![]() |
Mensen die exact of bina exact de zelfde avatar als jou nemen...
Wat vind je daar nou van?
Zie je 't als aanhangers/fans... of zie je het als zouteloze aftreksels? |
Hm.. nog niemand gezien die
mn avatar had ;) (en dat is maar goed ook ;)) Als iemand dat doet, mja, kweenie, hangt vd persoon af of ik het afgezaagd vind.. |
'als jou'?
zouteloze aftreksels? Ik vind mensen met exact dezelfde avatar als ik of mensen met een pixeltje meer niet bepaald interessant genoeg qua avatar voor een uitgebreide beschouwing. |
Er is niemand, zover ik weet, met mij avatar. En anders zou het me ook niks uitmaken
|
Ik had laatst een avatar die iemand anders ook had, kweet niet eens wie m eerder had. Boeit toch ook niks?
|
och fans heb ik altijd al gehad...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwa zijn wel meer mensen met smilies als avatar, 't is voor de hand liggend soort plaatje, dus... exact dezelfde heb k nog niet gezien
|
Ik heb nog niemand met mijn Kirby gezien eigenlijk... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, een bosje rode bloemekes lijkt niet origineel en zal vast wel gekopieerd of al een keer geweest zijn... maar er blijft één groot verschil: deze bloemen zijn voor Annika. (y)
|
Ach ja, beetje kansloos, verzin zelf eens wat
|
Er is hier eentje met dezelfde avatar, alleen veel minder scherp en heel vaagjes, ik weet zeker dat ik eerder was, had hem namelijk ook bij mijn oude naam (Floor k)... maar dan nog, het maakt me niet veel uit. Het is gewoon toevallig denk ik.:)
|
ik zou me er zelf niet druk om maken, of het nou om een sig of een avatar gaat.
er zijn mensen hier op het forum die het wel doen... |
boeie, zoveel luidjes op dit forum, dan kan het best dat er wel eens een avatar dubbel is..
had zelf eerst ergens een leuke avatar gevonden die iemand zelf had gemaakt... bleek ie hier op scholieren te zitten met die avatar :o |
tot nu toe nog niemand gezien met dezelfde
|
al die mensen met bewegende Steelers-avatars, heel vervelend vind ik dat...
|
heej verdomd; ik wist niet dat hier nog een fokke en sukke fan rondliep
ik zal m wel aanpassen hor.. |
ik vind mensen wel triest als ze zelf geen naam kunnen bedenken en dan namen van cartoons of andere figuren nemen
:D |
Citaat:
sukkol! |
niemand hier heb een schaappie dusss... 'k heb nix te klagen
|
ik had eerst zon kikker in een roze zwembroek maar iemand anders hadook al zoiets dus nu heb ik mn kuikentje
|
Ja mijnes is ook al gejat... :(
|
*heeft lekker geen avatar die gejat kan worden* :p
|
Citaat:
|
Ik zie en heb geen avatar... Dus tja..
Maar als iemand bijna of exact dezelfde avatar als mij zou nemen, zou ik het een slap aftreksel vinden.. |
niemand die de geile buik van mijn vriendin als avatar heeft gelukkig
|
Citaat:
|
Misschien kunnen we een Scholieren.com memmory spel spelen...
|
Nog nooit echt ervaring mee gehad eigelijk...
|
denk niet dat ik daar last van ga hebben :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog nooit iemand anders gezien die zo'n avatar als ik had. |
jepsz...devine desire=vriendin van me..en we hebben onze avater als toc-girls logo :D
verder zouw ik t niet leuk vinden as iemand anders ook zo'n roswell logo zouw nemen...it's just a toc thing :p |
Citaat:
|
Daarom neem ik steeds een andere avater.
|
niemand is zo gek van pinguins als ik (althans dat hoop ik voor ze :P)
En ja ik zou het niet leuk vinden als iemand anders dezelfde had.. , maar ja dat zal vast niet gebeuren. |
Dat is in mijn geval nogal moeilijk, aangezien het de voorkant van een CD is ... of iemand moet hem natekenen, of de andere cover van de betreffende artiest nemen :D
|
Citaat:
ja....allemaal....mijn avatar is uniek... |
Ik denk niet dat iemand mijn avatar wil hebben :D
|
Zijn jatstralen. IK heb copyright op dit plaatje!
|
Hm volgens mij heeft niemand mijn avatar... En als iemand hem wel zou nemen, zou ik me alleen maar vereerd voelen, want het is een foto die ik zelf genomen heb :)
Maar ja, vind wel dat het dan getuigt van erg weinig creativiteit. |
GOD ZIJ DANK
zijn de forummers hier cultuurbarbaren want 1: ze weten niet WAT mijn avator is 2 ze weten niet van WIE het is 3: ze zouden deze toch nooit kunnen vinden |
Citaat:
Ontopic: ik geloof niet dat er andere mensen zijn die een avatar hebben van Cher :o |
eentje heeft dat gedaan, vond iedereen kei-irritant, omdat ze allemaal dachten dat ik 't was :o (op onzin dan :p)
heb ik 'm maar 'n mailtje met uitleg gestuurd, en hij heeft 'm veranderd (y) sjofele kerel :) |
Citaat:
|
Het is toch veel makkelijker! Gewoon een printscreentje maken, beetje bijknippen en klaar.
|
Wie wil dr nog een WolterB animated GIF hebben? :confused:
is wel :cool: als dat gebeurt, zie ik als adoratie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |