![]() |
er zijn veel mensen die vroeger leraar/lerares
wilde wordenm aar nu niet meer Waarom niet? :confused: :confused: Brandende vraag :D
|
ik en volgens mij heel veel meisjes. Het is gewoon echt niks voor mioj, maar vroeger leek dat geweldig omdat je de juf zo leuk vond :D
|
Hehe ik wou directuer worden zodat ik die irri leraren kan ontslaan :D
|
Veel kinderen willen ook mama worden, en idd leraar.. Komt omdat ze denk ik tegen hun op kijken, Als je juf bent mag je met mooie pennen schrijven, en weet je alles!
|
wilde toen ik heel klein wa altijd architect worden
hefet tot mn 13e geduurd kwam er toen achter wat t echt inhield :D |
Ik ken juist best wel veel mensen die leraar/lerares willen worden :confused:
|
Nee. Ik wou astronaut worden :D
|
nee, nu denk ik er nog serieus over na ook :o
|
nee nooit juf willen zijn!
|
t lijkt me eigenlijk wel leuk..
|
omdat je dan jaar in jaar uit steeds hetzelfde uit moet leggen.
dat lijkt me zo vermoeiend ik zou me ook heel erg oud gaan voelen |
mmm ik wilde vroeger ook lerares worden, denk dat het idd wel komt omdat je tegen die persoon opkijkt enzo...
maar nu zijn er wel best veel mensen die ik ken die studeren voor lera(a)r(es) *telt* 5 denk ik |
Omdat leraren te veel te maken hebben met aggressiviteit ( zoals ieder dienstverlend beroep) en omdat ze te wienig betaald krijgen voor het werk wat ze doen..
|
Zou t niet willen worden,
ben te ongeduldig, snap zelf dingen ook niet zo snel.. :o |
Ik wilde vroeger ook juf worden. Nu niet meer, omdat ik nu weet wat het precies inhoudt en dat er veel meer beroepen bestaan.
|
Mwah, we zitten anders met genoeg mensen in het gebouw van de lerarenopleidingen...
|
Citaat:
|
nej nooit gewild eigenlijk...
in m'n omgeving zeggen wel ns mensen dat ik het moet doen, maar het lijkt me echt niks... de mentaliteit is niks meer en het cao is nou ook niet iets waar je erg blij van wordt |
omdat je daar als kind heel dichtbij staat denk ik... en je kijkt tegen zo iemand op (als je hem/haar leuk vindt) of je wil juist het tegengestelde worden van hem/haar (als je hem/haar niet leuk vindt)...
Ik wilde vroeger postbode worden, omdat ik 1 of andere voorliefde had voor fietsen :o (die voorliefde is nu overigens helemaal omgedraaid..ik haat fietsen!) En eh, lerares lijkt me wel een cool beroep... misschien dat ik na mijn studie zelfs nog een verkorte PABO-opleiding ga doen. Juffrouw Mieke klinkt wel gaaf :D |
Citaat:
|
Citaat:
En eh, ik ben heel leip ja, je kent me toch ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ehm, je kunt ook respect af dwingen door bij je voornaam genoemd te worden... ik had ook respect voor mijn leraren en leraressen op de basisschool en die werden ook gewoon bij hun voornaam genoemd.. |
Ik word nog steeds leraar, leraar geschiedenis :D
|
Bij mij is het nu net anders om.. hehe
vroeger wilde ik het nooit worden.. en nou lijkt het me wel onwijs kewl om lerares engels te worden :D |
Het heeft mij nooit leuk geleken ook niet toen ik jonger was :cool:
|
Citaat:
maar in ieder geval, ik heb het nooit willen worden...ff over getwijfeld bij het kiezen van mijn tegenwoordige studie, maar dat kwam meer door mijn moeder:o:p |
Citaat:
En dat de kinderen dan salueren als ik binnenkom. En dat ik dan een stok heb. :mad: En dat ik dan macht heb. En dat iedereen dan kleiner is dan ik. En dat ik dan meer weet. :cool: *heeft zojuist haar roeping gevonden* (y) |
Nee, nooit willen zijn.
Altijd iets met baby's/kleine kindjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |