Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Voor een onderzoek heb ik internetdaters nodig (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430593)

aquafemme 03-11-2002 16:46

Voor een onderzoek heb ik internetdaters nodig

Hallo lieve jongentjes en meisjes,

ik ben aquafemme.

:D

Ik ben bezig met een opdracht voor school, en ik ben nieuwschierig naar jullie visie over de perfecte internetdate.

Ik wil graag verhalen horen van mensen die het wel eens gedaan hebben of mensen die het niet van plan zijn. Mensen die er op tegen zijn, laat je reactie dan maar achterwegen.... en post dan niks.

Ik zou het fijn vinden als je mij zou willen vertellen, wat je wilt gaan doen op zo'n eerste internetdate? Waar ga je naartoe? Welke stad? Wat trek je aan? Wat zeg je absoluut niet? Hoelang je de persoon toen destijds kende.

help mij, please.

:)

akwa

Kirk22 03-11-2002 16:55

ik stuur je wel een e-mail, als ik er aan denk

SuperS 03-11-2002 17:02

Citaat:

aquafemme schreef:
Hallo lieve jongentjes en meisjes,

ik ben aquafemme.

:D

Ik ben bezig met een opdracht voor school, en ik ben nieuwschierig naar jullie visie over de perfecte internetdate.

Ik wil graag verhalen horen van mensen die het wel eens gedaan hebben of mensen die het niet van plan zijn. Mensen die er op tegen zijn, laat je reactie dan maar achterwegen.... en post dan niks.

Ik zou het fijn vinden als je mij zou willen vertellen, wat je wilt gaan doen op zo'n eerste internetdate? Waar ga je naartoe? Welke stad? Wat trek je aan? Wat zeg je absoluut niet? Hoelang je de persoon toen destijds kende.

help mij, please.

:)

akwa

voeg me maar toe op msn

StefanLovertje 03-11-2002 19:08

Citaat:

SuperS schreef:
voeg me maar toe op msn

doe dat.. hij heb vast wel een goed verhaaltje voor je :)

Gothic 03-11-2002 19:14

je mag me wel toevoegen op msn

Paperz 03-11-2002 19:15

Perfecte internet date?
Ze is bloedmooi, ze hou ervan om over computers te praten, ze betaalt alles voor je... en ze heeft er geen problemen mee om meteen het bed in te duiken...

zoiets?

Quiana 03-11-2002 19:21

Uhm..
In mijn stad, hij is aardig, leuk,
kan er goed mee praten, het moet 'klikken',
normaal iemand zijn,
niet dat ik dacht met iemand van 16 af te spreken,
die irl 45 oid is, ach ja..
Wat we gaan doen?
Hangt van het weer, mijn stemming, zijn
stemming en mn budget af ;) :o

cin-D 03-11-2002 22:04

Tuurlijk ben ik het van plan, je denkt toch niet dat ik voor jan met de korte achternaam m'n tijd verspil aan forummen :rolleyes: :D

Nee als ik ooit een internetdate zou hebben, zou hij naar mijn woonplaats moeten komen, op het station (veel people) en dan zou ik wel ff langs lopen, als hij echt de mr perfect is kom ik wel een praatje maken en anders loop ik onopvallend door :D

Secreet 04-11-2002 06:40

Citaat:

Paperz schreef:
Perfecte internet date?
Ze is bloedmooi, ze hou ervan om over computers te praten, ze betaalt alles voor je... en ze heeft er geen problemen mee om meteen het bed in te duiken...

zoiets?

das zo en zo de perfecte date toch ook?
:o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.