![]() |
waar vind je je droom partner?
nu heb ik het niet over liefde of dating op zic, maar gewoon waar de mogelijkheid zich voor zou kunnen doen om iemand tegen te komen die aan jouw kaliber en eisen voldoet.....
of wanneer je denkt iemand gevonden te hebben, waar kwam je hem tegen? |
ik kwam mijn droompartner op internet tegen :)
|
als ik dat wist was ik nu geen vrijgezel geweest :( :D
|
op de chat van scholieren.com
|
Citaat:
|
in je dromen :p
|
maar oke..
je kan hem/haar best tegen komen, kan overal zijn.. maar misschien is die droompartner niet zo goed van zicht en ziet diegene niet dat jij hem/haar droompartner bent ... |
Ik heb mijn droompartner al gevonden, maar hij mij nog niet. :p
|
In de zandbak. (y)
|
Op een hippiefeest. of drum & bass feest. Zitten meestal meisjes die wat onafhankelijker in het leven staan. En lekker zich zelf kunnen zijn. Daar zou ik mijn droomwicht best nog wel eens tegen kunnen komen.
|
In de goot.. Stomdronken
Huis sleutel's kwijt,fiets sleutels kwijt,geen geld meer voor de bus , En er dan nog net samen achter komen dat je nog 1 laatste sigaret in je jaszak heb zitten :o |
op school ;)
|
Ik wou dat ik het wist :)
|
Citaat:
|
in het bos verstopt ergens.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
het is waarschijnlijk een plek waar k niet zal komen |
op de hoek van de straat. Wat is dit voor ongelovelijk domme vraag.
|
Op school
wat een ontzettend nutteloze reply, ik lijk Stefanlovertje wel :p |
Citaat:
zegguuh let op je woorde :p dit topic gaat trouwens helemaal nergens over... maarja maak nie uit :) |
op straat
|
Citaat:
:rolleyes: |
Weet ik niet, want die ben ik nog niet tegengekomen
|
In Italië, op de camping... ;) :p
|
de wallen
|
in je volgende leven natuurlijk
|
Als ik dat wist ...
|
Citaat:
|
Op de golfclub:D
|
Onder een steen?
|
Tijdens je studie ( intelectueel compatible)
Bij een hobby ( bijvoorbeeld een tijdschrift een gezamelijke interesse doet t altijd goed) Bij dansen ( ziet meteen of iemand passie heeft) In de biobliotheek ( kiest hij net je lievelingsboek uit, heb je a) een praatje b) een voorkeur) In de supermarkt ( dezelfde smaak = voorkeur) |
Als het niet op internet is
Dan of in een kano op een Noors/Fins meer Of op school/studie Of ergens op een verre reis |
In Schotland
kzal er toch nog eens heen moeten, ooit |
Mijn droompartner heb ik al gevonden.. maar is er weer vandoor gegaan..
Ik kan ook helemaal niet tegen paarden.. |
En hij woonde trouwens in het dorpje naast me, 15 minuten fietsen.. Dus je hoeft helemaal niet ver te zoeken.. tenminste, ik niet..
|
school, cafe, discotheek
|
Citaat:
|
Nou, niet in de discotheek of i.d., in ieder geval. Ik vind zulke plaatsen niet een bepaald goede start of ontmoetingspunt voor serieuze relaties of i.d.
Ripper |
Citaat:
|
Scoot natuurlijk..
"Wat u zoekt hebben wij al gevonden" |
Niet op het internet iig :rolleyes:
|
Citaat:
wat ik zie lopen daar is dus totaal niet wat ik zoek.. kan aan mij liggen natuurlijk :) |
Ik hoop tijdens het stappen. :)
|
als ik da eens wist! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
|
Citaat:
je bent 12, ga met barbies spelen.. want denk niet dat je nu al zit te wachten op een bek vol zaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik loop ook gewoon los IRL.. dus ik zit niet alleen op internet.. er lopen ook gewoon gefrustreerde mensjes als mij buiten rond.. ook leuk als je dat tegenkomt :) (y) |
sportclub of studie/school --> zelfde interesses
|
internet
1 mailtje sturen aan haar was de opening :) (iemand van scholieren) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |