![]() |
sms enzo
met welke forummer zou jij behalve dat je ermee forumt... ook nog eens ermee willen smsen? :)
hm, dit vroeg ik me dus af :D [edit]en met wie zou je eventueel ook willen bellen..? (omdat maar dat graag wil)[/edit] |
Sms'en vind ik net zo onpersoonlijk als mailen of forummen, dus met niemand in het bijzonder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pffffffffffff jij neemt toch nooit je foon op :(
nah de forummers waarmee ik wil bellen/smsen doek ook bellen/smsen? |
Uhm..
Naja, als ik er de behoefte aan heb, vraag ik t wel ofzo.. |
euh niemand..
|
Citaat:
in mijn vakantie is het nu reeds elke dag voorgevallen dat ik word wakker gebeld! mijn tel staat dus voor het grootste gedeelte van de dag op 'stil'. Daarbij heeft ook niemand hier mijn tel-nummer, en kan me dus ook niet bellen. |
scimmia, maar ja ik SMS al met haar. :p
|
geen :)
|
Ik zit hier nog niet zo lang en ken dus ook nog niet zoveel mensen, maar wie weet wat er nog komt als ik hier langer zit :)
Meestal is het eerst forumen, dan msnen, dan bellen/smsen en dan een keer meeten. |
ik ben 1 van die 10 mensen in nederland die nog nooit van zn leven een sms'je heeft verstuurd, dus niemand :D
|
Citaat:
op welke forums zit je nog meer? want je zegt: meestal eerst forummen, dan msnen en dan bellen/smsen en dan meeten.. dus je bent al een diehard van een ander forum? ;) :D |
hmpf
niemand |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met euhmz, de mensen waar ik mee sms. Op't moment is dat er eigenlijk maar 1, maar okay. :D
|
Citaat:
|
Ik hou niet van sms-en
|
Niemand.. Geen behoefte aan..
|
erg veel mensen met een afkeer van sms..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wil dr niemand met me smsen? :o
|
Citaat:
|
ik sms met een aantal mensen van 't forum, vroeger vaker dan nu... maar dat komt ook omdat ik bvb damaetas hier in Leuven wel eens tegenkom, dus tja...
|
Citaat:
|
Citaat:
als je maar lol hebt, das toch het belangrijkste (zeggen ze ;)) ;) |
om toch maar even serieus hierop te antwoordne..hehe
met pardonme allebei, met fake_koen, met loezel en met harrie84 |
Citaat:
|
Er zijn 4 forummers waar ik wel eens mee bel/sms.
|
Citaat:
|
Met niemand..
En daarbij: 1. ik háát bellen.. Ik bel alleen met mensen omdat het móét.. 2. mijn telefoon is aan gort en zolang mijn ouders geen nieuwe telefoon gaan financieren blijft dat ook zo (hmmja klinkt verwend he :D) |
Geen idee eigenlijk..
|
Citaat:
|
Fruitmand :)
|
Met iig een vrouwelijke forummer :D
|
*heeft nog geen mobiel*
morgen wel, deels geheel onvrijwillig |
Citaat:
zou het in de lucht zitten hier? |
k sms tzt wel met forummers, maar aan bellen heb ik over het algemeen best wel een hekel als het niet noodzakelijk is... dan komt het zo snel op slap gelul neer terwijl smsjes altijd kort (en bij mij ook krachtig) zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |