![]() |
Ik snap echt niet meer hoe ik het hier hele dagen uit kon houden
wat is jou geheim? hoe blijf jij zo lang in kantine?
ga je alle forum onderdelen langs of refresh je je een gek? Ikzelf ben gewoon in onzin beland :o ~spamslet geworden = :o |
Ik heb op een gegeven moment, als ik me echt verveel, echt alle forumtopics gehad.
Maar kantine is toch wel een hangblijfsel zeg maar, meer variatie in de topics hier.. |
ik zit hier nooit lang
|
ik zit constant op DK, ram af en toe op F5
zit ondertussen (= 2-3 schermen) ok op andere deelfora, mits ik lang niet op DK ben geweest, dan zijn alle schermen voor DK als t echt saai is (vrijdagavond, zaterdag- en zondag ochtend) dan beland ik op onzin :o |
Ik blijf niet lang in DK :p
Kweenie, k ga meestal naar psych, L&G, LS en DK.. Soms lees ik wat verhaaltjes op K&L, soms kijk ik ook op F&F.. Oh, en op D&A, en als ik me ziekelijk verveel op onzin.. *kortom: ik kijk bij de meeste dingen wel :D :o* |
Zit meestal hier. Soms ff A&N en Muziek, en F&T als afwisseling ;) Forum op zich wel veel maar wel onder het gemiddelde denk ik... gelukkig maar :p
|
:D ik ben overgelopen naar Onzin :o
|
heb geen tijd en inspiratie meer...snap wat je bedoeld overigens...
|
een scherm onzin
een scherm waarmee ik de rest doe. en dan kom ik daar ook wel eens mee op DK |
kweetniet
nieuwsgierig zijn welke topics er nu weer geopend zijn??? |
posten doe ik vrijwel alleen op DK
ik lees weleens andere fora, zoals S&M, H&T, Games op A&N zal ik nooit gaan posten, ik erger me groen en geel aan de types die daar rondhangen http://talon.ath.cx/ubb/smilies/puke.gif |
Citaat:
|
*huppelt het hele forum rond* ik zit hier niet de hele dag, maar wel vaak :o (y)
|
Ik ga van DoP naar Psych naar MT naar DK en dan weer in een andere volgorde en dan weer in een andere volgorde... :D
|
Ik dwaal gewoon wat rond op (bijna) alle fora...
|
Ook net zoiets, ik kon hier hele dagen blijven hangen. Heb dat ongeveer twee jaar gedaan (denk dan ook nog even aan de klaagmuur ;)), maar nu ben ik ook overgelopen naar onzin :o
|
Citaat:
|
ben gelijk naar onzin gegaan, later voor afwisseling naar dk ofzo maar lang zit ik hier niet:p
|
Neu, gewoon per dag een half uurtje forummen: DK, Sport en het Sportforum bij de concurrent :D
|
de kantine sucks
the good old time op de klaagmuur met betere mensen, betere discussies, betere ruzies ALLES WAS GEWOON BETER nu is het een slap aftreksel, een doffe zooi van wannabees en ' wat heb jij op je boterham' topic je MAG nu nieteens meer provoceren BAH |
Citaat:
dus... doeiii http://talon.ath.cx/ubb/smilies/zwaai.gif |
Verveling?
|
gewoon vind die vragen hier wel cool eigenlijk :p
|
Citaat:
|
Ik zit hier wel 's als ik de fora heb gezien die ik wilde zien en 't op onzin nogal saai is. Maar dan post ik hier eigenlijk niet altijd, dat is met buien; de ene keer post ik wel, de andere keer niet.
|
ik zit meer op onzin als op de kantine.
|
Ik hang eerst heel lang op DoP rond, dan ga ik langs L&R en Psy waarna ik op DK beland, meestal verveel ik me hier, dus ga ik naar KO en dan naar MT en dan naar L&G en FB en dan beland ik weer op DK...
|
ik lees af en toe wat op de kantine, maar meestal alleen onzin
|
Citaat:
|
Dit is echt zo'n standaard vragen forumdeel :)
Vind ik wel komisch, om daar even te zitten, vragen te beantwoorden, en volgende(y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |