![]() |
Medewerking gevraagd in onderzoek!
Beste forumleden,
wij zoeken voor ons profielwerkstuk biologie families die mee willen werken. Wij houden een onderzoek naar de erfelijkheid van de oogkleur van de mens. De informatie die we van jou nodig hebben is de oogkleur van je vader, je moeder, eventueel opa en oma, broers en zussen, en jezelf natuurlijk. (Zou het niet een te grote moeite zijn, graag ook die van ooms/tantes/neven/nichten) Zou je hier aan mee willen werken, stuur ons dan even een mailtje. Het adres is, oogkleuronderzoek@hotmail.com. Wij sturen je dan vervolgens een schema waarbij je dit gemakkelijk kunt invullen. Bij voorbaat dank. |
geen vakinhoudelijke vraag dus ik gok dat je hier niet echt veel respons krijgt. Dit is meer iets voor De Kantine
|
Naja.. vul maar overal donkerbruin in dan.. :D ;)
|
vader: grijs/groen/blauw
moeder: heel erg donkerbruin broertje: bruin ik: hazelbruin, met als je heeeel goed kijkt groen ;) opa & oma van moeder's kant dacht ik allebei bruin opa & oma van vader's kant geen idee, ik dacht opa blauw, oma bruin |
vader: blauw
moeder: groen Ik: blauw/grijs broertje groen zusje: blauw zusje: groen opa en oma van m'n vaders kant: allebei blauw opa en oma van moeders kant: opa: blauw geloof ik oma: groen |
Citaat:
sorry geen tijd om vragen te beantwoorden verder, en weet het van sommige niet *is lui vandaag* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |