![]() |
Wat helpt jullie er weer bovenop, als jullie je rot voelen?
vertel
|
Meestal helpt naar muziek luisteren wel.
|
Mijn vrienden!!
Ze zijn alles voor me :) |
keivrolijke muziek luisteren helpt bijna altijd bij mij
|
Huilen en wat me dwarszit
ergens uiten denk ik.. |
het uiten... (janken :().. en ehmzz dan met vrienden praten en leuke dnigen proberen te gaan doen...
:( |
Gewoon proberen te relaxen en niet aan die rotte dingen denken. Door muziek op te zetten of te i-netten, zo raak ik tenminste afgeleid.
|
praten en aan anderen denken die het erger hebben (slecht dat laatste, maar wel handig met relativeren)
|
Muziek en vrienden..
|
VROLIJKE MUZIEK... lalalala
|
muziek, vrienden en chocolade :D
|
Ik ken meerdere verzachtende factoren, zoals muziek en sporten, maar mij echt weer 'bovenop helpen' zit er niet in voorlopig.
Of ik moet wonder boven wonder een echt leuk meisje tegenkomen, zodat mijn verstand op de achtergrond verdwijnt en het niks meer uitmaakt hoe f*cked up ik mij voor de rest voel. Nog vrijwilligsters? [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img] |
Vriendje, katten, chocola...een goed cijfer ergens voor...tja, van alles en nog wat eigenlijk wel, verschilt per situatie.
|
Citaat:
|
geef me een hockeystick en iets om tegen te meppen en het komt goed ;) heerlijk vind ik dat alle agressie eruit.
bij verdriet heb ik vriendinnen nodig (y) |
Citaat:
|
muziek draaien en computeren
|
Een complimentje op goedbedoelde aandacht.. :)
|
dat iedereen ff wat aardiger tegen me is dan normaal
of chocola eten, tsja dan MOET het he ? :p |
2 Bepaalde mensen kunnen mij altijd weer vrolijk maken! :) Een MSNgesprekje met ze of gewoon gezellig wat drinken ofzo en mijn dag kan al weer veel beter zijn! :)
Maar bij liefdesverdriet kan niets of niemand mij opvrolijken.. Dan wil ik meestal ook gewoon alleen zijn! Muziek luisteren, schrijven, nadenken.. Dat soort dingen doe ik dan. |
Citaat:
|
dr niet aan denken
of juist wel |
met m'n vriendin praten...
|
Mijn vrienden, als ik zie dat ze het rot vinden als ik me kut voel en me weer proberen op te vrolijken... met hen kan ik de hele wereld aan :)
En verder wil muziek ook wel ns helpen (lees: kinderen voor kinderen :)), maar dan wel de vrolijke nummers. |
mezelf zielig vinden helpt meestal wel
|
Ik maak een grote pot thee, zorg voor voldoende chocolade, en ga op m'n kamer de Blues Brothers DVD zitten kijken. Ga ik altijd van meezingen, en die film is zo absurd vrolijk dat ik me er altijd beter van ga voelen :)
|
afreageren op anderen :mad:
|
Dingen in elkaar trappen, internetten, spelletjes spelen.
|
Citaat:
internetten niet echt.. krijg je ruzie met al je online vrienden :rolleyes: spelletjes spelen is ook niks.. raak je alleen maar gefrustreerder met als gevolg dat je je comp het raam uit wil gooien :mad: |
er met iemand over praten... het liefst gewoon meteen met degene die er het dichtst bij betrokken is, als dat niet kan iemand die ik goed vertrouw
|
hmm eigenlijk niks, gaat vanzelf wel weer over... na enkele uren ben ik meestal wel weer vrolijk
|
Muziek
Snacken Bier een goeie beurt... dan komt 't meestal wel weer goed... |
Praten
opkroppen huilen andere mensen kleineren |
Vrienden, muziek, familie.
|
Drank
|
Liefde :o
mijn mammie muziek schrijven |
Citaat:
|
muziek luisteren of er met iemand er over praten..
|
chocolade eten
internette piano spelen vriend bellen seks televisie kijken ( comedy) Slapen oude puntenlijst tevoorschijn halen |
Mijn vrienden :D en alle andere aardige mensen die ik ken :d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |