![]() |
Het meest irritante/erge geluid ter wereld
Goed, ik ga voor het geluid van mijn wekker als ie afgaat..
Ow, en als je iemand hoort kotsen :eek: eek! Hmmm... Ik kan niet kiezen, dus houd ik et maar bij 2 :) Ok, nu jullie! |
Kotsen en de wekker inderdaad! :)
Maar ook als er iemand naast je een snoepje/ zak chips zit te eten terwijl het stil is. Daar kan ik dus NIET tegen. |
-piepschuim
-nagels over schoolbord -varkens die krijsen vlak voor ze geslacht worden |
je moeder die van beneden gilt en dan vraag je "wat?' en dan hoor je nix meer
GRRmmBBL |
ik heb een hekel aan deuren of ramen die klepperen...klote geluid en ozo irritant
|
sjoerd....ga er maar uit! ---> leraren dus
|
Muziek die nét te zacht staat, zodat je het net niet kan horen.
Of als iemand oordopjes inheeft, en je alleen de beat kan horen (klinkt nergens naar, heel schel). |
als mensen (expres) knakken met hun vingers
vind het een domme gewoonte en heel naar geluid brr |
als iemand vlak bij mij zit en heel hard door zijn neus ademt, of iemand die een piepje in zijn neus heeft ofzo. Daar kan ik echt niet tegen! Vooral dat eerste (n):p
|
Citaat:
ik doe het ook altijd, is leuk waar ik niet tegen kan? huilende kinderen!!!!!!!!!! SCHREEUWENDE, HUILENDE, KRIJSENDE, IRRITANTE KUT KINDEREN!!! IK HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT DAT GELUID!!! ik word er gewoon aggressief van... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa argggghhhh! :mad: :mad: :o |
Citaat:
dan kan ik die ook meteen doorsturen en ben ik ook van het gezeur af.. *kraakt vingers, nek, pols, tenen,elleboog knieen en rug* |
als iemand net te hard praat
een steen die over een andere steen schuurt :eek: kotsen |
de bel op school als je bij de piano staat (waar ik altijd sta voor mijn kluisje en net als ik daar sta gaatie af) en dat ding is keihard en duurt 15 sec ofzo.. ohh verschrikkelijk.. ben je net aan het praten en moet je wachte tot die bel klaar is anders versta je elkaar niet
|
[trauma] bruine soepkommen met een ruwe rand die over elkaar heen schuren.....[/trauma]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH :mad: :eek: |
Het geluid van overgeven, met stip. Daarna: iemand die een boer laat.
|
krassende nagels over het schoolbord
krijg al kippevel bij 't idee |
Ik kan nagels op een schoolbord echt niet uitstaan....of dat nou het meest erge geluid is weet ik niet, maar erg is het zeker...:o
|
Als je uit bent geweest en je oren piepen :mad:
|
Citaat:
|
Als mensen smakken!! :eek: Ow my god! Dan kan ik diegene echt wel ff wurgen. Vooral als het stil is.. damn ik kan daar echt niet tegen!
Mensen.. 1 tip.. eet met mond DICHT! Ow ja.. kauwgom ook met mond DICHT kauwen.. Dank u. :p |
Ouders die aan het ketsen zijn.. :eek:
*heeft nog steeds trauma's* |
Mijn wekker, piepschuim, het geluid van mijn walkman als er iemand belt
|
als ze weer eens vanuit de moskee toren moeten gaan schreeuwen :mad:
|
Het uitschrapen van een pan en nagels op het schoolbord
|
Citaat:
|
het krassen met een vork op het bord..
daar word ik nou serieus helemaal panisch gestoord van :( |
Gekras, gepiep, gekraak :mad: :o
walgelijk. :\ |
Citaat:
bij jou in't dorp hebben ze er maar 6 he? :D |
Citaat:
|
Citaat:
mensen die 'HAAT HAAT HAAT HAAT HAAT' schreeuwen |
Veel van t bovengenoemde maar waar ik echt niet tegen kan:
Een schep die over de stoeptegels wordt gehaald:eek: (n). Je weet wel, van die bouwvakkers die dan zand van de stoep moeten scheppen en als je daar dan langsloopt, OOOH, verschrikkelijk! |
Citaat:
glad niej da kan ie nu weh zegge, maar k geloof er geen ene ruk van! kheb ze zelf gezien!! kmoest zaterdag bij oudpapier ophalen, ik heb ze gezien!! |
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Iemand die aan het kotsen is of..
een snurkende vriend :mad: |
van die mensen die zo ongelooflijk smakken als ze eten
en idd nagels over een schoolbord *kippevel* |
Citaat:
|
nagels over schoolbord enzo...
brr ik krijg rillingen als ik dit topic lees *ril* |
het lawaai van vechtende brugpiepers in de pauze als je rustig nog iets over wilt kijken voor een proefwerk ofzo, die elkaar door het glas van de deur proberen te duwen.
|
elk soort geluid als je zit te lezen :mad:
bv die kut serie wodka lime ofzo die nu op tv is :mad: :mad: |
Geluid van mijn wekker!! Aaah!!
|
rondzingende speakers...
moeders die vanaf beneden naar je lopen te blèren terwijl je boven zit, en dan nog verwachten dat je terug roept ook :p |
Citaat:
|
de stem van ......
|
mensen die hun nagels vijlen, ooh wat heb ik daar een hekel aan. Ik word daar echt helemaal gek van, ik doe alles om dat geluid niet te hoeven aan horen. Whbah...
|
Citaat:
|
Kerkklokken op zondagmorgen, iemand die heel erg nasaal adem haalt, mensen die ongelooflijk sloom spreken; dan maakt het niet eens uit hoe hun stem klinkt :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |