![]() |
Hoeveel oorgaatjes en/of piercingen heb jij?
Hoeveel gaatjes of piercingen heb je?
|
zéro et j'en suis fière!
|
Ik heb 7 gaatjes in mijn oren en 4 piercings. Eigenlijk 5, maar die 5e heb ik eruit gehaald.
|
2 oorbellen
1 traguspiercing |
0
|
alleen gaatjes in mijn oren
|
0
|
Citaat:
|
0
|
2 Oorbellen en ik wil graag een tong en/of navelpiercing. Maar daar zijn mijn ouders het nog niet helemaal mee eens. :D :p
|
Ik heb 2 gaatjes links en 2 rechts in mijn oor..
Er zit overigens nix meer in.. |
ik heb in ieder oor 1 gaatje
en heb een navelpiercing |
ik heb 1 lippiercing (aan de zijkant van mijn lip)
|
3 oorbellen :) 1 linksonder, 1 rechtsonder en 1 rechtsboven. Maar ik wil aan beide kanten nog 1 onder bij laten schieten. Ooit.. :p
|
Citaat:
|
2 gaatjes in m'n rechteroor
|
nul
|
elk oor 1 gaatje
|
5 gaatjes in mn oren, waarvan 3 vet ontstoken :\ :o
Heb nog de gaatjes van mn navel- en tong piercing. *naja, je ziet t gelukkig niezo best meer :)* |
7 gaatjes in mn oren
3 links onder 3 rechts onder 1 rechtsboven :) |
Ik heb in ieder oor 2 gaatjes.
|
0
|
Heb.oorbellen...elk.ook.eentje
|
In elk oor 1, maar ik wil er in elk oor eentje bij. (wilde ik eigenlijk voor mijn verjaardag, maar dat is inmiddels alweer een half jaar geleden...)
|
In elk oor 2 gaatjes en een navelpierc. Komt nog een gaatje boven in mn oor bij.
|
8 gaatjes :D Maar zeven ringetjes/knopjes.
Links onderin 1 ringetje en twee knopjes (1 gewone zilveren, 1 ankhje), rechts onderin twee ringetjes en 1 knopje (bloemetje), links bovenin ringetje. En dus nog een gaatje rechtsbovenin, maar die heb ik eruit gehaald en links eentje laten schieten omdat ik altijd mijn haar aan de linkerkant achter mijn oor heb en rechts niet... je zag hem anders nooit :D |
zèro
|
6 gaatjes in mn oren
2 linksonder 1 linksboven 3 rechtsonder :) en als k 18 ben wil k een tongpiercing, tja als t eerder had gemogen van mn ouders had ik t allang gedaan, mja ik w8 er nog maar gewoon ff mee, zijn hun ook weer blij :D |
4 gaatjes; 2 in elk oortje :)
|
ik heb er in totaal 10.
4 links en 4 rechtsonder en twee rechtsboven. |
in elk oor 1 gaatje, maar ik heb al heeel lang geen oorbellen ingehad dus misschien zijn ze intussen half dichtgegroeid of zo
|
3, in ieder oor 1 en 1 in mn neus
|
0, vind het maar nix. :D
|
2 gaatjes in me oorlellen,
2 rechtsboven, tragus tongpiercing |
0, maar had toen ik klein was (lees: 11 jaar) had ik een oorbelletje.. En toen ik 16,17 was had ik een wenkbrauwpiercing..
|
53
|
:D
23 in me oren..(ook al paar van uit) 1 in me neus 1 in me tong 1 in me navel 1 in me tepel (onlangs er uitgehaald) |
één in elk oor, vink wel genoeg, is goed zo (y)
|
2
|
2 in beiden oren:), en 1 navelpiercing(n)
|
in beide oren drie gaatjes
maar kheb vrijwel altijd maar 1 oorbel per oor in, dus die andere twee gaatjes zullen nu zo ongeveer wel dicht zijn gegroeid. |
0 (y) (y)
|
Niks, nada, noppes.
|
In elk oor een gaatje, maar ik draag maar af en toe oorbellen.
|
uhm... iedereen heeft toch een gaatje in zijn oren? :D hehe
|
Ik heb 0 oorgaatjes en/of 0 piercingen.
|
Ik heb er ééntje in m'n linker oorlel.
Daar doe ik soms een goud ringetje doorheen, dat staat stoer. |
10 in mijn oren
eentje in tong eentje in navel |
in ieder oor 2
|
Links boven in mn oor een ringetje