![]() |
De KOPspijkers competitie
op de studentendemomnstratie zag je meer spandoeken met kopspijkers dan opzwepende leuzen tegen Nijs.
Jullie nog voornemens voor 15 minuten fame? |
Bedoel je 15 minuten Fame of Kopspijkers of gewoon algemeen?
|
Citaat:
|
Ik wil in ieder geval even kwijt dat ik het echt idioot vind van zowel Kopspijkers (Jack Spijkerman wil natuurlijk weer een flinke egoboost, daar geilt hij te nadrukkelijk op) als van de mensen die hem dat gunnen.
|
Citaat:
|
inderdaad, nobosy fucks with jack spijckerman
|
Citaat:
|
Citaat:
en die 15 minuten hoef ik niet |
Ik ga het plan van Talon uitvoeren.. :rolleyes:
|
ben ik nou helemaal de enige die kopspijkers GEEN leuk programma vind
|
ik doe niks voor die linkse aap die de naam jack spijkerman heeft
godschristus was is die gast links.. |
stelletje zuurpruimen zijn jullie (n)
kopspijkers roelz :cool: |
Citaat:
Ik vind het inderdaad wel opvallend dat zoveel mensen kopspijker vlaggen maken, bij een demonstratie (doe je dan in hemelsnaam nog wel serieus mee aan die demonstratie of zie je het meer als een leuk dagje amsterdam) en ook bij voetbalwedstrijden zie je ze steeds meer |
Inderdaad, wat een gezeik over Kopspijkers.. Gewoon een geweldig programma dat met andere dingen aan komt zetten, en die verdwijnen ook heus wel weer.
|
Citaat:
Maar jij, als dom mens, zal wel LPF stemmen of VVD, allemaal 1 hoop shit... |
Citaat:
Daarentegen is het wel een retecool programma (het begin en het eind alleen eigenlijk). Maar uit jou reactie wordt duidelijk dat jij ook hartstikke links bent omdat je iedereen die linksen 'aanvalt' gelijk onverstandig vindt. Laat iedereen toch even z'n eigen mening hebben gvd! imho ben jij echt duidelijk de domste van ons twee want jij reageert NOG DOMMER op een post van iemand die in jou ogen DOM is ... best moeilijk maar jij krijgt 't toch voor mekaar, proficiat! volkert van der g. OLE OLE!!!!!! zucht.. |
Kopspijker is kewl!
Haha lachen alle programmamakers worden gek van die actie! Is toch juist gaaf! Zo komt hij juist nog meer in de media en met gem 1.6 miljen kijkers :D dat zegt toch ook wat of niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind die gasten altijd stom enzo:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OLE OLE!!! |
Mensen, mensen, volgens mij is dit forum niet bedoeld om persoonlijke vetes uit te vechten... :rolleyes:
Ieder zijn eigen mening...toch? |
Citaat:
IK vind jack echt geen man die het om de egoboost doet of wat dan ook.. hij wil gewoon zoals eerder gezegd ff lekker wat peepz daar opnaaien..hehe das toch wel funny? :) |
tis nie persoonlijk :D
|
misschien komt dit op tv:
Kopspijkers!! |
Citaat:
Er zijn inderdaad nog verstandige mensen in Nederland. Jij bent er echter niet één van. |
Citaat:
|
Citaat:
wel leuk om te horen though :D grappig ;) |
is toch leuk dat ze op zo'n manier in de publiciteit komen...
BTW een geweldig programma!!! |
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind 't een meesteractie. Vooral toen 't nog niet zo bekend was dat je moest proberen met KopSpijkers reclame op TV te komen.
Afgelopen week zag je het bijvoorbeeld bij de demonstraties, echt lachen :D Moet trouwens zeggen dat ik het uurtje Spijkerman op zaterdagavond altijd erg leuk vind! :) |
Citaat:
|
typisch, ik meng me een keer niet in mijn eigen topic, en TOCH gaat het mis...
en niemand heeft nog een fatsoenlijk antwoord gegeven: welke acties zijn jullie van plan? |
Citaat:
Wat heeft zijn links-zijn te maken met het programma? Wordt het daardoor opeens niet leuk? En wat is er btw mis met links? :confused: |
en bij sinterklaas en domino day :D haha, prachtig gewoon... ik wilde met een vriendin ook nog een bordje maken zodat we misschien nog op TV Nunspeet zouden komen (nunspeet= gehucht op de veluwe)
|
Citaat:
...........en vanavond gaan we toch wel allemaal even kijken!! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zelf hardstikke rood, maar ik vind dat opgeheven vingertje in dat programma echt verschrikkelijk vies en hypocriet. En echt jammer dat wij als studenten niets zelf kunnen verzinnen en ons laten inspireren door zo'n ouwe lul(n) Reuze rebels :rolleyes: |
Ned 3 nu (y)
|
De Kopspijkerscompetitie is afgelopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha Rosenmoller, Marijnissen en Heinsbroek :cool: leuke combo :D ook 't wedstrijdje tussen Dekker en Boogerd vond ik leuk (y) en mja competitie is afgelopen...
|
Citaat:
Natuurlijk kan ik er niet over oordelen omdat ik een domme VVD'er ben... |
Citaat:
ik heb je nog nooit eerst in een thread waar ik in participate'uh ;) zien replyen of wat dan ook en 't lijkt mij sterk dat je mij de afgelopen tijd hebt gevolgd ;D |
Citaat:
|
Citaat:
sorry |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |