![]() |
Verzin de leukste, gemeenste, zieligste ontgroening
Van een flat afspringen tussen 2 matrassen met 10 vuilniszakken als parachute en onderweg een fles whiskey drinken
|
Citaat:
|
mensen een dag in een badkuip met urine leggen
|
Citaat:
Joh jij ben trouwens ook duidelijk 18 en wel om dit: -Voelt zich plotseling volwassen, volledig nutteloos omdat je nog geen 2 jaar met me scheelt -Gaat daarom nutteloos topics verblaten met nog veel nuttelozere onzin over hoe-onvolwassen-ik-wel-niet-ben -Denkt dat deze ontgroening nog nooit is uitgevoerd (Daarom was hij in 1994 ook op het nieuws) Je zet jezelf dus gewoon compleet voor lul en als je nog tegenargumenten hebt, wil ik die graag horen want ik heb goed zin om te discussieren met een 'volwassene' |
Citaat:
|
een liter jenever anaal innemen :rolleyes:
|
Citaat:
|
"leukste, gemeenste, zieligste"
Da's een vrij onmogelijke combinatie, gok ik. |
Citaat:
|
Gwoon een paar scenes uit Steve-O; Don't Try This At Home na laten spelen...
Damn ben ik nu ook duidelijk 16? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegenwoordig mag er bij ongroening geen alcohol meer in het spel zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik haat ontgroeningen ech super! Dude.. vind ze nergens voor nodig en ga ook nooit aan een ontgroening mee doen..*wuehg* |
Citaat:
|
nee dat ben je ech ziek ofzo.. kom op mensen. Heb wat eigenwaarde enzo!
|
Laten we het erop houden dat hier geen andere dan een kansloze discussie uit kan ontstaan.
|
Citaat:
|
ontgroening is voor mensen die geen eigen waarde hebben.
|
Citaat:
Het zijn levende wezens met gevoelens hoor! |
Citaat:
Ach... zeik niet zo man... Vorige week had je het nog naar je zin met die kat uit het asiel.. |
ze er pijnlijk bewust van maken dat ze ZO zielig zijn dat ze zo aan ' vrienden' moeten komen
( maar dan zetten ze meteen zichzelf in de zeik) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |