![]() |
Zit jij op het moment in een leuke of mindere periode?
En waarom?
Ik zit nog heel even in een iets minder leuke periode, aangezien ik schoolexamens heb en heeel erg veel moet leren:(. *had misschien toch iets eerder moeten beginnen aan haar gigantische Latijnse schoolonderzoek van morgen... * (dan vandaag;)) Maar vanaf vrijdag is het weer helemaal goed! Vrijdag ben ik vrij want ik heb geen Grieks, ga ik naar Utrecht èn heb 's avonds mijn verjaardagsfeestje wat al helemaal geweldig wordt omdat we weer even klaar zijn en na 2 weken afzien los kunnen gaan! :) Zaterdag sporten, zondag lekker luieren en m'n opgenomen tv-programma's kijken...aaah... en dan heb ik het weer een hele tijd lekker rustig met school. Aan die gedachtes klamp ik me nu vast:). Maar nu moet ik echt als de donder gaan leren! |
minder
vanavond afscheid van mijn vriend: gaat 3 maanden naar Nieuw zeeland ..:( |
mindere periode...kan niet slechter...
schouder was uit de kom, vet veel pijn, ik moet nu alleen maar rusten..erruggg zaaaaiiiii. |
Mijn periode is een beetje gemengd :D
Ik heb het nu super met mn vriend, dus qua dat is de periode voor mij goed. Ook heb ik t thuis meer naar mn zin. Qua school is het een mindere periode, ik heb het veel te druk en ben bang dat ik het niet haal. |
Ik zou het niet weten....
|
Leuke periode: gaat heel goed tussen mij en een bepaalde jongen :p wat ik allemaal wel positief inzie en op school gaat het ook lekker :)
|
Heel erg afwisselend......verschilt per dag, soms zelf per uur of per minuut :(
|
op DIT moment in een leuke periode want ik heb net mijn eerste tentamen gehaald met een 8!!! wie had dat gedacht:D woeii:)
*blij blij* |
Minder leuk......Zit net in de toetsweek....
|
wel leuke periode, alles gaat 'gewoon' en er is niets aan de hand ofzo
|
minder leuk..
Tentamenweek --> erg veel leren dus.. |
enige periode (y)
|
middelmatig;)
|
Redelijke periode :)
|
Niet zo happy; moet een hertentamen doen over oer-saaie en toch wel moeilijke dingen.. Ik twijfel dus een beetje over me opleiding (ik wil wel heel graag kwaliteitscontroleur worden, maar niet op deze manier :|)
Maar ik durf te wedden dat als ik straks een voldoende haal en dit blok ein-de-lijk heb afgesloten dat ik weer helemaal blij ga zijn :) |
Ehm sinds vandaag eigenlijk vooruitgang. Vorige week toetsweek gehad dus voorlopig op school iets rustiger en vandaag redelijke cijfers al terug gekregen.
Maar aan de andere kant ook minder, maar in vergelijking met een week geleden al 10x beter (y) |
bij mij verschilt het nog al eens.. maar dit is toch wel leuke periode
|
Een kutperiode. Heel veel gezeik met zogenaamde vrienden. Heb toetsweek en ben ontzettend moe, terwijl ik iedere keer toch weer vroeg wakker word. Het gaat allemaal niet zoals ik wil en ik moet keuzes maken die ik liever niet zou maken..
Blaat.. Maar het komt wel weer goed.:) |
Leuke -> het object van mijn amoureuze escapades reageert daar positief op, dus we gaan weer een fijne periode van afspraakjes, flirten en natuurlijk tenslotte afgewezen worden tegemoet ;)
|
minder leuk
kan niet rennen, alleen lopen en dus ook niet sporten verder is het keidruk met school |
half half ofzo.
School, en bepaalde vrienden (y) meeste vrienden liegen ineens steeds enzo en moeder+vriend (n) |
ik zit in een sleur...:(
|
Mindere... waarom doet er niet zo toe.
|
Ik heb tentamenweek, ben bijna jarig, ben moe, heb twee katten die mekaar 3/4 van de dag afmaken...maak er zelf maar van in wat voor periode ik zit. :p
|
allebei een beetje... leuk omdat ik weer op een andere stageplek zit, beetje afwisseling enzow, maar minder leuk omdat ik er weer ff aan moet wennen dat ik nu wel erg vroeg mn nest uit moet :/
|
Een leuke periode :)
De studie die ik toevallig koos vind ik heel leuk Ik heb in een korte tijd veel nieuwe mensen leren kennen Ben druk het studentenleven van uitgaan-feesten-uitgaan aan het ontdekken:D Ik heb net gezien dat ik mn laatste tentamen gehaald heb Ik ben verliefd, denk ik :confused::o Ik zit lekker in mn vel tsja, ben nu wel gelukkig geloof ik :) |
geen idee 'k kan het van 2 kanten bekijken
|
Beter dan een tijdje geleden,
maar nog steeds niet leuk oid. Ach ja.. t begint er iig leuk uit te zien :) |
Citaat:
|
Op zich heeeeel leuk want ik ben echt superverliefd op m'n vriendje en dat is natuurlijk best wel blijmakend :p
Maar ik voel me ook een beetje verward enzo. te lang verhaal om hier uit te gaan leggen |
Leuke periode! (L) hoewel ik ook wel veel aant twijfelen ben...over van alles. Heb ook bijna tentamens en moet nog zoooo veel leren.... :(
|
ik zit wel in een leuke periode, best wel leuk weekend gehad, op school gaat het ook goed.
|
Gemengd!
Vriendje en ik hebben zo onderhand een knipperlichtrelatie en school gaat slecht. Verder alles prima (y) |
leuk :)(y)
|
mindere periode op et moment...
ik ben zwaar gestressed van school, doordat mijn zelfdiscipline de helft is van de zelfdiscipline van een normaal mens en ik nu dus met praktisch al mn vakken achter lig... en ik ben ook nog eens ziek alsof et allemaal al niet erg genoeg is.. zucht *heeft even zelfmedelijden:)* |
GOED! Ik ben klaar met schoolexamenweek (heb al 2 cijfers terug: een 7,5 (NL) en een 7,4 (WIS), nooit gedacht zo goed!) en ik heb een vet chill weekend gehad (lekker uitgeweest, nieuwe schoenen gekregen, naar de stad geweest met mn vriend, naar Artis met mn vriend, allemaal leuke dingen gedaan) en tis nu gewoon chill, geen huiswerk enzo (over een week ben ik weer aan de gang ofzo) en met mn vriendinnen gaat t ook chill (y)
|
minder leuk
kheb verloren van een smurf :o :mad: ;) |
Citaat:
Ik win altijd! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Welke dan? |
Kutperiode. Liefde gaat bagger, en school zit boordevol klote-opdrachten. Grr... :mad:
|
minder. Ik voel me leeg :|
|
Citaat:
|
De laatste weken ben ik nogal gestresst omdat ik veel aan mijn hoofd heb: stage, werken, vrienden, uitgaan, MVV, fitnessen, forummen, MSN, cu2, computerspelen nog veel meer. Dan zou je dus zeggen een mindere periode.
Maar van de andere kant gaat mijn stage heel goed en dat is op dit moment toch het belangrijkste en ik vermaak me ontzettend goed bij het uitgaan. Dan is het tegelijkertijd ook een leuke periode :) Tis maar hoe je het bekijkt. |
Citaat:
ik zit in een mindere periode maar ja das de herfst depressie zullen we maar zeggen... |
Citaat:
Maar over het algemeen klaag ik ook nie :D |
Mijn periode is ook een beetje gemengd.
Op sommige gebieden gaat het heel goed en op andere gebieden gaat het juist slecht. Maar het goede overheerst wel denk ik! :D :p |
duidelijk een mindere
|
Leuke; ik kan zelfs niks 'minder leuks' bedenken :eek:
|
mindere periode, weet eigenlijk niet eens waarom..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |