![]() |
wat wil je allemaal nog berijkt hebben voor je dood gaat?
of in ieder geval gedaan...?
|
ik wil zoveel mogelijk van de wereld gezen hebben, in mijn carriere veel bereikt hebbe, kinderen op de wereld gezet hebben, op een antuurlijke manier dood gaan en t liefst zo snel en pijnloos mogelijk.
|
Naar Afrika zijn geweest
Getrouwd met een lieve man en kindjes hebben Een wereldreis gemaakt hebben |
me HAVO diploma halen... :(
schiet niet op.... ben te lui :( |
Europees voetbal hebben gehaald.
|
Gelukkig zijn.
|
'k weet niet... ik wil in ieder geval z2 gereden hebben.. en ik wil eens naar het buitenland op vakantie geweest zijn.. en euh.. getrouwd zijn :)
|
De Tour de France gewonnen hebben
|
Ik heb toch wel al meer gedaan in mijn leven dan dat ik ooit had gedacht te doen ...
verder zijn er nog wel dingen die me leuk lijken om te doen, maar meer ook niet |
gelukkig blijven
enneuh... ja... gelukkig blijven dus :) |
Wonen in Italië, veel van de wereld zien, terug bij Marco... Amen! :p
|
Terecht van wijsheid beticht kunnen worden. :p
|
Mja rot vraag eigenlijk. Mja zoals ik nu leef wil ik niet dood gaan. dan wil ik op z'n minst nog echt leuke dingen hebben gedaan, en mooie momenten hebben beleefd. Niet van ik wil nog ergens heen ofzow. als ik maar het gevoel heb dat het leuk was en dat ik op leuke dingen kon terug kijken. dat gaat nu nog niet zo.
|
Weet je wat ik worden wil? NIKS! Ik wil wat geld om van te leven en wat paarden en een hond. En een boomgaard en wat groenten op een piepklein stukje grond.
Weet je wat ik worden wil? NIKS! Ik wil alleen wat echte vrienden, 's avonds bij de open haard. En een hangmat om te slapen en wat haver voor het paard. Weet je wat ik worden wil? NIKS! Als je niks wordt, ben je alles en je wordt niet werkloos. Wie niks heeft, kan niks verliezen. Niks, dat lijkt me grandioos. |
hmmmmmm ik vraag me toch gewoon af...stel dat je morgen dood gaat...dan zijn er vast zoveel dingen die je hebt laten liggen..zoveel kansen...
geef daarom hier een antwoord met het idee dat je morgen dood gaat...waar zou je spijt van hebben? |
Citaat:
- meer weet ik nu nog ff niet |
man carriere kind
WERELDROEM :rolleyes: |
- Opleiding afhebben en goede leuke baan hebben (y)
- Mooie vrouw vinden, met haar trouwen en kids krijgen (y) Moeilijk te realiseren ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |