![]() |
Dagboek vol seksuele ervaringen Utrechtse studentes online.
Citaat:
|
|
Wat ik nu het meest leuke vind is dat de berichtgeving het nieuws maakt....
Waarschijnlijk was de populariteit van die documentatie lang niet zo groot voor dat het openlijk bekend werd gemaakt.... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik had de site al via een vriend gekregen die kent namelijk een aantal personen die in het dagboek voorkomen :o Wel erg lullig als het je dagboek is maar vond het wel cool (en herkenbaar :p ) om te lezen :D
|
|
Laalala, de wereld is gek.
|
Citaat:
|
gheghe mjah grappig...maar ook erg smaakloos om dat allemaal op te schrijven in principe...
|
Citaat:
Ik vind jou wel het typ dat dat soort verhalen opschrijft.... |
Citaat:
edit: typo |
Citaat:
je hebt wel weer een slecht beeld over me he ?:( |
Citaat:
ALS wat vaker met me zou praten zou je dat weten.... :p |
Citaat:
|
Trouwens, de telegraaf is niet meer betrouwbaar..
ze hebben in 2 weken tijd al 2 HOAXen in het nieuws gebracht.. Dit verhaal is wel waar, maar was op 1 november al gemeld |
De vrouwenwereld wordt gecompromiteerd.
|
Citaat:
|
dat heb ik gelezen :eek: :D ik dacht dat ze dat zelf hadden gedaan :o
wat een sletten :p |
Haha lachen :D
|
Shit ik wil het zien :D:D
|
tjonge, dat er echt jongens zijn die met zulke lelijke meisjes naar bed willen...
|
OK dan ik dowload hem morgen wel :D (y)
|
die Lesley zit bij een vriendin van mij in de klas!! :D
|
Met welk woord moet ik hem dan zoeken?? op kazaa he
|
Tik je 'lesley' en 'dagboek' in op KazaaSearch krijg je zo schaamteloos dat document.. Beetje door iemands confidentiele papieren snuffelen :| Erg eigenlijk :D:D
|
Citaat:
En met advocaten komen aanzetten omdat mensen zoiets op het internet zetten is helemaal treurig. |
Citaat:
Daarnaast is er wel erg veel ophef over een dagboekje waar eigenlijk zo gigantisch veel bijzonders ook weer niet in staat. |
Citaat:
|
Kheb hem nu gedownload via KaZaA, wat een domme meiden, steeds maar met een ander het nest delen (n) maar tis wel geinig :D
|
het zijn vet domme meisjes, ik las het ook, vorige week ofzo, maar weet je wat het allervaagste was!!!
drie van die jongens in dat dagboek ken ik!! haha! wat een sukkels, die ene tom, daar ging altijd de roddel over rond dat hij een player was, maar hij ontkende stellig... hij is een keer de galadate van een vriendinnetje van me geweest!! hahaha, ik moest echt zooo hard lachen |
Heb hem gelezen, wel grappig maar niet echt bijzonder ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo bijzonder is het nou ook weer niet trouwens, doorsnee ervaringen staan er volgens mij in. |
Jah, 'k las er vorige week een aantal blz. uit
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Die Leslie is een vriendin van de vriendin van een jaarclubgenoot van een goede vriend van me :o
|
die lesley zit bij een vriendin van een forummer hier in de klas :o
( :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Citaat:
nu ben ik erbij ;) |
Boefje :p
|
heeft iemand een link ofzo? ben benieuwd.....heb geen kazaa!
|
Citaat:
|
ik ben kazaalite nu aant downen dus binnen kort heb ik hem wel end an kan ik hem wel naar een paar mensen sturen ...
|
zo'n promiscuiteit is verderfelijk
hoe kunnen DEZE vrouwen nu werkelijk van iemand houden? Ik betwijfel of ze daar toe in staat zijn! |
Citaat:
|
Ik wil m ook lezen;)
Kan iemand m alsjeblieft aan mij mailen? (K heb geen kazaa) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |