![]() |
die goeie ouwe tijd???
wat vinden jullie van die ouwe mensjes die de hele tijd deze tijd afkraken en de goeie ouwe tijd veel beter vonden....???
ik vin ut gelul. we kunnen nu veel meer ziektes oplosen enzow... di gekke ouwe mensen van tegenwoordug tog ook :p |
Een btje gezeur.
Mja, aan de andere kant snap ik het ook wel, vroeger lijkt vaak leuker ed. |
ja en ze doen net of er vroeger nooit agressie was enzo, nou valt wel mee hoor. Wij hebben nooit een wereldoorlog meegemaakt, tja tss dat vroeger :P
|
Mijn oma zeurt nooit... :D
En haar zussen en vriendinnen ook niet... :D En de mensen die wel zeuren.. Tsja.. Die moeten maar accepteren dat het nooit meer wordt zoals vroeger.. |
basisschooltijd lijkt mij nu ook veel leuker
je hoefde niks en kon de hele dag doen wat je leuk vond nooit proefwerken enzo maar eigenlijk was het toen ook niet altijd feest, je moest ook wel eens een spreekbeurt houden of knutselen :o |
Ik weet wel dat ik liever 10/15 jaar eerder geboren had willen worden.
Oude tijd is leuker dan nu. Toekomst wordt helemaal niks. |
mensen die zeuren over die goede oude tijd zijn irri mensen. Ik vind het soms een beetje denigrerend tegenover de 'nieuwe' generatie van nu. mjah, mijn opa klaagt niet dus houwe zo ( me oma trouwens ook niet )
|
Citaat:
|
Tja... wat doe je eraan he! Ik vind het zelf ook wel irritant, maar die mensen hebben zichzelf ingeprent dat het vroeger allemaal veel beter was en dat krijg je er niet zo snel meer uit.
Helaas. |
Zo zal ik later als ik oud en grijs ben ook wel terug kijken op me jongere jaren, vooral als ik t niet meer kan bijhouden.
|
Och ik snap die mensen wel opzich hoor... en in sommige opzichten hebben ze ook best gelijk.
Maargoed, aan de andere kant heb ik ook wel een megahekel aan mensen met die 'jeugd-van-tegenwoordig-uitspraken' GRRR... die blik daar bij, zo dengrerend, dat kan ik niet uitstaan. |
ik zeg het nu al wel eens :o
als ik naar mijn nichtjes kijk, die nooit hebben geleerd andere dingen te doen dan tv kijken en computeren en ook totaal niet naar hun ouders luisteren, denk ik toch echt wel eens' vroeger (dan heb ik het over 10 jaar terug :D) hadden we nog geen computer en leerden we dus knutselen, buiten spelen, omgaan met vriendjes en vriendinnetjes en bestonden er tenminste nog wat beleefdheidsvormen en luisterde je naar volwassenen. Maar goed, ook ik word wel eens moe van zulke mensen :D |
Vroeger waren er geen computers :eek: ;)
|
Die goeie ouwe tijd god allemachtig :eek: ik vind het wel lachwekkend..
|
vroeger;
-had je nog geen breezer troep -waren er nog gewoon echt leuke meiden -luisterde men nog naar echte muziek zonder dat gekloot van computers -had je nog echte auto's zonder toeters en bellen -mocht je nog vuurtje stoken in je eigen achtertuin -waren er niet zoveel allochtonen die de sfeer bedervden in kroegen -kon er veel meer en toch hield iedereen zich beter aan de regels ach die goede oude tijd....dream dream it will never come back |
Citaat:
|
Citaat:
en dan maar WACHTEN en wachten en wachten.... :D |
Citaat:
|
hm.. als je bv zo'n film ziet, over hoe het straatbeeld er toen uitzag.. beetje van die koetsjes, geen auto's en kut scooters..
lijkt me best mooi (y) |
Vroeger, hadden auto's geen toeters, alleen maar bellen :D
Muziek was minder veelzijdig, En agressievelingen werden in de eerste de beste wereldoorlog omgedoopt tot kanonnevoer. :o Vervoer was bagger, want lopen moest je, maar daar werdje een kerel van (of vrouw natuurlijk) met openliggende voeten, alsof dat allemaal geweldig was. |
Citaat:
|
Citaat:
dat stro fikte goed zeg! nu ik eraan terugdenk.... ik moet een echte kleine kutpyromaantje zijn geweest -vroeger kon je nog 35 cent bij elkaar bedelen en daarmee een 10-pack lucifer kopen bij de edah. |
ah, iedere generatie heeft wel zoiets van 'de goeie ouwe tijd', wat dan ook meestal gepaard gaat met 'de jeugd van tegenwoordig'..
de 1 zeurt er meer over dan de andere.. c'est tout |
wij kunnen nou wel vinden dat al die mensen zeuren over de goeie ouwe tijd maar misschien was het op sommige gebieden ook wel beter voor die mensen....misschien zijn ze iemand verloren ovzow die toen nog leefde of vinden ze dat de jeugd te lastig doet tegen hun, vroeger deden ze dat zelf ook maar hadden ze het niet door want toen waren ze zelf jong en deden waaschijnlijk net zo vervelend tegen oude mensen...nu zijn ze het zelf...
|
wat vroeger voor hun beter was hoeft voor ons niet zo te zijn...iedere tijd heeft zijn charme...
|
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |