![]() |
Waar laten jullie je Cds/games??
Ik vraag me af waar jullie je shitload aan CDs laten...ik heb nl dankzij mn bescheiden verzameling games en CDs een tekort aan ruimte gekregen....ik vroeg me dus ook af hoe mensen met zo'n 100+ Cds/Games dit aanpakken..
|
Op de harde schijf. (y)
|
Mwah kheb maar een paar spelletjes en verder staan alle MP3'tjes ook nog op gebrande CD's, dus ik ben niet iemand met 100 of meer CD's dus deze vraag gaat nie direct naar mij :D
Maar ik heb mijn spellen op de harde schijf gewoon staan. |
et meeste zit bij mijn in schoenendozen..... want anders betaal ik me groen en geel aan cdrekkies
|
k had hetzelfde probleem... ik heb er 2 koffers voor gehaald (ook omdat ik m'n muziek nog wel ns buiten de deur nodig heb) en nog een plankje in m'n kast vrijgehouden voor lp's :)
|
spellen (heb ik vrij weinig zeker invergelijking met muziek): op harde schijf
muziek: ongeveer 70% op harde schijf, 30% op cd, wat ik brand gooi ik van de computer af. De cd's bewaar ik n groot houten ikea geval wat ik ooit voor sinterklaas kreeg en waarvan ik dacht dat ik het nooit vol zou krijgen. De cd's die er niet in passen passen er gelukkig nog wel op en omheen :p |
Zo veel mogelijk op cd want ik heb een zeer kleine harde schijf. En de cd's liggen zo veel mogelijk in een kast want ik heb een zeer klein bureau :p
|
Citaat:
|
Slingert overal een beetje rond! :o
|
ik heb een hele grote kast hierstaan waar normaal archiefmappen in bewaard worden met twee gigantische laden daarin in elke la kunnen ongeveer 160cd's maar een la begint nu pas een beetje vol te raken dus heb nog zat plek voor nieuwe cd's :)
|
ik heb een keer een houten cdrek bij het grofvuil meegenomen en in allemaal kleurtjes geverfd, kunnen ± 100 cd´s in, mn andere cd´s liggen opgestapeld in een mandje.
|
cdrek, grote mand, soort van cdplank, op m'n nachtkastje..
hmm en de rest slingert ergens in m'n tas of in de huiskamer rond ofzo. |
Door mijn hele kamer versprijd.
|
Citaat:
|
achter mij een cd rek, naast de stereotoren, met muziek 60 muziek cd's
daarop een rek van 32 stuks daarnaast 5 dubbel cd's los staand daar weer naast 32 cd singles en sleeve naast mij 1 rek met 34 maxi singels en 5 dubbel cd's daar naast nog een rek met 42 game cd's in een la van het kastje waar de pc op staat heb ik nog 24 legale games, 4 illegale games, 18 gekopieërde audio cd's, 7 linux cd's, 5 driver cd's, 3 lege cd's, 36 mp3 cd's op spindel ook liggen er nog 35 DivX in salim case in de la daaronder heb ik nog 80 cd's die ik zo goed als nooit gebruik dan maast mijn monitor 5 CD's in DVD box en nog 9 DVD's :eek: dat zijn 436 cd's :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |