![]() |
uit de oude doos: stel je eigen forum oorlogsteam samen
kies 5 forummers waarmee jij elke tegenstander durft uit te schakelen en welk wapen je ze meegeeft:
let wel op: is een forummer al gekozen; dan valt hij/zij af. ik sta niet in voor de gevolgen: |
Zaagmanz - commando
Fleet Admiral - Strateeg Secreet - Speelt dr zelf :D Diablos - Sadistisch mannetje Nare Man - ook best wel sadistisch geloof ik? Uhm, wapens.. Zaagmanz krijgt een machine geweer FA neemt zijn vloot mee Secreet doet secreterig Diablos krijgt nucleaire wapens Nare Man bedenkt nare plannen en fungeert als een soort Sturmbahnfuhrer ;) :D |
ik wil:
Tofke_h --> AK-47 Koen --> sniper Mitros --> Browning M2HB Machine Gun! Conan the librarian --> stun gun en NATUURLIJK JON!!!! :p :o |
Citaat:
|
Citaat:
en als wapens? en wie heeft welke functie |
Citaat:
Ik ben kei sterk man :P |
Citaat:
in liefde en oorlog is toch alles geoorloofd? Dan telt dat limiet ook niet dus :o Jij bent mijn geheime wapen dan ;) |
in mn eentje kick ik al jullie asses !!!
|
*italianboy zijn vlammenwerper doodt tweety2k*
|
Citaat:
|
Drinks@Myplace
Morgan Ripper Fransisca Mabo Omdat die ongeveer de enige zijn die ik echt ken hier... Wapens mogen ze zelf kiezen :p |
K kan het ook met 2 andere ipv 5 of sow
Angel_girl (oficier) Staphanietjuh (officier) Ennnuh ik nog ook Dr HenDre (maarschalk) We gebruiken onze VUISTEN :D Er is natuurijk plaats voor nog 2 vrijwilligers die niet bang zijn |
kHebTrekInWatLekkers - strateeg
Unexplained - techniek en communicatie Jon - totaal nutteloos maar leuk in t lijstje..... Tweety2k - zelfmoordcommando Koen - Kannonenvoer voorste flank |
Ikzelf, en 5 willekeurige leden die zullen functioneren als 'Operation Human Shield'
|
Citaat:
*denkt aan southpark's interpetatie van human shield* |
Citaat:
de blackies :D |
Ik zie al weer wie dit topic verzonnen heeft :rolleyes: :p *doet niet mee aan oorlog voeren*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er stond fleed |
Ik bied me aan als cheerleader :p
|
Citaat:
|
Citaat:
*glimt van trots* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
de Abt -> vervelend doen
Mathfreak -> slimme natuur/wiskundige actie Secreet -> ogen uit te krabben Talon -> die werpen we Fruitmand -> die gooit met fruit |
:d :d :d :d
|
Rosi - Female Cheerleader
Bertbart - Male Cheerleader S - Supreme pimp & Woudreus-in-een, kan de GVR nog wat van leren. Li - Golfsticks + Ballen = youdothemath ;) Feline - Sexy grom ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Shit, nu kan ik die (en jou) niet meer in m'n team... Hmm... Ik denk er ever over :D. |
Ikke ga ook cheerleaderen :D
|
Havock - goed in allerlei handige boostingtechnieken
Unexplained - ik bedenk met zijn onmisbare hulp een stiekeme aanvalsroute via de 4e dimensie Just Johan - berekeningen voor alle ballistische projectielen de abt van sion - sturen we vooruit om tegenpartij te saboteren met irritant doch goed onderbouwt (negatief) commentaar op alles Ki Fighter - afleidingsmaneuvres wapens: Havock - kiest hij zelf maar Unexplained - laptop en dimensionale vervormer + een goed wapen Just Johan - laptop (ingehackt op Amerikaanse Nuke Netwerk) + een goed wapen de abt van sion - luidspreker en PDA Ki Fighter - hallucinaitieve drugs, gelooft hij nog meer in wat hij zegt. Ziet hij zijn ki-ballen zelfs EN uiteraard krijgt iedereen van mij HEV's (hostile enviroment suits) die tegen antitankwapens kunnen + je kunt ermee met 200 km/u rennen + je kunt ermee 500 kg dragen (en er zitten kernfusiebatterijtjes in die een paar millenia mee gaan) |
Citaat:
|
hm, wat ik ook best graag zou zien is alle forummers met een halsband om waar een bom ingebouwd zit.. (y)
1x moeilijk doen........... KABOEM! |
Zyklon-B
|
Zaagmanz => Irritatiegehalte
Jan Diederik => Lopende schietschijf Bikini meisje => Afleidingsmanouvres & vrouwelijke spion Gonzo => aan het kanon over nr 5 denk ik nog ff na... |
Unexplained: minister van Propaganda
HADES: death himself Koen: de vervelingsdood Pimpdude86: kanonnevlees de abt van sion: intelligence Fleet admiral: artillerie |
Citaat:
Bikkel: Scheet iedereen om ver Mommen: Glas bier, drinkt iedereen er uit Tox: Praat de tegenstander stil Knutselsmurfie: Heel sterk :P Pardonme: Hehe als iemand eef slaat komt Thijs :D |
Leader: MegaManX = granaatwerper
SiniX = heeft al wat enige kennis bij de marine..pak maar een wapen die je fijn vindt :) ******** = zn vechtkunsten is altijd wel handig dus heeft geen wapen nodig :) Bazz = speel maar lekker met de bazooka ;) Vork = mag wel in een tank ;) flowgirl = tegenstanders afleiden :D zal nie moelijk zijn.. geef haar toch maar een mes in geval van nood sterk team :) |
Mavie - Leader van het team: Nun-chaku (??)
Kez - 1st General - Met z'n ijzersterke brein vind hij z'n eigen wapens uit ;) *Sneeuwmuts* - Medic - D'r schoondheid is genoeg (*eist op*) Piccola - Diversion Peon - Met haar uiterlijk en snelheid rent ze door de flanken van de vijandelijke linie's-machine gun Bazz - Die-Hard-Rambo - met z'n kloppende spieren en brede schouder schrikt hij iedereen af. - 2 bazooka's en een paar raketwerpers ik vind dat ik mezelf wel mag gebruiken als ik al es ben genoemd :p |
Ik denk dat ik mezélf inzet met wat gloeiendhete nijptangen, hete kolen en brandend zuur.
Uiteraard wordt ik op de voet gevolgd door mijn airsupport, welke genadeloos napalm doet neerdalen op iedereen die mij dwarsboomt. |
Citaat:
|
Intussen zet ik gewoon Jon neer als Maarschalk, met als 1st Sergeant Simon.
Verder is mijn persoonlijke boerinnetje Enlightenment. Hun wapens spreken voor zich ;) (ja ik weet het, oude UP, maar het gaat om het idee) |
Nee, want het is een UP!
|
Jeetje
|
In 2002 was ik 18.....ah goodtimes.....
|
dit is idd uit de oude doos.. :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |