![]() |
Wat is je favoriete Kinderen voor Kinderen Liedje ?
Die van mij:
Het Tietenlied :D Ik zat in bad, gewoon in bad een beetje met het sop te klieren Je weet wel met die vlokken schuim je buik en schouders te versieren Voel ik ineens twee kleine bobbels, waar volgens mij nog net niets zat Niet veel maar toch echt twee bobbels en dat hoort niet, ik hoor plat Dus sinds een uur geleden ben ik niet te genieten Hellep, hellep, hellep, helleeeeeep IK KRIJG TIETEN :D |
Kinderen voor Kinderen - Het spookt in de speeltuin
:o |
Ik loop met één been op de stoep
en één been in de goot En als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood Ik kom er niet vanaf, ik baal er weleens van Ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan Met één been op de stoep bezweer ik het gevaar Ik vind het zelf een raar verhaal tis toch niet normaal? :D Verder: Mijn boom en Miepie :) *Kinderen voor Kinderen fan* |
Vuur en vlam
|
bang voor de bal
|
Jeugdsentiment...*snik*
Favo KvK-liedje is nog altijd "Zomaar" (y) |
Ik ken geen liedjes van Kinderen voor Kinderen (oh nee, alleen de zin ´op een onbewoon eiheiland!´ , meer niet). Ik was vroeger nogal anti Kinderen voor Kinderen, en nu heb ik ook geen behoefte om er naar te luisteren :)
|
Op een onbewoond eiland :rolleyes:
|
volwassen van kinderen voor kinderen 13
ik weet nog een klein stukje van de tekst soms je vreselijk te balen want iedereen zeurt aan je kop opstaan naar school aan tafel naar bed wanneer ruim je je troep nou eens op? ze doen net alsof je een klein kind bent dat jij je daar zo gedraag je trek de kop van de pop van je zusje en hoort niets als je moeder wat vraagt en door het hele huis hoor je haar krassen wanneer word je nou eindelijk een klein beetje volwassen vuur en vlam was trouwens ook wel een leuk nummer :) |
muis van mijn computer
|
Citaat:
|
Artist: Schoolly D
Album: Schoolly D Song: PSK 'What Does it Mean?' Typed by: jostmatt@bluewin.ch (The offical adventures of) (Of) (Of) (Fresh) PSK, we're makin that green People always say, "What the hell does that mean?" P for the people who can't understand How one homeboy became a man S for the way we scream and shout One by one I'm knockin you out K for the way my DJ kuttin Other MC's, man, they ain't sayin nothin Rockin on to the brink of dawn I think, Code Money, yo time is on (2x) Drivin in my car down the avenue Towin on a j, sippin on some brew Turn around, see the fly young lady Pull to the curb and park my Mercedes Sayin, "Fly lady, now you're lookin real nice Sweeter than honey, sugar and spice" Told her my name was MC Schoolly D All about makin that cash money She said, "Schoolly D, I know your game Heard about you in the hall of fame" I said, "Mama, mama, I tell you no lies Cause all I wanna do is to get you high And eh - lay you down and do the body rock To the wall, to the corner," got into the car Took a little trip to a fancy bar Copped some brew, some j, some coke Tell you now, brother, this ain't no joke She got me to the crib, she laid me on the bed I fucked her from my toes to the top of my head I finally realized the girl was a whore Gave her ten dollars, she asked me for some more PSK, we're makin that green People always say, "What the hell does that mean?" P for the people who can't understand How one homeboy became a man S for the way we scream and shout One by one I'm knockin you out K for the way my DJ kuttin Other MC's, man, they ain't sayin nothin Rockin on to the brink of dawn I think, Code Money, yo time is on Clinton Road one Saturday night Towin on a cheeba I was feelin alright Then my homie-homie called me on the phone His name is Chief Keith, but we call him Bone Told me 'bout this party on the Southside Copped my pistols, jumped into the ride Got at the bar, copped some flack Copped some cheeba-cheeba, it wasn't wack Got to the place, and who did I see A sucker-ass nigga tryin to sound like me Put my pistol up against his head I said, "Sucker-ass nigga, I should shoot you dead" A thought ran across my educated mind Said, man, Schoolly D ain't doin no time Grabbed the microphone and I started to talk Sucker-ass nigga, man, he started to walk PSK, we're makin that green People always say, "What the hell does that mean?" P for the people who can't understand How one homeboy became a man S for the way we scream and shout One by one I'm knockin you out K for the way my DJ kuttin Other MC's, man, they ain't sayin nothin Rockin on to the brink of dawn I think, Code Money, yo time is on |
ik heb zo waa waa waa waanzinnig gedroomd
ik werd met kaa kaa kaa kado's overstroomd geweldig nr (y) |
geen :confused: :)
|
op een onbewoond eiland
|
Op een onbewoond eiland, ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd en meidengroep :) :D
|
Slecht zijn :D
|
Kinderen voor kinderen? Heb ik iets gemist? :confused:
|
wakker met een wijsje
een van de zeer weinigen waarvan nog een regel is blijven hangen |
op een onbewoon eiiiheheeeiland (y) en je vader ovzow.. :)
|
Citaat:
Ik heb ooit nog eens auditie gedaan, ik kwam tot de laatste ronde... :o |
Uhm, op een onbewoond ei-hei-land :D
En nog eentje, hahaha je vader, ha je vader die is gek, zoiets gloof ik.. *heeft in een oude, stoffige doos nog allemaal bandjes daarvan liggen :D :o* KvK is :cool: ;) |
:eek: kinderen voor kinderen? mag ik even kotsen!!! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
ennuh Joris en Jan + bompardon ofzoiets :cool: |
eehm
make up heette ie geloof ik (y) mamma, geef me je make up, dan kan ik ook eeens zien, hoe ik er later uit zal zien (y) |
Kinderen voor Kinderen :D
Weet je welke ook heel mooi is? Filmverdriet en Zusje van mijn zus. Vooral die laatste :) |
Citaat:
al die liedjes weer horen :D :o *leeft zich helemaal in* |
Citaat:
|
o peen onbewoond eiland vond ik wel leuk
|
:o zo veel! ik kan niet kiezen :o
naja o.a Tietenlied, dies echt zo geweldig haha en uhm de achtertuin, ik ben groen (kan IEMAND me vertellen wat nou de moraal van dat liedje is?!) en meneer agent ooooow en kip, patat en appelmoes!! naja en bla bla veeeel meer :D *sorry ik was ff enthousiast!* ik wou vroeger altijd meedoen, maar dat kon niet want je moest in een straal van 30 km om hilversum heen wonen :( |
KIP! PATAT! EN APPELMOES! die was zo leuk!!! en heel veel nummers van kvk13, die was echt het leukste... uhm... ik weet niet hoe die ene heet maar hij ging zoiets:
tjsongejonge, bovenstebeste, als we jou niet hadden gehad, dan zaten we lelijk inde nesten, als we jou niet hadden gehad, jij bent ongeevernaard, en wel 10 medailles waard, we zouden echt niet weten was, oo als we jooouuuuuuw niet hadden gehad! naja.. die dus.. en de roddelkampioen, en meneer agent, en de zilvermijn (die is zo eng... vraag met niet waarom.. maar het is zo) en die met die telefoon (de clip dan) iets met "m'n zus is verliefd" ofzow... |
ik geloof niet dat ik dat heb :o
|
Citaat:
De tafel van 13 en nu een beetje gewoon en als je niet gewoon doet, gewoon doet, dan krijg je geen pauze, aaaaaah Die zit ook nog steeds in mijn kop :D |
Citaat:
|
Wakker met een wijsje
Met een been op de stoep Meidengroep Kriebeltrui Ochtendhumeur Baas van het journaal Kip Patat en Appelmoes Vuur en Vlam En dan heb ik vast weer iets vergeten |
stuntelkampioen, moeders wil is wet en ik hou van hard dus...
|
bang voor de bol :cool:
ik s-s-s-stot-stot-ter ofzo... :confused: |
Citaat:
|
ik vind zoveel liedjes leuk,
kvond dat vroeger echt geweldig, nu een stuk minder, ook omdat het nu niet echt een wedstrijd meer is,... vond ik vroeger echt geweldig Nederland en België. maar na KvK 13 begon ik het minder leuk te vinden. maar het liedje EHBO heb ik altijd wel leuk gevonden, maar die kent volgens mij bijna niemand, was toen met zo'n clip |
Dodo!
|
ooh kheb er nog een: Hij kan nie tegen zijn verlies!
geweldig is die,,......en ja dan nog een aantal die hier al zijn genoemd:D |
Zomaar en natuurlijkmoeders wil is wet
|
ik ben groen
klein is fijn *is 1.62 meter* de lek (zooooo zielig) wakker met een wijsje |
Geen. Ik kan die R niet aanhoren.. (ja sorry hoor...)
|
die over huiswerk :cool:
of je rekent leert of leest spelen blijft het grootste feest :o |
Citaat:
|
Hmz, dat zou ik niet weten, had vroeger wel een paar CD's maar ben alle titels van liedjes zowat vergeten :D
|
Citaat:
Hier nog eentje.. maar deze ken ik nog wel die ik leuk vond: wakker met een wijsje onbewoond eiland iedereen is bang voor nummer 13 Vuur en Vlam |
Citaat:
OMG ik was echt helemaal gek van KvK vroeger, wou er ook altijd bij maar ik woonde natuurlijk weer te ver weg :rolleyes: Annemiek, daar moest ik altijd om huilen :o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |