![]() |
Wie heb jij allemaal geblockt op MSN van dit forum?
nou? :D
|
:d
|
cooljedigirl@hotmail.com
Geen idee wie het is.. :s Ze had me ooit toe gevoegd, maar ze zei niks.. (n) |
Niemand, want ik praat met niemand van het forum op msn.. Om een of andere rede erger ik me dood aan de mensen die ik toevoeg (een paar uitzonderingen die ik nooit spreek of die ik weinig spreek of alleen functioneel spreek)..
|
Jou:p. (Nee hoor ben alleen superdruk)
Ik block eigenlijk bijna nooit mensen. |
Sorry, ik vind dit een beetje een kansloos topic. En lullig ook. (n) Leuk als je iemand hebt toegevoegd, diegene nooit meer online ziet en dan in dit topic ineens leest dat je geblockt bent (n)
|
nou eh niemand want herb er niemand van dit forum in staan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed... als je iemand blockt mag je er toch ook wel voor uitkomen lijkt me, of zijn we allemaal zo schijnheilig en schijterig dat we dat niet durven? |
Kansloos is geen nieuw woord, het wordt in bepaalde delen van Nederland heel veel gebruikt onder jongeren. Ik denk dus niet dat mensen t hier op het forum perse van elkaar hebben overgenomen maar gewoon het gewend zijn te gebruiken.
|
Volgens mij Primuz tijdelijk :o en vast nog wel wat die me mateloos irriteerden :p
*is door vrij veel irritante luitjes toegevoegd...* |
Helemaal niemand.
|
niemand, als ik iemand zou willen blokkeren, dan delete ik hem/haar ook gewoon...
|
er staat niemand van het forum in mn msnlijst
|
niemand
soms blok ik wel ns mensen tijdelijk als ze domme praat tegen me lopen te doen, maar dan deblok ik ze altijd wel weer :) |
nog niemand :D
|
Niemand.
Met de meeste forummensjes in mn lijst praat ik niet echt, alleen als er iets is ofzo.. Met 6,7 mensjes vannut forum praat ik wel vaak :) Naja, blokken, nee, moet je wel heel irri zijn.. ;) Mja, zo vaak kan ik toch niet MSN en :S :( |
Citaat:
:D |
niemand
|
niemand
|
niemand, aangezien ik niemand van het forum op m'n msnlijst heb
|
weet ik allemaal niet meer... vooral meisjes van 14... maar die delete ik ook meteen
|
NIemand, maja. ik heb eigenlijk maar 1 iemand van het forum op mijn msn.. oneej 2.. Maar die kende ik allebei voor mijn forumtijd al..
|
Niemand. Althans, niemand waarvan ik weet dat 'ie op dit forum zit.
|
Niemand.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kheb zelf drie personen van het forum geblokkeerd die ik toch vrijwel nooit sprak en waar ik nu helemáál geen behoefte meer bij voel ze nog te spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je geen student? Onder studenten wordt het (althans in Utrecht) vaak gebruikt. Heb niemand geblokkeerd, wel veel verwijderd. |
niemand
|
kweenie meer
|
op dit moment niemand
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geil op meisjes onder de 13 :rolleyes: |
heb geen mensjes van hier in me msn lijst....
verder staat ook niemand geblocket.... kan je diegene net zogoed eraf gooien he |
Niemand :)
|
Slechts 1 in mijn lijst van het forum, niet geblokt.
|
Citaat:
|
van het forum niemand :p :)
|
2 mensen omdat ik dr totaal geen behoefte had om mee te praten. De ene omdat ie niet zo interessant bleek te zijn als ie leek en de ander omdat ik dr niks tegen te zeggen heb. Ze zijn trouwens gelijk verwijderd.
|
veel :D
|
2.. die hebben mij ooit eens toegevoegt..
1 ervan is super irritant en 1tje heeft gewoon nix te zeggen.. en me lijst was vol.. dus toen hield ik maar ff een grote schoonmaak en heb ik um meteen verwijdert |
Niemand! :)
|
Zovelen.
|
Best veel, maar dat is altijd tijdelijk. Gewoon omdat het anders te druk is op msn.
|
niemand
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |