![]() |
Gevonden geld?!
Heb jij de laatste tijd nog geld gevonden (niet op straat.... :rolleyes: )? En hoeveel.. En waar?
Ik kreeg gister een rente-bijschrijving van een rekening die ik totaal vergeten was.. Ben in een dag 286,zoveel euro rijker geworden :D :D |
Ik kreeg vorige week opeens 420 euro op mijn rekening bijgeschreven. :eek: Het was verkeerd overgeschreven... :mad:
|
Kreeg mijn laatste salaris van mijn rkantenwijk die ze eigenlijk 3 maanden geleden al moesten storten maar vergeten waren... Ben 80 euro rijker :)
|
Een keer 10 gulden in een discotheek.
|
Ik kreeg nog 12 euro van de belasting plus een hele euro rente daar over...
:eek: |
Ik vind nooit geld :( maar ik had een paar jaar geleden wel iets raars, ik was bij een vriendin geweest en was een tientje verloren. De volgende dag bedacht ik me dat ik bij haar voor de deur ergens naar op zoek was geweest in mijn zakken, en dat het toen dus wel uit mijn zak had kunnen vallen. Dus ik ging terug, en het lag op straat, met een kiezelsteentje erop. Heeeel vreemd. :eek:
|
Gisteren een cent gevonden. (y)
|
Ik heb (serieus) 5 euro op straat gevonden vlakbij het gemeentehuis in Coevorden.
|
een zelfgevouwen doosje achterin de kast, eergisteren nog. Allemaal kwartjes, dubbeltjes en stuivers, in totaal een 7 gulden. Kan je ook nog lekker zoveel meer mee dan alleen bewaren :/
|
Zaterdag nog wel een gunstige wisselkoers gehad, vroeg aan een jongen achter de bar offie m'n 10 euro briefje kon wisselen voor de sigaretten-automaat. Gaf ie me terug van 20 euro, vond ik wel aardig van em.
|
toen de euro er net was, bepaalde in een sporthal in gouda een patatje met 10 euro en kreeg 23,20 terug :P toch wel aardig vond ik dat :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |