![]() |
voel jij je wel eens oud?
ik wel vandaag is zo'n dag
en ik blijf er maar mee geconfronteerd worden :( |
gefeliciteerd (y)
Mja ik heb dat ook welleens.. ik ben nog jong... maar het gaat allemaal zoow snel (n) |
na een training of wedstrijd wel ja
(gefeliciteerd :)) |
Nee, ik ben geloof ik de jongste op mijn school... :D :o
|
Feli :)
Ja.. als ik me vergelijk met andere mensen van mn leeftijd soms wel. :o |
ja, maar niet vaak
|
Ja, oneindig oud...
|
Citaat:
|
Ik voel me elke dag als n jonge godin... :D
Nee hoor, dat ook weer niet, maar oud? Nee, daar ben ik nog te jong voor :rolleyes: |
gefeliciteerd :)
toen ik met een vriendin naar Volle maan ging en de hele zaal vol met 10-13 jarige meisjes zat voelden wij ons wel oud :o |
Feli!
Nee, valt wel mee. Ik voel me eerder jong |
hm nee
|
neej totaal niet. ik ben altijd de jongste ergens dus ik voel me nou nooit echt uit :| Nouja als ik kleine kinderen zie wel trouwens.
|
Nee. Ik voel me eerder nog maar een blaag. :o
|
Ik heb gisteravond nog gezegd dat ik voorlopig wel meerderjarig, maar niet volwassen wil worden :D
ontopic: gefeliciteerd. |
in mn vriendengroep ben ik de oudste..das soms nie leuk nee..ik blijf jong...in geest heel erg :D oud worden is voor mij eeen ramp :p
|
gecondoleerd!
en ja, als ik wonderkinderen zie, die op hun 7de al de sonate van beethoven spelen, die ambassadeur zijn van een land, of genomineerd voor de nobelprijs voor de vrede... dan voel ik me op mijn 18e ERG oud |
Neu eigenlijk nie. :)
Kben jong, kmot genieten van het leven nu je nog kunt genieten. |
Ow jah ennuh: G :D E :rolleyes: F (y) E :eek: L :p I :) C :( I :o T (n) E :cool: E :mad: R ;) D :confused: ! he :D
|
ook gefeliciteerd:)
kwas vorige maand jarig, en toen voelde ik me ook oud en k had vreselijke last van me rug dus voelde ik me nog ouder:o:D:p |
neuj.. :rolleyes:
|
Niet bepaald, voel me wel vaak jong, jaartje of 15,16.
|
Nou nee, de meeste mensen schatten me 3 jaar jonger dus ik heb daar over het algemeen zeer weinig last van..
Ik heb juist eerder het ik-voel-me-jong-syndroom... nee, het is niet leuk als je door iedereen zo jong wordt geschat.. :mad: |
nee.. voel me nooit oud..
eerder jong..hehe :D |
nee :cool:
|
mja ik ga nog wel es om met kinderen van 7-8-9-10 jaar enzo, of kinderen van 12-13 waar je de baas over bent, dan voel je je ook wel oud ja :)
|
Oud, oud.. Ik voel me wel eens volwassen als ik mezelf vergelijk met bepaalde leeftijdsgenoten.
|
alleen maar....
ik ben ook zooo verstandig :rolleyes: :D |
Citaat:
dat zal toch wel meevallen? hm, ik voel me best vaak oud, tenminste.. onder leeftijd genoten.. op mijn werk is iedereen bijna dubbel zo oud als ik ben.. dus je gaat dan ook op de een of andere manier je ook zo gedragen.. wie met pek omgaat, word ermee besmet... toch? ;) en daarbij komt het ook nog dat ik ook nog eens oud lijk.. :( moet je je eens voorstellen, dat mensen van je eigen leeftijd op straat U tegen je zeggen... das wel ff gek hoor :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |