![]() |
Giroblauw... past bij jou!
maar bij welke bank zit jij?
|
rabobank en ik word er strontziek van :rolleyes:
|
Bij de postbank
|
gaat lekker he :)
wat is er mis met de rabobank volgens jou? |
Citaat:
en de spaarloonregeling loopt bij de abn amro |
Citaat:
En ik had laatst de rabofoon aangevraagd en toen duurde et eerst 2 maanden voordat ie er was en toen was ie ineens geblokkeerd... ochja, nu zijn we 3 maanden verder en heb ik net voor de eerste keer mn btg via de rabofoon kunnen opwaarderen. En ze hebben stomme regeltjes en je krijgt maar 1x in de 2 weken een bankafschrift, dat vind ik irritant. Maar verder, prima bank, hehe :D |
Ik zit bij De Bank.
Heb hiervoor m'n rekeningen altijd bij de rabo gehad, maar nu dus niet meer. Ach bij de ABN Amro kun je erg makkelijk internetbankieren, dat bevalt me wel. En verder heb ik nix met die mensen op het kantoor te maken, ik kom daar nooit. |
Citaat:
eerst bij elke mutatie, maar dat kostte geld, dus dat heb ik maar afgezegd :o |
Citaat:
|
Citaat:
gaat dat via een apparaatje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar op die manier heb je wel telkens een grote verleiding lijkt me |
Citaat:
|
postbank & rabobank
|
betaalrekening bij rabo (staat ook nog 't meeste op)
kleine spaarrekening bij postbank, maar daar stort ik nooit meer iets op, 'k moet tot mijn 18de wachte voordat ik er bij kan, en de rente is niet zo spectacurlair om 't er voor die tijd op vast te zetten. |
Ik heb nog een Ajax-rekening van de ABN Amro :D en verder postbank, maar daar staat, om precies te zijn 1 cent op. Was nog net wat rente nadat ik alles van die rekening had gehaald.
|
SNS
niks mis mee geloof ik. |
postbank:confused:
|
ABN AMRO-bank. :)
|
Bij de Postbank (Easy Blue + Spaarrekening) en bij de ABN-Amro (Eurostyle + Spaarrekeningen) :p
De 1e is de beste.. De 2e stuurt zo weinig bankafschriften, terwijl je bij de Postbank 1x per week er eentje krijgt! |
bij de Postbank
|
Ik zit bij de rabobank ben er wel tevreden over. Bij mij is de service tot nu toe altijd goed geweest.
Verder is dat internet bankieren van hun ook superrelaxed, je hebt gewoon een digipas en je kan alles betalen via internet. Overschrijvingen via internet gaan ook sneller het staat binnen paar minuten op de rekening van de ander. Hoe dat internet bankieren via andere banken is weet ik niet dus kan het niet vergelijken. Maar ik ben dus wel tevreden over de rabobank. |
Citaat:
*rent naar de postbank om rekening te openen* |
ik zit bij de abn amro (ambro?)
|
Bij de bank die middenin de samenleving staat :D
|
bij de rabobank :)
|
- Postbank
- Friesland Bank - Rabobank ook nog, maar die hef ik binnenkort op en dat geld gaat naar de Friesland Bank. |
Citaat:
|
Rabobank, lang leven i-netbankieren!
|
Postbank.
|
Citaat:
|
Rabobank
|
Postbank en Abn Amro
En nog een spaarrekening bij Spaarbeleg en nog eentje waarvan ik niet eens weet bij welke bank. Dat geld staat toch 3 jaar vast, dus lekker boeie |
ABN Amro en Postbank geloof ik. :/
|
Postbank
|
Postbank natuurlijk. Dat is hip.
|
abn amro en postbank
m'n spaargeld staat weer ergens anders, maar dat is mijn zaak (nog) niet :) |
Postbank --> zakgeld en af en toe salaris (soms contant soms gestort)
Rabobank --> kleedgeld en geld wat niet bedoeld is om in 1x uit te geven zegmaar Postbank een of andere spaarrekening --> voor later |
Rabobank... lekker makkelijk die rabofoon!
1x in de week een afschrift en Rabo interhelp... |
Citaat:
Zie mij nou, ben gewoon reclame aan t maken voor De Bank :p (y) |
Postbank/Fortis/ABN/Frieschlandbank/ING/Rabobank enz.
lekker boeien |
rabobank (y)
|
Citaat:
jellerd.. jankerd.. :p |
rabobank
|
Postbank, en ik krijg maar zelden bankafschriften (y)
|
CVB bank... Zeker (y) !
|
Citaat:
Bovendien doet de Postbank er ontiegelijk lang over om je geld over te maken, en staat 't er ook later op dan bij andere banken. Denk dat ik maar overstap op Rabo, want hier ben ik toch niet echt tevreden mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |