![]() |
Help!
Hoi hoi!
Ik heb al anderhalf jaar een relatie met een hele lieve jongen, maar de laatste tijd begint hij me toch te irriteren. Hij wil echt constant aan me zitten! Ik word hier echt gek van. Ook al als ik zeg dat ik geen zin heb en het niet wil, blijft hij doorgaan. Hij vind dit erg vreemd, hij kan het niet begrijpen. Zelf geeft hij de schuld aan zijn hormoontjes, maar dat ik natuurlijk onzin! Ik ben dan ook al vaak boos op hem geweest, maar hij wil niet luisteren! Weten jullie hoe ik dit moet oplossen, want ik wil hem dus echt niet kwijt! Op deze manier gaat onze relatie echt kapot! Liefs, Maaike. |
Misschien ben je niet helemaal duidelijk genoeg ik zou er gewoon over praten moet toch zeker kunnen
|
Ik heb al vaak zat geprobeerd met hem erover te praten. Dan zegt ie; ik zal er rekening mee houden. Een dag later begint het liedje weer van voor af aan....
|
Ook echt duidelijk gezegd?? Anders zou die toch moeten luisteren..... Ik zou het ook niet weten normaal luisteren mensen zeker als die van de ander houdt
|
Uitmaken. Jullie passen absoluut niet bij elkaar.
|
Uitmaken is echt het laatste waar ik aan denk, want ik geef en hou echt veel van hem. Wij passen juist heel goed bij elkaar, alleen op dat gebied loopt het ietsjes mis...
|
Praat er serieus over, vertel in een uitgebreid gesprek hoe jij er over denkt..en laat hem er eens goed over nadenken, zodat ie het goed beseft, maar probeer hem ook een beetje te begrijpen...wish u luck! :(
|
Citaat:
Maar zeg hem precies wat je hier neer zet,voor iedereen die dit leest is het meer dan duidelijk. Misschien zeg je wel echt duidelijk dat je niet wilt, mara misschien komt de boodsschap dat ie de hele boel aan het molesteren is niet helemaal duidelijk over, vertel hem DAT maar ff... |
Idd zeggen zoals je het hier hebt opgeschreven. En niet te lief, als een aardige manier niet wil helpen moet je het misschien een keer onaardig zeggen. Misschien snapt hij het dan. Succes ermee!
|
Citaat:
Voor je ex-partner zijn er vast wel betaalde oplossingen te vinden. |
Gewoon vragen 'ben je nu echt constant geil?' en zeggen dat hij irritant is. Als hij een beetje normaal bij z'n hoofd is zal hij er gewoon over praten en zeggen dat hij het inderdaad lekker vindt om constant aan je te zitten. Als hij met één of ander slap lulantwoord komt weet je meteen hoe laat het is en moet je misschien inderdaad eens een 'rustpauze' inlassen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |