![]() |
wat zou jij doen als je vader je moeder zoe slaan
ik zou niet weten
het is toch iets waar je over moet nadenken. |
Ik zou m'n vader slaan.
Maar ik denk niet dat het hier hoort... |
Ik zou er wel tussenspringen, maar ik ga echt m'n vader niet slaan.
|
(A&N --> DK)
|
Ik denk dat je dat niet kunt bedenken, volgens mij moet je dat meegemaakt hebben om daarover te kunnen praten. daarom ook dus: ik heb geen idee wat ik zou doen
|
als dat nu serieus zou gebeuren zou ik de politie bellen
|
Ik zeg tegen mijn pa dattie zich rustig mot houwe.
|
ik zou tegen mijn moeder zeggen dat ze maar beter kan gaan scheiden...
|
Ik hoop dat ik hier nooit serieus over hoef na te denken, maar ik denk dat ik hulp van buitenaf zou zoeken.
|
mijn VADER mijn MOEDER zou slaan???!!
ik heb het tegenovergestelde meegemaakt, dat mijn MOEDER met stoelen begon te gooien. wat ik deed: als 4 jarig kind heel hard gaan huilen, dan ging mijn vader mij troosten op mijn kamer, en kon mijn moeder even bedaren.. |
janken, de politie bellen en me hard afvragen hoe dat mogelijk is (afstand tussen de twee is zo'n 1500 km)
|
Ik zou helemaal in paniek raken en gaan schreeuwen enzo. Ik denk dat ik als eerste reactie er tussen zou springen en mn vader aan de kant zou duwen. Goed, ik ben misschien niet het meest sterke iemand op aarde maar toch... ik zou mn moeder willen helpen en ik ben niet bang voor mn vader...
Nouja, ik kan me dit ook absoluut niet voorstellen. Mijn vader zou zoiets nooit doen en dat weet ik 100% zeker. |
Citaat:
maar serieus: kdenk dat ik in paniek m'n oom zou opbellen ofzo (woont vlakbij), alleen al omdat ik me dat echt nóóit voor kan stellen. (ouders maken zelfs nooit ruzie als ik d'r bij ben, dus laat staan dat ik ze zou zien slaan!) |
mijn vader een goeie ram voor zijn harses verkopen!
een mens met een beetje normen en waarden doet dat niet! gelukkig hoef ik voor een dergelijke situatie niet vang te zijn! |
ik denk eerder dat het andersom zou zijn...
met de platte hand in het gezicht... maar dat zal ook nooit gebeuren. |
ik zou er tussen springen en me pa slaan ofzow...
zoiets dan.. en kzou gaan schreeuwen.. ofzow |
moeders vriend slaat mijn moeder wel. zij hem ook. Dat is al jaren aan de gang en ik weet nog steeds niet wat ik nou moet doen. Ertussen staan helpt niet. Politie helpt niet. Kalmeren werkt al helemaal niet. :confused:
|
Citaat:
|
eerst m'n pa in bedwang houden en anders moet het maar....
nobody hits me mum! :mad: |
De gemoederen kalmeren en vragen aan hem waar die in godsnaam mee bezig is.
Maar ik denk niet dat dat ooit zal voorkomen. Pa & Ma zijn namelijk allebei schatten die nog steeds hevig verliefd zijn :). |
Hard huilen?
|
Ik zou vertrekken, samen met me moeder.. (me pa is 3e dan jiu-jiutsu en blauwe band karate, als hij zich niet kan beheersen is het einde gigantisch zoek!!)
|
melden bij een bureau
en m'n vader slaan |
mwa kep wel keer bijna 112 gebeld.... maar meestal spring ik er gewoon tussen.. dan is et tijd voor mij om boos te worden :|
|
Uhm... Ik denk beschermend voor mijn pa gaan staan, zodat mijn moeder de arme man niet te hard te grazen neemt ;) ....
Gelukkig nog nooit gebeurd dat één van beiden physiek geweld gebruikte. Op de slof na die mijn moeder van de ene kant van de kamer naar de andere kant richting vaders gooide, nadat hij thuiskwam en zijn 5e fiets in 2 jaar tijd gejat was ;).... |
Citaat:
Citaat:
|
schreeuwen en heel hard huilen
als het vaker zou zijn eerst vertellen aan vriendinnen, die vast zullen zeggen dat ik het ergens bij een instantie moet melden |
als dat nu ineens zou gebeuren zou ik me helemaal kapot schrikken, ik hoop dat ik er tussen zou springen.
ik denk hier trouwens liever niet over na |
De hele buurt bij elkaar schreeuwen, kei hard janken en mn pa gaan rammen
|
ze allebei in elkaar slaan met een knuppel
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed ik zou waarschijnlijk mijn vader gaan slaan... |
En Wat nou als je moeder je vader slaat. Dan is het in een keer minder erg. Best hypocriet vind je niet?
|
geen idee :confused:
ik denk helemaal overstuur raken,want dan wordt t een gevecht, mijn moeder slaat gewoon hard terug. Ze kunnen edr niet tegen als ik helemaal overstuur ben dus dan stoppen ze dnek ik wel. |
ten eerste zou die nooit doen, maar ff op de als tour, heel erg boos op hem worden......niet hem slaan ben je net zow fout bezig.
|
Citaat:
|
proberen mijn pa te stoppen...
mijn ma beschermen.. zou eigenlijk niet weten wat ik zou moeten doen .. :( |
Ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren. Maar anders zou ik proberen mijn vader te stoppen ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm maar je kunt toch aangifte van mishandeling doen ofzo... |
Ik woon met mijn moeder en haar vriend,
maar als die haar zou slaan, zou ik hem denk ik met een hard voorwerp zijn hoofd stuk slaan, en dan de politie bellen. |
ik denk niet dat het echt nodig zou zijn, want mijn moeder zou hem zelf al terug meppen denk ik ;) maar in ieder geval zou ik hem helemaal verrot schelden, een schop geven, en vervolgens met mijn moeder en broertje vertrekken.
Overigens denk ik niet dat dit ooit nodig zal zijn hoor :D |
Ik heb écht geen idee. Tis ook niet iets waar ik over na wil denken eigenlijk...
|
Citaat:
Iemand hoort zijn vrouw niet te slaan, en ik ken geen 1 gezin waar dat is gebeurt.. mocht het wel gebeure dan verkoop ik mn pa echt een ros! |
Ontzettend pissig worden! Maar ik kan me geen situatie voorstellen waarin dat zou gebeuren... mijn broertje slaan, dat zou ie misschien nog doen. Maar mijn moeder... naah. Dat geloof ik niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |