![]() |
Vertrouwd - met de WC
Hoeveel WCs heb jij waarmee je vertrouwd bent? Dus dusdanig innig verbonden dat je er met enig gemak op gaat zitten en niet bang bent voor haar (dus van de WC) smerigheid en je niet druk maakt om hygiëne? WCs, waarbij je denkt 'he lekker even zitten', in plaats van 'snel snel snel dan heb ik zo weinig mogelijk bacteriën aan mijn kont hangen', hoeveel heb jij er daarvan?
Ik zelf denk ik drie of vier. Eén hier thuis, twee bij mijn oom en tante waar ik vaak kom/ben geweest, en één bij mijn andere tante, maar daarvan ben ik niet helemaal zeker. |
:D
2 hierzo, en bij een paar vrienden.. |
Citaat:
Of omdat het je vrienden zijn? |
Origineel topic!
Ik denk 2 bij mij thuis, en 1 bij een vriendin (omdat ik daar vaak kom) |
Citaat:
:D Hebben de meeste mensen 2 wc's thuis tegenwoordig? |
lol :p
3 denk k, 2 thuis, 1 op kamers |
Slechts 2, hier thuis.
|
Leuke topic (y)
vier: drie hier thuis en een bij mijn vriend. |
Citaat:
Bij mn vrienden, tja, kweenie, omdat ik daar best vaak geslapen heb ed, en omdat bij een vriendin dr moeder een schoonmaakfreak is :) Als het er schoon uitziet en normaal ruikt, heb ik meestal geen wc angsten oid ;) |
2 hier thuis
nog wel een paar anderen, maar niet zoals thuis :p |
4 á 5
|
4 ofzow...
|
2
eentje thuis en eentje bij mn vader |
2 thuis
en 2 op kamers; daar hebben we striptekeningen aan de muur hangen (fokke en sukke, kamagurka, sigmund e.d.) |
2 hier thuis
|
Dat zijn er best veel denk ik:
- 2 hier thuis - 2 bij mn papa - 1 bij mn vriend - 2 bij een vriendin thuis - 2 bij mn oma (zij heeft zulke chille wc's, serieus) Dus: 9 vertrouwde wc's, jeej! |
4 thuis.
|
haha hoe verzín je het!!
Nou ik heb der veel hoor... Ik vind eigenlijk de meeste wc's wel schoon.. bij vrienden/familie/bekenden dan toch.. ja als je uit gaat en dan in 'n café of discotheek naar de wc gaat, goed, daar wil ik het dan liever niet over hebben :) Maar over het algemeen ben ik niet zo moeilijk... ik bedoel: als je moet dan moet je he!! :p |
1, hier thuis
|
2 thuis :)
|
Citaat:
|
3 thuis, een stuk of 4 op school (we hebben er meer, maar ik neem altijd de achterste, en als die bezet is die daarnaast), verder een paar bij vriendinnen. In totaal dus een stuk of 10
|
Citaat:
|
Thuis en op de uni
|
2 hier thuis en 2 bij vrienden owja en die in het podium
|
4 hier thuis, al is er 1 waar ik bijna nooit opga. Maar ik zou me wel vertrouwd voelen.
En het invalidentoilet op school, daar ga ik altijd, lekker ruim:) Maar toch voel ik me daar minder fijn omdat er zoveel andere (vieze) mensen op gaan. |
2
|
2 bij mijn ouders, en eentje in mn eigen huis. That's it :D
|
78
|
^:rolleyes:
1tje maar. Thuis. Of die steekt er in elk geval met pot en deksel bovenuit. :D (hahahahaha!!!!) |
Citaat:
|
2 Thuis, en bij me vrienden toch ook wel, omdak daar vaak kom..
Owja en bij me broers en zussen (die wonen allemaal al uit huis) |
Citaat:
waarom rologen als ze serieus 78 wc's heeft waar ze met plezier (?) :) op gaat zitten? mij maakt het ook geen bal uit, even 'n doekje over de bril en WHOPPAA En dan nog.. we kunnen beter rologen naar jou omdat je zo hard lacht om je eigen grapje... :rolleyes: :p ;) |
ben niet snel onvertrouwd op WC's
éch vertrouwd zijn er 32 |
Citaat:
|
Citaat:
;) túúrlijk... en dan samen alle wc's begroeten :) :o :p |
Ik vind dit een leuk topic. Evito-Topic Up (Y)
|
There is no toilet like (the one at) home.. (beetje verbasterd spreekwoord ;))
|
upz0rz met die topic dan :)
euhm... een wc moet er echt vies uitzien voor ik echt aan die bacterien en zo begin te denken. Maar goed... die van mij, die van mijn ouders (appartement eronder), bah, en zonder er echt mee vertrouwd te zijn, de wc's bij een paar vriendinnen. |
ehm overal waar ik thuis ben :)
|
maar zeg maar
wat veel belangrijker is dan vertrouwd zijn met de wc, in de zin van: vind je hem vies is: bij wie durf je zomaar op de wc te gaan, zonder dat je je een beetje schaamt voor het gekletter enzo... jongens hebben daar vast minder last van, maargoed, ik weet dat toen ik voor t eerst bij mijn vriendje naar de wc ging, ik enorm spastisch ging lopen doen, maarjaa okee: 2 bij mij thuis 1 in ons vakantiehuis 1 bij mijn zus thuis 1 bij mijn zus d'r vriendje thuis 2 bij mijn vriendje (duurde wel lang... zij hebben geen sloten op de deur!!) 2 bij mijn ex, waarmee ik goeie vrienden ben 4 bij mijn tante 2 bij mijn andere tante die tevens de moeder is van m'n lievelingsneef 2 bij mijn opa en oma 2 bij mijn beste vriendin 3 bij mijn andere hele goed vriendin 3 in dat ene café waar ik altijd ben 3 in de escape die zijn verscholen achter een dichte deur, die niemand weet 1 bij mijn vaste oppasadres 2 bij mijn andere vaste oppasadres 3 bij mij op school (altijd de achterste, liefst die op de bovenste verdieping) tja... als je het zo opnoemt zijn het er wel veel (vast nog wel meer) in totaal... 34... maargoed, d'r zijn ook wc's waar ik me ABSOLUUT niet op mijn gemak voel... bijvoorbeeld bij mijn andere tante en bij een meisje dat ik net heb leren kennen die ik heel cool vind, maar waar ik me nog niet zo op mijn gemak voel... weetje het is gek, toen ik bij haar thuis naar de wc ging, zat ik er net aan te denken hoeveel wc's er wel niet vertrouwd waren en waarom dan... |
Uppen is stout.
Enneh, de 2 hier thuis. :) |
ééntje... dat is thuis... de rest is niet dat ik dat nou heel eng vindt... maar is gewoon te anders... en ik kom nergens vaak genoeg om er echt vertrouwd mee te raken denk ik... :o :)
|
Hoe lang heb je eigenlijk al te kampen met je wc-obsessie? :p :o
|
Citaat:
|
4 wc's
2 thuis 1 op het werk 1 bij één van mijn vrienden |
ik ben zo vertrouwd met onze W.C. dat ik alle spinnen al een naam heb gegeven
:eek: |
1.
Thuis in de badkamer, naast m'n slaapkamer. Nee, ik ben niet eens vertrouwd met de gewone wc beneden, thuis... :o Heeft ook een reden: boven is er een verwarming, in de badkamer, beneden niet. |
1 hier in huis, 1 bij m'n pa thuis en 2 in m'n vriend's huis.
:D |
die ik zelf graaf :o
woef |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |