslecht in namen verzinnen, neem vervolgens weer iets dat plotseling in mn kop springt, om hem vervolgens spuugzat te worden :o *al is het maar omdat ik m zelf met moeite kan spellen ;):o* |
Ik zou mn nick nooit veranderen :o
|
uhm...ik zou deze nick dan maar houden :)
|
t is wel goed
|
Als ik hem zou veranderen, dan zou ik Aurora als nick willen.
|
ik zou hem wel veranderen, waarin weet ik niet, maar iig niet deze :P
|
~Golvend Klapeendje~
|
ik zou een andere kiezen
|
Citaat:
|
heb k dus net gedaan
ik was wachtwoord vergeten en die van me emailadres was ook kapot :) mahja wel alle posts weg :( |
Dan zou ik een andere nemen, omdat deze nick me de hele tijd aan Marco doet denken.. Ik zou een lieve/vrolijke nick willen ofzo! :D
|
ik vind deze goed en kben super slecht in nicknames verzinnen dus khoud dan deze :)
|
Ik wil niet veranderen
|
Misschien dat ik hem dan verander in "Draakje".. Maar ja misschien ook niet :|
|
Ik ben heel tevreden met mijn naam, maar als het zou moeten, dan zou ik niet kunnen kiezen uit Flow (van Flower) en Jasmijn ;).
|
ik zou m gewoon houden
|
ik zou mijn naam graag laten veranderen in Frits,
naar mijn voornaam. Lekker banaal en oerhollandsch. |
Ik zou hem gewoon houden, ik vind mijn nick niet echt geweldig, maar ik weet toch geen betere.
|
Razzle -> R@zzle
|
duidelijk een andere, maar heb geen zin te 'm te veranderen. Ik weeet ook niks leuks te verzinnen eigenlijk, dus als iemand suggesties heeft..
|
nee is wel goed zo.
als het moest > Roos |
NIET!...
Ben uiterst tevreden met mijn sublieme RazendeRoeland |
zelfde naam
|
Zou em heel graag willen veranderen..Deze naam vinnik eigenlijk zwaar zuigen, alleen ik heb er al zoveel posts mee en ik wil niet meer als newbie hier komen:p Ik heb deze gekozen toen ik net 13 was, das al keilang geleden. Weet niet eens hoe ik erop ben gekomen:p. Vinnet maar een kutnaam eigenlijk :p:o
Zou er Star van maken..Maar dies al bezet. |
Nee, ik ben er erg tevreden mee :)
|
Mmm ik zou um ook houden, herken je toch mensen en meningen aan. Maar als ik een ander moest kiezen zou ik er ook zo snel geen andere weten
|
ik zou een nieuwe nemen..
Ik baal van deze.. maja kan zo snle ook geen nieuwe verzinnen, en vin het ook teveel moeite om een nieuwe te nemen :) |
Ik heb het een keer gedaan toen ik hier nog maar net hier op het forum was. Ik was eigenlijk vanaf het begin niet tevreden over die nickname. Deze zou ik niet veranderen.
|
'squiggy' (y)
|
'Biff Tannen' of 'Emmet L. Brown' (met coole avatars!)
Back to the future is cool!! :D Of lekker afgezaagd 'A-lover'. |
Ik wil een punt erachter.
|
mm... BrEeZaH-sLeT ofzo :):p
|
ik zou deze gwoon wel willen houden.. zou neit eens een nieuw nick weten zo :o
|
Ik zou uhm veranderen denkik:o
Zoon van Ikheetfroukje lijkt muh wel wat:p:D |
Ikwil hem niet willen veranderen... ook al mag ik het.
|
Citaat:
:confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |