Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Voel jij je anders per dagdeel? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=430614)

Secreet 05-11-2002 09:40

Voel jij je anders per dagdeel?

dan heb ik het niet over moe zijn, maar smorgens, voel je je dan anders dan sávonds?

Wat voor een reden heeft dat?

Leonoor 05-11-2002 09:41

Citaat:

Secreet schreef:
dan heb ik het niet over moe zijn, maar smorgens, voel je je dan anders dan sávonds?

Ik wou net zeggen, 's ochtends ben ik moe, 's middags ben ik minder moe en 's avonds ben ik weer moe... ;) Maar verder...euh...'s avonds ben ik blij dat het avond is en dat ik m'n bedje in mag (ook buiten het moe zijn) en 's ochtens ligt het er aan wat voor dag het gaat worden, wat ik allemaal moet doen ed.

Paperz 05-11-2002 09:42

's ochtends voel ik me kut... dan moet ik me nest uit...
's avonds voel ik me goed... dan mag ik me nest weer in...

Somebody Special 05-11-2002 10:47

's Morgens voel ik me brak, net zoals 's middags (ivm al weken hevige koppijn).
's Avonds voel ik me beter, ik ben dan net wakker (gevoelsmatig),

de communiceerbeer 05-11-2002 11:25

's ochtends ochtendhumeur, want ik wil blijven slapen :(

Boogie 05-11-2002 11:42

Mijn vermoeidheid is niet elk moment van de dag hetzelfde inderdaad. Maar het is niet zo dat ik over het algemeen 's middags chagrijniger ben dan 's avonds ofzo :p

Tofke_H 05-11-2002 11:45

Het is mogelijk dat je overdag minder leuk nieuws krijgt, waardoor jezelf k*t gaat voelen. Dus 's morgens nog opgewekt en 's avonds lekker down.

Of natuurlijk omgekeerd ;)

the tourist 05-11-2002 12:03

's Ochtends ben ik idd ook moe en heb ik geen zin om iets te doen (oftewel een ochtendhumeur :) ) , 's avonds ben ik meestal vrolijker en actiever. 's Middags zit er tussen in

skyscraper 05-11-2002 13:58

savonds ben ik vrolijkre dan sochtends, ben meer avond mens

Quiana 05-11-2002 14:12

's ochtends ben ik moe, pissig.
's middags ben ik nog halfslaperig,
bui hangt er van af..
's avonds ben ik wakker en meestal wel wat blijer.

New Born 05-11-2002 17:12

's ochtends kun je beter niets tegen me zeggen want ik heb altijd een heel erg ochtendhumeur. 's middags is dat wel weer weg en dan ben ik wat vrolijker en 's avonds ben ik weer moe

WishfulDreaming 05-11-2002 18:19

Savonds ben ik heel vaak gigantisch blij, sochtends hyper, maar een beetje chagrijnig, en smiddags val ik bijna dood en verveel ik me :)

Talon 05-11-2002 18:20

's avonds en 's nachts voel ik me het lekkerst..
alleen jammer dat je dan moet slapen :(

Blisss 05-11-2002 18:41

's ochtends voel ik me meestal k*t, niet omdat ik te moe ben om mn bed uit te komen, maar gewoon 'geen zin om weer op gang te komen' of zo... 's middags meestal wel okej en 's avonds ben ik altijd behoorlijk opgewekt: nix aan mn hoofd en alleen een beetje relaxed tv kijken of internetten en vervolgens (z) (of werkt die alleen op msn :))

Blisss 05-11-2002 18:42

Citaat:

Blisss schreef:
en vervolgens (z) (of werkt die alleen op msn :))
ja dus... :(

Piccola 05-11-2002 19:00

's Ochtends heb ik nogal last van een ochtendhumeur. Rond een uur of 11 trekt dat wel weer bij. :D 's Middags.. Ja hangt er vanaf, soms vrolijk soms verdrietig ofzo. Maar over het algemeen vrolijk, want dan zit ik op school (niet dat dat geweldig is) en dus ben ik dan bij vrienden enzo. :) En das altijd leuk! 's Avonds kom ik pas echt tot leven! Ben echt een avondmens. :p

Dminor 05-11-2002 19:18

's Ochtends ben ik blij dat ik weer nieuwe kansen heb. 's Avonds is die illusie verdwenen. Maar dan zit ik wel de hele avond achter de computer! (y) *verliefd*

Denise84 05-11-2002 19:20

ja, soms wel. 's Morgens kan ik zin hebben in iets dat ik die dag ga doen en daarvan vrolijk worden. 's Avonds kan ik me vrolijk voelen om dat het leuk was dat ik gedaan heb die dag, of me minder/niet vrolijk voelen als het niet zo was als ik verwacht had o.i.d. Bovendien ligt het aan mijn moeheid hoe ik me voel, of ik me verveel, of er me iets dwars zit enz.

Conan the Librarian 05-11-2002 19:32

Nee.

Zeker in de herst/winter niet.

battlestar 05-11-2002 21:55

's ochtends gewoon moe, geen zin om dingen te ondernemen..
's middags verveel ik me nogal eens en wil ik vaak dat het avond is..
's avonds word ik een beetje actiever en waarschijnlijk ook wat vrolijker

maar 05-11-2002 23:30

's Ochtends ben ik sloom, mijn bui 's middags hangt af van dingen als het weer en mijn bezigheden, 's avonds leef ik op, en 's nachts vermaak ik me ook prima over het algemeen.

Dark Angel 06-11-2002 05:27

Ik ben vrij vaak in de morgen down. Het gevoel lost dan zo halverwege de dag op. Toen ik depressief was (alweer een tijdje geleden gelukkig) was dat ook het ergste in de morgen. Geen idee waar dat aan ligt.

het dappere meisje 06-11-2002 09:20

ja 's ochtends ben ik altijd vrij chagarijnig (moet ik altijd ff op gang komen) rest van de dag weer oke ..

Evergreen 06-11-2002 12:40

's ochtends voel ik me sloom, sjaggie. Pas later op de dag begin ik op gang te komen en actief te kunnen zijn.

Ook kan ik niet actief zijn als ik mijn haar niet gekamd heb enzo. Dan heb ik nog steeds het gevoel dat ik net uit bed kom.

Verder wissel ik sowieso veel van stemming, het kan echt van minuut tot minuut verschillen hoe ik me voel.

Diablos 06-11-2002 12:59

Citaat:

Talon schreef:
's avonds en 's nachts voel ik me het lekkerst..
alleen jammer dat je dan moet slapen :(

je moet niks :D

Talon 06-11-2002 16:28

Citaat:

Diablos schreef:
je moet niks :D
dih..

moet wel vroeg op te werken..
nouja dat moet ook niet.. maar anders heb ik geen poen..

Mr.Oizo 06-11-2002 20:19

Nee eigenlijk niet. Mijn humeur / zin hangt vaak af van dingen / situaties die gebeuren door de dag heen.

Alleen 's morgens ben ik soms anders dan de dagdelen, last waarschijnlijk dan van een ochtendhumeur :D zeker als ik heel vroeg om half 7 op moet staan. Dan mot mijn ma ech nie te veel aan haar kop zeuren anders word ik daar heel pissig van :D

Maar voor de rest hangt mijn humeur over het algemeen niet af van bepaalde dagdelen.

Tox 07-11-2002 12:22

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Nee eigenlijk niet. Mijn humeur / zin hangt vaak af van dingen / situaties die gebeuren door de dag heen.

Bij mij ook :D, nu voel ik me ff brak, gister iets teveel gedronken :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.