![]() |
wie helpt mij?
Hoii,
ik moet een leuke tekst hebben voor op een trui die wij (als organisatie van een skivakantie) op wintersport gaan dragen. Weet iemand nog een leuke, niet te lange tekst? of uitdrukking of iets? |
---> De Kantine
Heeft niet echt met dichtsels te maken, misschien weten ze op DKwel leuke dingen ;) |
Uhm.. *denkt na*
Een fantastische vakantie met *organisatie*? Uhm.. *kraak* Plezierig op vakantie? Bel *organisatie* Uhm... *volgens mij heb ik dees ergens anders ook gelezen, zulke zinnen :o ;)* Wha :D nouja.. niet bruikbaar denk ik.. ;) :o Ik denk nog wel.. ben erg moe.. ;) |
Voer eendjes, geen oorlog, :D
vink wel geslaagd, maar of t op zon trui moet? :confused: |
eet geen gele sneeuw
gaan met die banaan ... |
Citaat:
Ja deze vind ik leuk! |
jetzt geht's loss! :D
|
bitte eind bit?
|
je moet niet dronken dat ik denken ben :rolleyes:
Staat op die vreselijk domme hockeyshirts/polo's |
Wat dacht je van: SCHOLIEREN is :cool:
Of mischien iets in de trend van: Vrolijkevlinder weet het beter. Of iets als: Bla Of anders kan je nog variaties doe zoals: Bla doe je op Scholieren met vrolijkevlinder en dat is :cool: ofzoiets |
Citaat:
die 's :cool: maar ik zie 't ook nog niet op zo'n trui staan ;) |
Citaat:
|
Wil je net zo´n plezier als ons hebben? Bel dan ..........
|
Biertje?
|
|
Citaat:
en dan iets van 'crew' of 'supervisor' ofzo erbij met eventueel een nummer |
heb een betere:
How are you? op de voorkant en dan je 06 nr op de achterkant!! |
ijskoud de beste
*afgezaaaaaaaaaaaagd* kweet niks... |
Een paar maanden terug zag ik bij het uitgaan een Hollandse toerist met een T-shirt aan waarop stond: "Ik ben de lul, ik ga trouwen!" :D Dies wel leuk vind ik :D
Of omdat jij een meissie bent, op de borst van de trui schrijven: "Don't toch these, they bite!" :D |
Citaat:
|
"Eens wil ik alleen nog maar 'ja' zeggen, maar nu even niet." - Nietzsche, 1844-1900
|
Citaat:
|
Skiwi?
REIE |
ikkuh in de sneeuw
|
tja..... ik denk toch meer aan ZO LEUK KUNT U HET OOK HEBBEN.....met *naam van de organisatie* + tel
wat saai :( eigenlijk weet nix beters te verzinnen. :rolleyes: .... maar ik moet een bedrukking hebben voor 2 shirts: voor en achterkant. 1e met het motto: less is more (minder is meer- minimale bedruking) 2e met het motto: less is bore (minder is saai, vervelend moet drukke grote print zijn!) iemand suggesties? ik heb geen flauw idee.... :( :o |
'Kijk, ik conformeer me aan de slimme marketingtruuks van reisbureau's, net als mijn medeslachtoffers'
*vindt wintersport saai, clichématig en afgezaagd* |
Iets van AUS HOLLAND ofzo?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |