![]() |
Idols!!
Heb je er aan meegedaan of er naar gekeken afgelopen vrijdag??
Hoe was het om mee te doen??! en wat vond je van het programma zelf? --> ik persoonlijk heb echt gelachen om die mensen, sommige waren er echt heilig van overtuigd dat ze echt GE-WEL-DIG konden zingen... Eigenlijk wel beetje triest, naja je hebt mensen en je hebt mensen he :) |
Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Minder geklets en meer liedjes.
Vond het opzich wel leuk hoe mensen zichzelf voor lul kunnen zetten en ga het zeker blijven kijken. |
Ik hoop dat er bij de volgende aflevering meer mensen gaan optreden (y)
|
Vond het wel grappig ja. Alleen die ene vrouw in de jury is wel een heel erge bitch zeg!! Je kan best iets subtieler tegen iemand zeggen dat hij niet kan zingen...
*denkt aan die jongen in het Hawaï shirt..proest* :D |
Citaat:
EIGENDUNK :D :D |
Die jury vind ik juist geweldig, hoe ze die mensen voor gek zetten. (y) :D Leedvermaak.
Ik blijf het zeker kijken. ik heb het balletje; daar deed ik het allemaal voor! :) |
Die blonde meid die haar kapsel zo op haar voorhoofd had geplakt:
"Ja ik heb voor deze outfit gekozen omdat ik hem heel mooi vind. Hij loop heel mooi in elkaar over." Vervolgens een heel verhaal over zingen, dat het haar leven is en meer van dat gezemel. Nou ja, ieder zn meug zullen we maar zeggen. Maar dan: "Ik ga 'een neie dei' zingen van de Kast'. Sjeesus ik heb nog nooit zoiets eentonigs gehoord! Tegen zulke ge-illusioneerde mensen mogen ze best een beetje bot doen. Niet om nou heel vervelend te doen maar sommige mensen zijn gewoon door hun omgeving wijsgemaakt dat ze kunnen zingen. |
Is iets voor Films & TV en daar staatie al http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=idols :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |