![]() |
wat gaan jullie van t weekend doen?
vertel....
|
werken, netwerkstekkertjes vervangen... en hopelijk ook nog frans leren en natuurkunde een beetje oefenen.
|
za -> nu zo eerst volleyballen
-> daarna naar Floris -> vanavond uit :) zo -> Met Floris familie naar de Efteling :) :cool: |
tas inpakken
vanavond uit dat wassut ;) :o |
Huiswerk maken :( , internetten/computeren, winkelen, lezen, voorderest weet ik het niet. Niets bijzonders dus.
|
Leren voor een hertentamen volgende week vrijdag over zeeeeeeeeeeeer onboeiende dingen als fermentatie en fotosynthese en structuurformules.. *kotst*
En ik dacht dat de Havo me leven vergalde, dit is honderd keer erger.. En dan heb je ook nog eens docenten en coaches die geen millimeter meewerken en die het totaaaaaaaal niet boeien of je slaagt of zakt als een joker! Ik háát op dit moment mijn school.. |
er komt een meisje op mijn paard rijden (ze gaat hem kopen in februari :() dusja.. en morgen heb ik bardienst en verder ga ik leren voor mijn tentamens volgende week
|
Vanavond naar Van Rooijen...Daar komt Menthal Theo :D
Word wel gezellie!! :) Dus vanacht bij mijn vriendinnetje slapen :p En morgen word slapen :o |
vandaag:
huiswerk maken computeren vervelen vanavond naar een verjaardag morgen: hopelijk naar mijn vriend huiswerk maken |
leren leren leren leren en uitslapen en dan weer leren...
jaja.. tentamenweek komt eraan :( |
vandaag ga ik nog ff de garage in denk ik, nog ff een beetje aan m'n brommer knutselen, vanavond genieten van de rust hierzo (achter de tv dus)
morgen ga ik naar Gouda en de rest zie ik vanzelf... tis iig zeker dat ik een beetje optijd naar bed ga, want maandag moet ik naar m'n nieuwe stageplek |
vandaag:
naar zwolle met matijn1985 eerst ff stadten dan naar concert van bløf morgen: uitslapen naar een verjaardag (3x) huiswerk maken |
Leren, leren en...... leren!! Ik heb volgende week tentamenweek dus vandaar.. :(
|
Ik ga naar wervelnite en aan mijn werkstuk werken.
|
werken
|
Citaat:
succes iig! |
bier drinken en huiswerk maken en ik ga nu naar de stad
|
Leren, leren, leren.
Zorgen dat Muis Fleur niet af maakt. Uitrusten. Huis opruimen 'k denk dat het weekend dan wel weer om is. |
Vandaag heb ik al gefitnesst, gedouchet en gegeten, nou nu bennik aant forummen, daarna ga ik autorijden, daarna een mailtje naar een vakantievriend schrijven, dan naar mijn opa toe, dan weer eten, dan vrienden bellen (voor het stappen vanavond om iets af te spreken :) ), dan werken, dan naar huis. dan omkleden en dan STAPPUHUHUHUHUHUHUHH!!!!!!!!!! :cool:
Morgen uitslapen, Studio Sport kijken, dan naar mijn nicht toe (dies bevallen van een kindje :) ), dan ben ik pas weer in de namiddag thuis, maak ik dat mailtje ff af, ga ik eten, dan forummen, dan weer Studio Sport kijken :D dan weer Sport op L1 kijken (Limburgse zender) :D en dan een computerspelletje spelen en dan maffen. That's it (y) |
vandaag niets en morgen niets.... lekker rustig :)
geen huiswerk, geen verplichtingen gewoon echt helemaal niets :) |
straks hockeyen (en winnen), werken vanavond, daarna waarschijnlijk uit, uitslapen, niksen, mentorgesprek voorbereiden (mentorverslag maken, portfolio en werkmap in orde maken)
|
Vanvond naar Now&Wow.. :)
Straks ff naar de stad een broek ruilen.. |
Vandaag nog wat doen voor curcus, vanavond uiteten. En redelijk vroeg naar bed.
Morgen wedstrijd lopen, op kraamvisitie en ging wat leuks doen met vrienden . . . alleen wat weet ik nog niet |
Studeren..... veel studeren...
|
Boekverslag maken en forummen.
|
Standaard Chillen in het weekend...maarja kheb komende week toetsweek dus dat wordt weer leren tot laat in de avond :( :mad:
|
We were soldiers, Road House en Moulin Rouge ga ik vanaaf kijken! :) :o En daarna weer forummen denk ik.. :p Morgen heb ik veel huiswerk te doen! :(
|
Vanavond stappen in Tiel....
vraag niet waarom daar |
niksen :)
lekker niks doen lanterfanteren enz |
Citaat:
|
Citaat:
|
forummen, irc, msn... kortom internet
opdracht maken voor school... moet k morgen maar es doen tv kijken... mhm zoiets :confused: weinig boeiends iig |
gisteren samen met m'n vriendin de hele dag op m'n zusje gepast (verjaardagsfeestje) en vandaag ga'k mijn oma bezoeken :)
|
Leren leren leren :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |