![]() |
zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam
nouja, we hebben wel geen zolder ofzo..
maar toch is het best wel rustgevend om terwijl je in bed ligt de regen te horen tegen bv het raam :) wie heeft dat nog meer? |
ik vind t niet rustgevend, het is juist irritant, als de regen begint te verminderen hoor je om de paar seconden ergens een druppel vallen... (n)
|
ja, zachtjes tikt het dan...
en heel langzaam val je in slaap :) |
Citaat:
|
Citaat:
mag ik eens bij je komen luisteren? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*wordt altijd wakker van de regen* tis zown irri geluid :(
|
Ik heb zo'n dakraam. Dat maakt toch zo'n herrie als de regen daarop valt. Zeker als het een beetje hard regent, dan slaap ik echt niet meer.
|
ritme van de eenzaamheid...
Slapen ga ik ook nooit, ik hoor het nog niet eens als ik in bed lig.. |
ik vind het ook rustgevend ja :)
|
Dat vind ik zoo relax :)
Maar dan wel met het idee dat ik voorlopig mijn bed niet uithoef.. Als ik hoor dat het regent en ik moet naar school dan spoug ik er allang weer van.. |
hmmm, t kan 2 uitwerkingen op mij hebben:
* ik raak helemaal geirriteerd en gestressed van dat geluid, doordat ik bijna mn bed uit moet en ik een megahekel heb aan door de regen fietsen en dan strontverzopen op school aan te komen :) * ik hoef de komende paar uur mn bed niet uit. Dan vind ik het juist heel fijn, het klinkt gezellig en dan word ik er rustig van. Ik slaap binnen een paar seconden weer in. |
Ja, ik vind het ook wel rustgevend :)
|
Ik raak er geirriteerd van,
voel me alleen er door. :\ |
Jaaa vind ik geweldig, mijn bes staat precies naast de balkondeuren dus je hoort het heel goed, altijd heerlijk als je lekker warm in je bedje ligt en buiten gaat het dik tekeer :)
|
ik vind regen ook leuk klinken.
behalve het geluid van regendruppels op mijn vloerkleed, als het hard regent lekt het dak hier :( |
*zon schijnt*
ik vind het wel een chill geluid |
ik vind het wel gezellig klinken,maar idd alleen als je binnen mag blijven
|
ik... tis heerlijk
|
Alsof iemand daar boven om je huilt, lekker rustgevend.
|
Heeeeerlijk ! :)
Ik heb zo'n schuin raam op m'n kamer. :) |
't maakt me echt niet veel uit... regen op het dag is gezellig, zon door het raam is ook gezellig, en wolken zijn mooi...
wat een hoop mensen die een hekel aan regen hebben trouwens, is het zo erg om eventjes nat te worden? je droogt heus wel weer op... |
Kéb wel een zolderraam maar vind de regen toch neit zo geweldig...
|
Mwah soms
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |