![]() |
*Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden*
Eens of oneens?
(Mooi met uiterlijk.. niet innerlijk) |
'k heb nooit pijn hoor.. maarja ik ben dan ook niet mooi dusja...
'k weet het nie, zal voor iedereen wel verschillen :confused: |
oneens.
ligt er maar aan hoe je mooi wil zijn als jij een kleinere neus of grotere borsten wil hebben (wat vaak juist lelijker wordt) dan zul je pijn moeten lijden. maar mooi zijn zit ook in andere dingen, zoals gewoon jezelf zijn ofzo :o |
Uhm, ja, pijn heb ik er wel voor over..
Harsen, epileren, lijnen, knellende schoenen, kleren die niet lekker zitten, ja dat doe ik.. Zal geen operatie oid laten doen, dat gaat weer te ver.. |
Hier staat al een soorgelijk topic over op Lifestyle:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=260646 |
Gedeeltelijk mee eens ja.
|
Nee ik ga daar geen pijn voor lijden hoor. Dan maar niet zo mooi.
|
tsja als de pijn een beetje te overzien is dan kan et wel
|
er zijn mensen die pijn moeten lijden omdat ze mooi willen zijn...dussssz het klopt wel een beetje
|
Tsjah ligt aan jezelf!!
Als jij iets wil hebben aan je uiterlijk en het doet pijn.... Tsjah dan klopt het wel!! |
Dat hoeft zeker niet, iemand kan mooi zijn van zichzelf, zonder dat ie daar 'pijn voor lijdt' en iemand kan ook zichzelf helemaal gaan veranderen door allerlei plastische chirurgie en daar pijn van lijden EN ontiegelijk lelijk van worden...
Tis maar net wat je zelf wil en OF je jezelf dan mooi vindt... mooi is een subjectief woord namelijk, iedereen heeft een ander beeld van mooi zijn. |
ik lijd al genoeg pijn als ik de in spiegel kijk, nu moet ik toch vast wel erg mooi zijn? :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
pijn hoeft niet altijd... als je nu mooi je haar wilt opsteken ofzo, kan dat toch zonder pijn... maarja, zoals al gezegd is, grotere borsten ofzo gaat dan weer wel pijn doen...
oneens dus :) |
Ach, ik ben knap genoeg - daar hoef ik geen pijn voor te lijden ;)
|
mja beetje pijnlijden wel, maar oook weer niet teveel
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |