![]() |
Sint Maarten
Hoeveel koters komen er bij jou langs? Hier vorig jaar zo'n 34 :)
(aangenomen dat je in het noorden woont :p ) |
wat ís dat in hemelsnaam? :confused:
|
Ik ga bij een vriend onder vensterbank liggen:D:D:D
|
pff wij wonen in een nieuwbouwwijk met alleen maar kinderen dus zal wel rond de 100 kinderen weer zijn was vorig jaar ook zo en nu wonen er nog meer kinderen dus :s
|
Ze zijn gister al geweest.. En wij hebben de bel eruit getrokken :)
|
Daar doen wij hier niet aan. :p
|
Citaat:
|
Dat is toch alleen voor katholieken? Bij ons staat een katholieke basisschool in de buurt, en die gaan altijd met z'n allen. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon niet in t noorden, dus hier komen ze ook geen snoep schooien. :)
Maar ik vind 34 kindjes wel veel! Zoveel kinderen wonen er niet bij ons in de buurt volgens mij... Lopen ze trouwens niet met lampionnetjes of is dat van 'vroeger'? edit: yes, I was right! :) |
Was ik ff vergeten te vermelden, is al aangepast :)
|
0 :p
wij hebben dan wel altijd een lampionnenoptochtje door de wijk (tenminste toen ik zo oud was wel) maar we gaan niet langs de deur ofso, mja ik woon dan ook niet in t noorden :) |
Citaat:
|
Woah. Bij ons waarschijnlijk niet meer dan een stuk of vijftien.
|
hier ligt het aan de basischolen, de een viert het wel de ander niet geloof ik. sommigen weten niet een wat het is.
meestal komen er hier zon 5-20 kinderen aan de deur. Er is hier ook een optocht door de buurt geloof ik. vroeger in ieder geval wel. kreeg na afloop iedereen een mandarijntje :p wat heeft dat met het noorden te maken trouwens? |
In 't zuiden van NL vieren ze het niet :eek:
|
Ik ga niet tellen hoeveel er bij ons langs komen!! Maar ik schat zo'n 25.
|
Vorig jaar toen ik nog bij m'n moeder woonde, kwamen er een stuk of 100 :eek: Nieuwe buurt, veel jonge gezinnen...
Nu woon ik in een iets oudere buurt, ik denk dat hier minder komen. Maar ik ben niet van plan om open te doen :o |
15 ofzo? Ik woon trouwens in t zuiden :p
|
Citaat:
Ach...wat zielig voor die kleintjes... |
Ehm.nog.nooit.iets.van.gemerkt:D
|
uhm, 0 :confused: :)
|
Citaat:
Citaat:
Wat een verlies voor de samenleving :) |
euh geen idee maar ik verwacht r een stuk of 30
|
Citaat:
|
uuhm, ben pas verhuisd, dus ik weet niet hoe et hier zit.
Vorig jaar NUL (y) |
Iets van 22 ofzo komen er meestal. Ze zullen zo wel komen.....
|
het wordt al donker :(
|
Pffff ze zijn nu al langs geweest! :eek: En t liedje was echt kort, ze wilden effe snel snoep halen en klaar! rotkinderen......... ;)
|
Citaat:
|
kheb vanochtend al allerlei zakjes snoep gehaald want we hadden nix in huis:) wow nog nooit zoveel snoep in m'n handen gehad:D vorig jaar kwamen zo'n 30 en nu hebben we dus maar weer 30 zakjes gemaakt:) in onze buurt wonen best veel kinderen dus dat komt wel goed:)
wat jammer dat ze dat niet in het zuiden hebben, wist ik niet. maar ach wij hebben hier geen carneval... Vroeger vond ik Sint Maarten altijd wel koel, zo 's avonds over straat...mjah het was gwoon 6 uur maar dan donker:D van sommige mensen kreeg je een manderijn, dat vond eigelijk niemand leuk, wat moest je daar nou mee?:D (veelste gezond;)) en nu heb ik eigelijk geen zin om de deur open te doen, wat moet je nou zeggen?:p maja:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
appels en mandarijnen , en van die eikels die het lef hadden om gewoon 3 dropjes te geven :mad: zeg nou zelf , daar loop je de oprit toch niet voor op! |
Dit jaar zijn wij juffrouw kikkerbil :rolleyes: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zomaar zijn er hier al 6 kindjes langs gekomen
en dan te bedenken dat we op een boerderij wonen, lees in the middle of nowhere :eek: |
Er zijn bij mij nog maar iets van 10 kinderen langs gekomen, en ik denk niet dat ze nog komen. Ze zongen trouwens alleen maar ´elf november is de dag.....` en ´sinte maarten, mik mak....`. Waarom leren ze die kinderen niet eens wat nieuws?
waar maak ik me eigenlijk druk over? :) |
OP de basisschool vierden we het maar dan niet met lampionnetjes maar we gingen knollen (suikerbieten etc.), kaarsje dr in en zingen maar :D
|
bij ons zijn er wel 6 kids gweest... en veel meer zulle t er ook nie meer worden... komen alijd weinig kids bij ons langs, woon dan ook nie in zo'n wijk met veel kinderen..
|
al 4 :eek:
alleen de buurkids veruit de minste in de afgelopen jaren |
Hier zijn er maar 4 geweest??? :confused: :eek: :confused:
Vorig jaar waren het er 34 :eek: (wel zijn er nog drie voorbijgelopen in de gedachte dat ze hier al geweest waren (althans, dat zei m'n moeder) :) ) |
ehmzz kennen we hiet niet echt. De basischool doet sinds een paar jaar wel er iets aan.. iemand op ene paard en wat vuurdingen.. maar verder niet echt iets..
glukkig |
bij ons komen er altijd twee groepen langs (een grote groep die ze dan in tweeen hebben gesplitst), want het wordt bij ons altijd in de straat geregeld met een brief enzow! en dan komen er zo'n 40 pukken langs, die allemaal in de straat wonen :D
|
Citaat:
klopt namelijk voor geen meter, kwoon in Limburg en wij vieren dus echt wel Sint Maarten, is een voorloper van het Carnaval,....en bij jullie dan?? |
0,0 :o :D
Sint-Maarten.... tja.... tis maar een duf feest vinnik. Hierow in Maastricht is vandaag trouwens iets veeeel gezelligers aan de hand namelijk het begin van het CARNAVALSSEIZOEN! :cool: De 11e dag van de 11e maand he... :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |