![]() |
Beschrijf het uitzicht vanaf waar je forumt
Ik kijk naar buiten door een raampie....ehmm fietspad daarachter bosjes...dan paar parkeerplekken en dan een weg en dan alles in tegenovergestelde richting....en ik zie een overvloed aan blaadjes :P
|
Een straat, een sloot, bomen, heel veel auto's, straatverlichting, 2 rijtjes huizen, struiken, een kat, een vrijstaand huis, een brug met rode hekjes, gekke oranje huizen (ghehe), de daken van een rijtje huizen een stukje verder weg, nog een vrijstaand huis..
Mwoeah niet boeiend :) |
vuilnisbelt (n)
de tuin van de buren (n) |
Citaat:
|
onze tuin, het balkon van de buren, een paar huisjes achter de onze, de kerk.... enzo :)
|
Citaat:
|
eigenlijk niet zo veel, als ik heel scheef ga zitten kan ik vanuit 1 raam huisjes zien (zelfde als waar in in woon) en een parkje met daarachter weer een school.
en door het andere raam klein flatje en een torenflat en natuurlijk een weg |
Links zie ik de de bovenste verdiepingen van de huizen tegenover (onze huiskamer enzo zit op 1 hoog, ik kan alleen 2 hoog van andere huizen zien omdat er een gordijntje bij het raam hangt :) en wat halfkale bomen.
Rechts zie ik niet veel, hangt luxaflex voor, wat bomen en huizen. |
Ehm, een raam met daarachter onze tuin en daarachter een huis, een straat met twee rode bestelbusjes en nog wat huizen... goh, ik en mijn inspirerende dorp :)
|
t huis tegenover ons huis (woont mn oma)
een soort tunneltje waar vroeger water doorheen stroomde, nu is 't een monument geworden wat bomen blauwe lucht :) |
Raam is rechts naast me, maar dat kijkt uit op de straat... vrij brede straat met brede trottoirs en grasstroken en zo.. beetje zo'n Amerikaanse suburb-straat. Mja dat was het dan wel weer. Recht vooruit kijk ik naar de muur waar een grote ingelijste pastel hangt van een kunstenaar waar ik de naam ff niet van weet :p
|
Op dit moment in de zolderkamer.
Uhm.. Als ik mn nek verdraai kijk ik uit een raampje, alleen zit er nu een gordijn voor.. ;) Normaal zie ik boompjes, lucht, zon/regen ed. Als ik op de laptop zit, kijk ik in het rommelige gedeelte van mn kamer :o |
Als ik voor me kijk zie ik een monitor (goh :P)
Als ik naar rechts kijk zie ik een raam,met daarachter een stukje van onze schuur,daarachter huizen,en dat was het wel zo'n beetje :P |
een straat.. bomen.. gras.. bejaardenhuizen tegenover ons..paar auto's..
|
een dak met heel veel mos, een lelijke (rood met goude) turkse winkel, onze auto, veel daken, kerktoren, boompjes en allemaal gekleurde kratjes
|
witte muur, rechts van me een schuine wand met posters van artiesten die minj broertje leuk vindt/vond. Links van me een dressoir met rozooi erop. Het raam zit naast het bureau.
|
Als ik vanaf hier recht achter me kijk (uit het raam dus) zie ik een grasveld en de achterkant van 2 huizenblokken...
Oh én een lantaarnpaal! :) |
als ik uit het raam kijk zie ik alleen lucht, het zit te hoog.
de lucht is mooi :o |
raam links:
een rijtje kale bomen, daarachter een weg.. dan een weiland/akker. rechts daarvan de nieuwste wijk. het noodschoolgebouw van de griffo's. de molen. een b-weggetje. nog meer weiland/akker.. in de hele verte (5km) nog een weggetje. in de hele erge verte de lange jan van m'burg. (10kmver) andere raam rechs achter. Boom weiland, weiland weiland en akkers akkers en nog eens akkers. 3 boerderije en een weggetje dr langs. |
zoals ik nu zit zie ik het dak van het huis van de schuin-achter buren, jaja, een grasveldje waar honden worden uitgelaten (n), een paar bomen, stukje weg en vlaggen :confused: die zie ik nu voor het eerst :o :cool:
|
ik kijk naar buiten en ik zie :
eerst een tuin van ons, dan ons bedrijfsbusje waarmee net het voer van de paarden is gebracht.. dan zie ik de stal met paardjes die mijn kant op kijken en daarachter onze wei. daarachter zie ik een groen weiland en daarachter een aantal grote weilanden. dan zie ik wat bomen en in de verte zie ik de duinen is 6 km verder zo'n beetje. en dat was het wel |
Citaat:
waar woon jij dan dat je zo dicht bij de duinen zit? |
Citaat:
mijn uitzicht: een drukke weg, daarachter een parkeerplaats, dan een rij bomen, en verder zie ik nix door die bomen :S |
Citaat:
en waar woon jij dan? |
Voor: computer in computerkast
Links: de woonkamer, heel veel troep, mijn ouders die in slaap zijn gevallen bij MTV en een hieper zusje Rechts: Tafel, mobieltje op tafel, tijdschriften op afel, stoelen, verwarming, boom en auto's (buiten) |
Citaat:
|
Achter de computer: muur
Rechts: Banken, Tv enz, 4 ramen en tuindeur, tuin, beetje donker nu;) Links: Deur naar de hal, eettafel en als ik m'n hoofd helemaal ga omdraaien zie ik een stukje van de keuken:) |
Buro
Raam: Reling van balkon Boom Weg |
nu: de wc's van een radio studio, een paar mensen, een berg brood
normaal: een muur vol cd's van mijn vader, een raam met uitzicht op de achtertuin |
Straat, tennisballon van het tennispark, een klein stukje van het park, het huis van onze overburen, de auto's van mijn buurjongens en de auto van mijn zus haar vriend, en nog veel meer huizen :D
|
Uhm.. ik zie de flat tegenover de mijne..
En als ik iets naar beneden kijk zie ik een grasveldje.. en speelplaatsje enzo.. En nog wat flatjes en verderop de winkels. |
en weg met daaraan heel veel rijtjeshuizen en verder niets
|
Mijn slaapkamer zit in de kelder, dus als ik uit mn raampjes (van 20x20cm) kijk dan zie ik de stoep.. Wel handig in de zomer als de dames rokjes dragen.. ;) :p
|
als ik heel erg rechtop ga zitten...
kan ik de tuin zien, en de tuinmuur |
ik zie de straat [woonerf], huis van overburen, kleine voortuintjes, parkeerplek buren.. tja..
|
Een witte muur met een paar lichtknoppen, een baromterer, een thermostaat en een thermometer.
|
Citaat:
dan wil ik je naam wel eens weten :) helft van melus is mijn fam. en zit nog een vriendin van me daarzo... |
Citaat:
|
gelijk sloot, gras, auto's, weg, auto's, fietspad, huizen, stukje verderop snelweg en dancevalley als dat er staat :D :)
|
een stukje paarse muur.. en een stukje van een grijze muur...
en voor de rest rommel.. hehe :) |
Op dit moment zie ik helemaal niks als ik naat buiten kijk, want het is donder. Overdag zie ik onze tuin en verder weilanden.
|
Citaat:
|
Een straat met huizen, bomen en auto's :confused:
|
Onze tuin, daarna een stuk maisveld, en daarna de hockeyvelden van hockeyclub Gemert.
|
ik zie...de tuin momenteel...andere kant de straat en het huis van de buren...
kzit beneden nu... |
Binnen: de hele woonkamer + slaapkamer
Buiten: bomen, school, braakliggend 'natuurgebied' (heel dubieus ;)), park, water. |
Ik zit in een klas lokaal met medeleerlingen. Tijdens de les (y) ;) :o .
|
kijk niet uit naar een raam maar op een groot schilderij en boven me is een koepel waar ik naar de 'lucht' kan kijken..
|
rechts: de mensa ( de refter)
links: bos op de universiteitscampus |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |