![]() |
11-11 carnaval is weer begonnen.
Vieren jullie carnaval??
Wij wel :D |
Helaas niet, hier in het 'protestantse' Noorden wordt dat niet gevierd. Als ik naar m'n vriendin ga wel, misschien dat ik dat daar nog vier ofzo :p
|
De ene helft heft Sint Maarten, de andere helft Carnaval, en de randstad heeft niks :(
|
ja
maar ik feest alleen mee doe niks zelf :p randstad bakt :p maar ligt wel aan zee |
Ik vier carnaval, ben in Tilburg geboren en heb er altijd gewoond.
Sinds mei woon ik in Huizen maar carnavallen ga ik ;) |
gelukkig niet :)
|
Ik... haat.... carnaval....
Lmd.. |
Ben al op de 10e begonnen met de onofficiële opening van het carnavalseizoen.
Als prototype Limburger heb ik weer zin in carnaval :o. |
Bah, vieze mensen, vieze muziek...bah
|
Citaat:
|
wat een feest :rolleyes:
|
Neuh.
|
denk 't niet..
wordt hier ook niet veel aan gedaan; alleen een carnavals-avond van school |
ow jah woon in venlo en vier het vol op meej.. :)
|
Eindhoven... dus tja zal wel moeten he... 4 dagen lang zuipen alleen jammer van die godverdomde klotemuziek...
|
CARNAVAL, vind t egt n superfeest. Alle mensen gek, nie zo met hun eigen groepje, gwoon gezellig, mensen kijken je nie raar aan als je ze opeens aanspreekt. En ja je hebt altijd mensen die alleen carnaval vieren om te zuipen en te scoren, maar hoe dan ook iedereen gek en plezier.
Al die mensen die hier nu zeggen, wa n klotefeest, hebben jullie zelf carnaval gevierd??? *Kijkt al uit naar 11-sterrenuur (vroegtijdig carnaval in Ster nieuwkuyk) en Carnaval* :D |
Citaat:
|
jaaaaaa :) en ik heb dr onwijs veel zin in weer! vroeger had ik een hekel aan carnaval, maar tegenwoordig vind ik t geweldig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het verschil tussen verkleden hier en in brabant.. Wat is het verschil tussen een kut polonaise hier en in brabant.. Ja ik heb er echt een hekel aan :) Als sinds ik een ukkie was.. Stomme dingen dragen, optocht lopen in de steenkoud.. *bah* |
Citaat:
|
Je 4 dagen lang schaamteloos klem zuipen (y)
Graag |
jazeker!
|
Citaat:
Ik kan er nou geen enkel positief ding aan vinden.. Ja de brabo's en limbo's zijn 4 dagen vermaakt ;) |
wij vieren geen carnaval :(
|
Jaja wij vieren zeker wel carnaval!! Is altijd heel erg gezellig! Hoe gaan jullie (als je iig carnaval viert) verkleed?
|
Sommige wel sommige niet
|
Tuurlijk, carnaval is :cool: !!!! Ik woon in Maastricht, dé stad van het carnaval, fantastisch altijd 3 dagen achter elkaar feesten, ga ik volgend jaar ook doen :) alleen hopen dat het volgend jaar wat beter weer is anders word ik weer daarna ziek :D
|
Citaat:
|
ja (als ik niet op vakantie ga)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kom toch echt uit Brabant en om eerlijk te zijn ken ik niemand die vol verwachting wacht op 't verkleden :| 't leukste aan carnaval vind ik altijd 't.. 't ehm.. tja.. Carnaval is gewoon leuk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |