![]() |
Analyseer elkaar aan de hand van signature!
Dit maal niet alleen iets over de signature van je voorganger zeggen, maar analyseer je voorganger meteen! :)
|
anneee is verliefd op een getrouwde vent.. wil altijd het ongrijpbare? :)
|
Citaat:
|
Dit is gewoon een combinatie van 2 van de onzinnigste topics van de afgelopen tijd "analyseer je medeforummers" en "zeg iets over de avatar van de forummer boven je".
En dat voor een forumbaas... |
Citaat:
|
persoon boven me is best slim :) weet hoe ie met meisjes om moet gaan. en kan rijmen :)
|
Citaat:
haha die is goed :) (y) blieb :D |
Kan deze naar onzin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mister buitenaards wezen again..:P
|
dat bortje 'zachte berm' is een waarschuwing geen uitnodiging...:P *lol heeft*
jij bent een keertje in de berm gevallen! (dronken ;)) |
dat bortje 'zachte berm' is een waarschuwing geen uitnodiging...:P *lol heeft*
Euhm... Marrrtuuh heeft vage humor, en lol, en kan niet spellen. (borDje) :p Edit: te laat :( |
kakkapapa
zeer hoog begaafd :rolleyes: :D |
Citaat:
|
bli?? Talon??
Bijzonder Leuk & Intelligent :p |
Citaat:
|
Ik was aan de beurt!! :mad:
|
Citaat:
ja ik heb slaaptekort |
"It is better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not"
Ze wil gewoon dat mensen haar accepteren/leukvinden zoals ze is......... |
"It is better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not"
Dreen is alto. :p |
Citaat:
|
Citaat:
edit: te laat, een een of andere alto kwam ertussen :) |
Citaat:
|
ze is het ook zo zat dat je in hokjes wordt gestopt..
ik zeg het zo toch goed he... |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm.... dit zal wel weer nergens op slaan.... Ripper |
Citaat:
*legt sig uit* bij iemand anders stond: wordt pappa :D (zijn vriendin kreeg dus 'n bayb duh) en dus vond 'k het wel van toepassing: wordt geen pappa:D (mijn vriendin krijgt geen baby is toch wel te hope) |
super s heeft een hekel aan kinderen of is voor condooms
|
O sorry volgende keer wat beter lezen :o
|
Citaat:
Uhm.. je houd niet van jezus? Gelooft niet? *weet ook weer niks nuttigs te zeggen* |
1 september 2002 Did you really love me? Show me.. Hating, loving, missing you..Ben gestoord ja.. so? *begint op 18 november met proefproject* :\
Er is dit meisje klaarblijkelijk iets overkomen in haar liefdesleven op 1 september 2002. Misschien een jongen die haar probeerde te verleiden of een one night stand :P Ze vindt zichzelf ook gestoord, maar trekt zich daar niks van aan. Op 18 november begint ze met een proefproject (van..?), waar ze mijn inziens weinig zin in heeft :) |
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld? - VP
WelcomeHome houdt zich bezig met het actuele zinloosgeweldvraagstuk en zit overduidelijk met een dringende vraag in zijn maag. VP betekent eh...? (geen idee dus). WelcomeHome houdt wel van geheimzinnigheid en laat andere forummers gissen naar de betekenis. |
Citaat:
geeft niet hoor extra info: supers heeft geen zin in kinderen idd |
Citaat:
is verliefd op een al bezet iemand (?) Citaat:
|
1 september 2002 Did you really love me? Show me.. Hating, loving, missing you..
Hier heb ik over gelezen Ben gestoord ja.. so? Betamethason (moest ff kijken hoe je t schrijft ;) ) is gestoord, en vraagt zich af wat dat uitmaakt. *begint op 18 november met proefproject* :\ En ze begint op 18 november met een proefproject :) |
Je moet niet alles geloven wat ik zeg
Haha lijkt me duidelijk.. volgens mij ben jij iemand met veel fantasie :o |
There's latin spirit in EVERYONE!
een bacardi-fan :o |
Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld? - VP
yeah, de Vliegende Panters :cool: ik denk dat jij goeie humor hebt :) |
oeps, was beetje te snel :o pagina was er nog niet helemaal :o
|
euh moe van sigs :confused: ??
iemand die te lui is om een sig te bedenken :p ;) een lui iemand dus :o |
Abrules is iemand die geen liefde wil gloof ik...
|
Citaat:
|
De tijd gaat altijd langzamer, wanneer je de klok kunt horen tikken...
Secreet geniet van het leven, maar let ze opeens op de tijd en wil ze dat deze sneller gaat. :) |
Citaat:
Judith ziet graag het kind in zichzelf weer terug. :) |
En nu is 't uit met de pret
|
Citaat:
Ik denk dat jij een lege persoonlijkheid hebt. Dat je je niet bloot durft te geven dmv een sig. Je voelt je leeg en hebt behoefte aan aandacht... Oké, dit is dus echt onzin... :rolleyes: Volgende aub! |
Love me or leave me! Hey, where's everybody going??! Lieve pap, ik zal altijd van je blijven houden...
mensen moeten van je houden, en anders moeten ze maar oprotten. En dan vraag je je af waarom ineens iedereen weg is, je denkt dat er niemand is die van je houdt. En je vader is pas overleden. |
ok, ok, dees is moeilijk...
ehm.... op 5 11 ben je getrouwd met Rufus Lee en dat was gister, dus je bent op dit moment een heel vrolijke en spontane persoonlijkheid die alles van de zonnige kant ziet. ( dit hoeft niet te gelden voor de rest van je leven btw) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |