![]() |
vind jij je broer / zus knap?
en waarom?
|
grinnik
tis maar goed dat ie hier nooit komt maareuh hij is wel schattig mn broertje maar knap, neuhh niet echt :o |
Yup :)
Misschien zet ik wel binnenkort ff een pasfoto van haar hierow dan kunnen jullie haar werkelijk zien :) |
*cough*
Dat zegt genoeg ;) |
nee
omdat ie dat niet is :p |
Mn zus is te dun, veel te dun :\
Mn broer is gewoon *braak* niet echt mijn smaak ofzo.. ;):o |
ja me broer die lijkt op euh hoe heetie.. cas jansen.
en me zus is beetje dik(zwanger, maar ook vet hoor), maar ze heeft wel mooi gezichtje |
ja ik vind mn zusje een mooi meisje.
|
ik hoor best vaak dat ik een mooie broer(tje) heb, dus hij zal het wel zijn. Maar hij mag wel iets dikker.
|
M'n oudste zusje (18) is best knap. Vind ik iig.
De ander gewoon zoals ze is, niet super knap, niet super lelijk. |
uhm, mijn broertje heeft nu best last van puistjes maar verder ziet ie er best goed uit (y)
|
Mijn oudere broer ziet er wel ok uit. Mijn kleine broertje is best drama vind ik...
|
ja m'n broer is wel 'n hunk ;)
|
??nee????
|
Citaat:
Ik vind mijn broer wel knap, en me zusje mag er ook wel wezen |
fotos
|
heb geen foto's op de pc staan, en inscannen heb ik geen zin in :p
|
Nee, allebei mijn zussen vind ik lelijk. ;) En broers heb ik helaas niet. :(
Ik vind wel mijn achterneefjes knap en schattig, telt dat ook een beetje? :) Ripper |
nee, ik vind m'n zus nie knap, komt denk ik ook wel omdat wij niet echt lekker met elkaar overweg kunnen :)
|
Citaat:
|
Mijn broer is niet knap, maar ook niet echt lelijk. Hij is gewoon. :p
Ik vind zijn kledingstijl wel super gaaf! :) |
mijn broer lijkt op 2druppels water op me :eek:
|
mijn broertje mag er wel wezen
is te merken ook, staan elke dag tig meiden voor het huis :D je zou bijna gaan denken dat het een of ander bekend geval is voor foto :D http://images.cu2.nl/cu2.nl/947/000/pics/0.jpg (hij word echt pissig als die dit merkt :D ) |
Citaat:
Kben al bezet hoor maar vin leuk om te chatten enzo..en nieuwe mensen te leren kennen :p xxx |
Nee :o
|
Nope. Hij lijkt op mij :p
|
mijn broer heeft wel flink spieren maar hij mag zich wel wat vaker scheren en wat aan zijn gedrag doen
|
M'n ene zusje vind ik gewoon. maar iedereen ligt altijd voor haar in katzwijm, dus blijkbaar is wel wel knap
Andere zusje heeft lief hoofde maar ze is op zich nog te jong om er verder iets over te zeggen |
Ja ik vind mijn zussen knap:)
Ze zijn allebei heel anders, en ik schijn op allebei te lijken:confused: |
Ikzelf ben de knapste van t stel :D In mn dromen...
Ze zijn best knap eigk....... (y) |
Citaat:
Volgens mij heb ze een rond hoofd en draagt ze een string onder een strakke broek, naar mij ik kan herrinneren |
Yup... mijn zus is heel knap, ze heeft lieve krulletjes ook. EN ze is kei lief :o
|
niet echt.
|
als je van BrEeZaH meiden houd wel ja..
|
nou hartstikke
|
broer was leuke jongen, nu nie meer, maar als tie even niet alto gekleed is valt het mee :o
|
mn broer is niet echt super knap maar ook niet lelijk.(22)
mn ene zus is best knap vind ik(20) mn andere zus is gewoon best knap maar niet de knapste van de wereld(18) |
Mijn zus lijkt op alicia silverstone :|
|
me zusjuh van 14 lijkt echt onwijs op mij...dus zij ziet dr wel goed uit vin ik...alleen dat haar moet ze ff wat aan dioen soms :p
en me broertjuh isz pas 7...ennuh jah hij isz af en toe best irri...en eigenwijs :p hij lijkt niet echt op mij qua uiterlijk...en op innerlijk ook niet :P |
ik vind me broertje hartstikke leuk :)
een echte hiphopper inclusief sprayen en smoken (y) :D |
Citaat:
kzal nog es een foto voor je online zetten.... ;) |
ik heb 2 zusjes en het zijn best 2 knappe meisjes.. alleen zijn ze nog een beetje jong beugel enzo moet allemaal nog komen.. verbetert de boel alweer.
|
Mijn zusje is 8, maar ik denk dat ze later best een mooi meisje word, maar misschien een beetje aan de dunne kant.
|
ehmzz mijn zus is 21
Ze heeft een kewle uitstraling... alleen mag ze iets dunner zo... die studentijd is niet ech goed voor der :D |
Ben ik hier nou de enige zonder broers of zussen? Of antwoorden die gewoon niet? :)
|
Mijn zusje is nog beetje jong (6) ga ik geen mening over geven.
Mijn broer ziet er wel goed uit:) |
ja zaagmanz is een lekker stuk :o ... :o
|
Citaat:
|
ze was het wel maar heeft een arrogant hoofd gekregen:mad: ze denkt nl dat ze heel wat is *puke*
|
geen ideej.... :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |