![]() |
Waar fantaseer jij wel is over??
:confused:
|
Andere forummers. Oh wacht, dat was iets te eerlijk. Euhm, hoe het leven zou zijn als ik de enige man op aarde was. Oh wacht, dat was ook iets te eerlijk.
Hmmz, moeilijk dit :( |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je een foto btw? :D :o Neem deze posts niet te serieus. |
Citaat:
|
Seks natuurlijk :rolleyes: :p
En auto's en geld en computers en computerspelletjes en voetbal en wielrennen en euh........naja zoveel... btw: no chat... |
Citaat:
*ziet dat de forumpolitie hem alweer op het spoor is* :X |
Citaat:
Pff accepteer nou eens dat ik niet wil meeten :p |
Ik fantaseer de hele dag over echt alles :D
|
:o :o :o
(Nou ja, zo moeilijk te bedenken is het niet.) Verder ehh... |
seks, feetsten, als ik muziek luister over hoe t zou zijn om bij een live optreden te zijn, hoe t zou zijn als ik me "anders" zou voelen
|
over... alles zo'n beetje :)
|
Meisjes van 9.. :o
|
Ik fantaseer echt over van alles en nog wat! :) Ben een dromer! :o
|
Citaat:
|
ik fantaseer echt over vanalles
ben ook een dromer |
Ik onthoud mijn dromen nooit, dus dagdroom ik superveel.
Meestal over onmogelijke dingen.. dat ik iets doe waardoor ik mijn ex weer terug krijg ofzow, Nja.. wat ik zou dromen waarschijnlijk, want als ik mijn droom dan eens een keer wel onthoud, dan dagdroom ik minder.. snap je? |
:o :o uhm... over rare dingen enzo... ;) :p
|
Van alles en nog wat, wil je niet weten :p
|
ech mega veel eigenlijk.. hehe :D
maar ook minder leuke dingen..ech vet vaag.. maar soms zit ik zelfs aan mijn eigen of iemand anders zijn begravenis te denken en te fantaseren hoe dat zou zijn enzo :o |
Jaaaaaa..... ;)
|
uhm dat ik een heel beroemde zangeres ben :o en dat ik dan optreedt met een gave band en dat iedereen onze liedjes meezingt :o
|
seks met m'n oma :rolleyes:
|
Over vrouwen die mij pijpen totdat ik moet Poepen.
|
dat ik een superheld ben, soort van superman <-> clark kent :D
alleen dan niet van die rare kleding ;) ik red dan altijd uiteraard het meisje alleen blijf ik heel mysterieus en onbekend enzo tot op een dag ik het dr vertel :o en dan leven we nog en gelukkig, en krijgen we van die superbaby's :D :cool: maar ach, dit is maar 1 van de vele fantasietjes :D ;) |
hmmmmm :)
|
http://www.blaisekuo.com/SA/Kikujiro.jpg
Busted :o |
Dat ik een vriendin heb.
|
over een chocoladebad
|
de andere surrealistische macabere fantasieen bespaar ik jullie
|
Over een geweldloze samenleving.
|
De toekomst....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe briljante film! al zijn films zijn briljant. en nee ze gaan NIET over pedosexualiteit en pedofilie |
Over zo ongelooflijk vies, stinkend rijk zijn! Ik weet precies wat ik met al dat geld zou doen :D
|
*sluit zich aan bij Piccola, WolterB en somebody special*
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spike :o
:p En wát zeg ik niet :D |
Citaat:
Ehm... waar ik wel eens over fantaseer? Nou, ik fantaseer meestal hele dramatische of juist hele romantische scenario's over mijzelf en een bepaald persoon.... erg zielig (:(), ik moet eens meer hobby's zoeken zodat ik niet eens meer tijd heb om na te denken. Ik dagdroom te veel, men zegt dat ik in mijn eigen wereldje leef. :( Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |