![]() |
Kantine
Wie eet er eigenlijk wel eens in de kantine?
Nou? |
Op de universiteit nooit, maar als ik thuis eet, doe ik dat meestal bij de pc en dus ook geregeld in deze Kantine :p
|
op school wel es jah :)
|
nooit
|
wij hebben niet echt een kantine eigenlijk
we hebben aleen een aula ,maar daaar zit ik nooit da meer de plaats voor de 1e en 2e klassers. En we hebben de soos daar zit ik wel veel maar alleen in tussenuren. gewoon eten in de pauzes doe ik op het plein of ergens op de gang waar maar mensen staan :) |
Elke dag op de uni.
|
Nooit.
|
ik heb zo weinig colleges ed, dat ik meestal gewoon thuis eet.
|
vaak
maar dan wel zelfmeegenomen brood :o |
Af en toe
|
Elke dag op school in de hal waar wat tafels en stoelen staan. Maar om dat nou gelijk een 'kantine' te noemen? (n)
|
op school maar daar word het eigenlijk `de aula` genoemd maar op m`n werk eet ik wel in de kantine eigelijk..
|
Ik eet wel in de kantine, maar dan eet ik wel mijn iegen brood. De kantine is bij ons veeeeeeeeeeeeelste duur! (n)
|
Wij hebben op school niet echt een kantine, alleen een paar broodautomaten. Daar neem ik niet zo vaak wat uit. Nee dus :)
|
Op de middelbare school wel, op de hogeschool eet ik bijna nooit in de kantine. Dan zit ik altijd voor een comp te eten :D
|
op school of op voetbal
|
Wij eten op school altijd in de kelder.. een soort van kantine is dat ja :)
|
bijna elke schooldag een Vifit, 0,5 Spa, belegd stokbroodje
|
Vaak wel. Heb ook honger, dus...
|
op school als het regent of als het heel koud is. nu is dus onze kantine gesloten omdat er een paar mensen de zwarte toetsjes uit de piano hadden gepulkt die daar stond :(
|
altijd :)
wel m'n eigen brood |
Citaat:
|
Op school hebben we een kantine (genaamd soos) en daar kom ik nooit.
|
af en toe
|
eet nooit op school eigenluk...
|
Ik zit met een groep anderen in een trappengat. Het heet de Kelder. Veel en veel beter dan de kantine! (y)
|
k sta vaak buiten... zijn de meeste mensen.. maar das op m'n nieuwe school (net ingestroomt) op me vorige ging ik meestal in het trappenhuis zitten... kun je de hele schoolplein zien.. en dan leuke jongens kijken :D
|
Op school in principe altijd, tegenwoordig (nu ik in de buitendienst werk) hangt het er maar vanaf waar we zijn. Vandaag zaten we toevallig op een groot bedrijf, dan kun je meestal zo in de kantine terecht, maar meestal is het gewoon op de zaak of in de auto uit m'n broodtrommeltje :)
|
alleen soms op maandag en wel altijd op dinsdag.
ik koop altijd wat, ben te lui om brood te smeren of ik vergeet het. |
Soms.
|
in de aula (y)
|
het schijnt kantine te heten waar ik latijd heet, maar het is meer een soort hal waar het meestal veel te koud is.
|
juh, op de hoge school
|
nee, ik koop er wel vaak m'n eten maar ik eet het ergens anders op
|
jah elke dag
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |