Citaat:
Southraider schreef:
Nou ten 1e een brommer is er niet op gemaakt om hoge snelheden mee te halen, ten 2e een moter heb je een rijbewijs en die krijg je niet bij een pak zeepsop..die moeten eerst een heleboel dingen onder de knie krijgen zoals bochten, afremmen, glad wegdek enzow en scooter kan je zo rijden met 50 vragen te beantwoorden.
Verder heb je in een auto meer bescherming dan op scooter en moter
|
Faar gaat 't niet om. Waarom mogen auto's wel harder kunnen dan ze mogen en mogen brommers dat niet.
Citaat:
Diablos schreef:
want als jou scooter 70 kan en jij rijd gewoon netjes 45 krijg jij echt geen bekeuring als de politie je aanhoud.
|
Jawel, dat krijg je wel.
Citaat:
Unexplained schreef:
Rhinus, je bent heel stoer met je brommer. Je hebt mijn eeuwige respect omdat je zo ontzettend...indrukwekkend bent!
|
Ik heb geen brommer.. Dus dit slaat eigelijk helemaal nerges op..
Citaat:
Unexplained schreef:
Misschien is dat omdat 16-jarigen niet verantwoord met een apparaat overweg kunnen dat te snel kan. Motoren met een hoger vermogen zijn pas vanaf 21 jaar, je moet namelijk 3 jaar de motorrijbewijs hebben voordat je er zo een mag rijden.
|
Ik vind ook best dat brommer afgenomen mogen worden als je er 125 me kan. DAAR GAAT HET NIET OM!
Waarom mag een auto wel harder kunnen dat hij mag en een brommer niet!
Als mensen die auto/motoren rijden veilig willen en rijden zoals de wet ons voorschrijft, dan rijden ze NOOIT! harder dan 150. Dus, waarom zit er op auto's ook niet een maximum? Waarom is het niet zo dat alle auto's maar 150 km/u mag. Als je de wet niet overtreed heb je er geen last van..
Citaat:
OnLyMe schreef:
Hij snapt er weinig van hé :) Ik dacht ook zo, toen ik 11 was.
|
Misschien typ ik niet zo duidelijk, maar JULLIE zijn de gene die 't niet snappen. 't Gaat er niet om dat ik vind dat brommer harder moeten mogen. Ik zeg alleen dat het hypocriet is dat auto's wel harder mogen kunnen dan ze mogen rijden en brommers niet..
Maar omdat niemand 't hier snapt, zal ik 't wel niet duidelijk gezegt hebben.
Citaat:
OnLyMe schreef:
Snap je zelf wel wat je hier zegt?
|
:D Dat was fout ja, dat 'brommer' moets 'motor' zijn. Mijn excuses.
Citaat:
Razzle schreef:
Ik vind dat de norm van de maximum snelheiden bij bromfietsen omhoog moet. Met als gevolg een betere doorstroming in het verkeer. Daartegenover moet wel staan dat het rijgedrag van mijn mede-brommer-eigenaren aan moet worden gepast. En dat wordt moeilijk...
|
Daar gaat 't nu even niet om. :)
Citaat:
Diablos schreef:
nooit gehad! je moet dan ook wel 45 rijden en geen 70.
|
Jij hebt 't misschien nooit gehad, maar 't is wel zo. 't Hebben van een brommer die te hard kan is strafbaar.
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK VIND NIET DAT BROMMER HARDER DAN 50 MOGEN. IK VIND HET ALLEEN RAAR/DOM DAT ZE AUTO'S NIET OP DE ZELFDE MANIER AANPAKKEN ALS BROMMERS! :)
|