![]() |
Als je voor jezelf kookt, wat kook je dan meestal?
Is het dan een pizzaatje, een simpele macaronimaaltijd of probeer je er echt iets van te maken? En wat is dat dan?
|
ligt er aan hoeveel zin ik heb om er iets van te maken
als ik alleen voor mezelf hoef te koken (wat niet vaak is) doe ik echt hjeel makkelijk, moet ik voor meerdere mensen koken, dan probeer ik er wel wat leuks van te maken |
Soep, spaghetti, macaroni, nasi, soms bami,
tosti en andere broodcreaties (;)), pizza, gebakken aardappeltjes, diepvriesdingetjes, salades, naja, de makkelijke dingetjes dus :) *waarschijnlijk wel meer zooi* |
Ik kook iedere dag voor mijn vader en mij , al weet ik niet altijd hoe laat ie thuis zal zijn. Dus ik maak gewoon altijd eten voor 2 mensen en dan zie ik wel.
Eigenlijk altijd wel iets van pasta , rijst of kaasfondue ofzo. |
Mja meestal pizza, of gewoon brood, hou niet zo van koken. heeeeel soms maak ik wereldgerechten van knorr, maar dan beni k wel in een hele goeie bui
|
Meestal spaggetti. (y) Ik vind dat wel zo lekker... :)
|
meestal spaghetti of pizza
|
Als ik zelf echt kook, is het meestal iets à la spagetti, lasagne, pitta-achtig ;)
Is waarschijnlijk ook omdat ik dit het lekkerste van allemaal vind ;) |
opwarmpizza of pannekoeken
|
Meestal een pasta oid, aan een echte 'Hollandse' maaltijd begin ik niet.
|
Citaat:
|
groente waar ik zin in heb. meestal courgette of broccoli, want spruitjes is zo'n klotewerk om schoon te maken, of nix want alleen eten is ook niet gezelly
|
Meestal eet ik dan brood... of ik gooi een pizza in de oven :)
Maar meestal moet ik dan daarna werken dus moet ik snel doen en heb ik geen zin om een uur te gaan staan koken ofzo... |
Mijn kookkunsten zijn nog niet optimaal: meestal simpel een magnetronmaaltijden, alleen ben ik die nu wel zat, heb alle smaakjes al gehad :( en 3x lasagna in een week is ook niet alles. Daarom doe ik voor de afwisseling soms iets van pasta of brood.
En het weekend ff 'bij-eten' bij mn ouders :o |
soep met brood, pasta, heel af en toe echt vlees aardappelen groente, pannekoeken
iets wat snel vult en snel eet, in je eentje eten is saai. |
Soms kook ik met me vriendje wel lekker gezonde dingen zoals mexicaanse tomatenschotel of dat soort dingetjes. Verder koop ik zelf sla en rauwkost. En ik eet al ander halve maand lang s'avonds gewoon brood als ik alleen eet... Soms bij iemand anders warm mee eten (ouders, vriend etc.) Heb wel makkelijke dingen in huis zoals doperwten, alleen maak ze uit luiheid nie klaar. Denk dat dat de nieuwigheid is van het op mezelf wonen.... Binnenkort zal ik vast wel wat vaker in keuken staan met gezonde dingen :)
|
Frituur
Pizza Pasta |
passssssssstaaaaaa :D
ik vind dat gewoon het lekkerst (y) Als ik voor de rest wat er bij kook doe ik van alles, maar voor mezelf toch altijd pasta of mijn eigen soep (y) |
Dat verschilt eigenlijk vrij vaak, aangezien mijn ouders er vaak niet zijn.
De ene dag gooi ik wat biefstukjes in de pan, de andere dag doe ik moeite en maak ik Lasagne met spinazie. Ligt eraan hoe ik me voel :D. |
Ik heb eergisteren ofzo een supergoede omelet bereid voor mezelf (y), normaal kook ik eigenlijk nooit
|
Ik kook een of twee keer in week omdat ik het leuk vind, maar dan gewoon voor het hele gezin, zeg maar. Meestal maak ik gewoon aardappelen, groenten en vlees klaar, maar soms ook een buitenlands gerecht.
|
Ik moet elke dag voor mezelf (en m'n vriend) koken, gewoon eten dus.
|
Citaat:
ROT OP MET DIE SPAGGETTI VAN JOU!!!!!!!!! |
Ha, Cup-A-soup natuurlijk (y)
Dat is gewoon dé uitvinding van de afgelopen paar eeuwen :D |
indonesische rijsttafels
|
Tostiejs :D (y)
|
meestal sperzieboontjes, kip, gebakken aardappels of aardappeloverschotel of frietjes (y)
|
Zal niet snel voorkomen, denkd at ik zou wachten tot mn vriend thuis komt :o
|
Citaat:
|
Hamburgers met gebakken aardappeltjes.
|
boerenkool met worst en appelmoes
|
Iets wat in de magnetron kan anders gaat het fout :D
|
zoals de meeste iets van pasta, of rijst met een of ander iets...
(iig geen aardappelen, ik weet ook niet waarom...maarja) |
pasta of boontjes met tartaar en aardappelen
|
Pizza, iets uit de frituur of zo'n magnetron maaltijd.
Ik ga dan niet voor mezelf staan koken. Koken doe ik alleen als het ook voor meerdere mensen is enzo. :o :p |
Ik kook niet zo vaak voor mezelf, maar als ik dat doe warm ik pizza op :)
|
Voor mezelf alleen nooit zoveel bijzonders, alles wat ik lekker vind is voor 2-3 personen. Dan komt het er of op neer dat ik er een paar dagen mee doe, of dat ik iets simpels doe (zoals shoarma of wat kip, roerbakgroenten, rijst en wat kruiden in een pannetje ofzow)
|
Ik haal een bak met macaroni bolognese en ik warm het op :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |