![]() |
Hoe ziet jullie kantine eruit ?
Toen ik aan het begin van het schooljaar weer voor het eerst op school en voor het eerst weer in de kantine kwam, waren opeens de muren knalrood en knalgeel, de pilaren waren fel-turqouise en wat andere dingen waren felblauw. :eek:
Iemand; ervaringen, trauma's, hartaanvallen, enzovoorts..? :p |
die van onsj is kei groot en heeft zoown geval waar ze vanalles verkopen (doooh) en allemaal skattige ronde tafoltjes enzo..
|
De kantine bij ons op school is het enige wat een beetje normaal blijft.. Er is namelijk een nogal grote verbouwing bezig. Als je erges een dag niet geweest bent (bijv. gymzaal) moet je niet raar opkijken als er ineens een muur ofzoiets staat :confused:
|
ja, onze school is idd op die manier bezig, slaat nergens op. Loop je even rustig naar buiten, loop je niet tegen die klapdeur op die daar al 5 jaar staat, maar tegen een muur. Terwijl die klapdeur er het vorige uur nog was.....
Vage shit, maar ja.....het blijft school. Ook zaten we laatst in een klaslokaal waar het opeens erg tochtte, bleek de zijkant van het lokaal helemaal open te zijn..... Jongens waar zijn we mee bezig :cool: |
Groot, veel tafels, voorin een paar automaten, links de bar (iig waar je drinken en broodjes kunt kopen), achterin een tafelvoetbaltafel en dat was het eigenlijk wel. :D
|
Bij ons lag er zo'n hoop afval in de aula, met daaromheen van dat rood/wit gestreepte plastic lint wat vaak gebruikt wordt om plaatsen af te schermen (zo ook hier) met daarbij een papiertje met de tekst (ongeveer):
"Het gevonden afval in 1 pauze in de aula" en er bij iets over normen en waarden. Ook hing er bij het 'conciergehok' een a-4tje met daar de geldbedragen die je zou moeten betalen als je iets verkeerd had gedaan volgens mij. |
|
Groot, witte tafels met rode stoelen, witte muren en het houtwerk is rood/zwart, 3 automaten, geel/wit/rood linoleum. :D :p
|
Citaat:
|
Grijs zeil.. Geloof ik.. Met witte pilaren.. Er staat een biljarttafel.. Houten, hoge bakken met planten bovenin.. Er is 1 glazen wand tussen de kantine van ons en die van het MBO.. Een gang naar het voer waar ook een paar tafels staan..
De bar is gewoon een soort help-yourself-bar.. Afgesloten met grote gele schuifdeuren... Niet nuttig.. Ben benieuwd hoe de nieuwe school eruit ziet :) |
klein, met een verlaagd stuk erin, een muurschildering van herman brood *jeej* en een plek waar je broodjes/koek/frisdrank/melk/koffie enzo kan halen, blauwe stoelen.. en de kantine is afsluitbaar met zon opvouwbare muur.
|
wij hebben geen kantine...... (wel een aula)
|
Citaat:
|
bar, tafel, krukken, stoelen..
tv, video, radio.. magnetron, tostieapparaat, vriezer.. dartborden.. kratten bier, flessen wijn.. meer niet oja, nog posters van films.. |
pff eehmm.. de kantine is heel groot, er is zo'n tentje waar je van alles kan kopen achja. hij is niet bijzonder, heel standaart, saaie kleuren enzo allemaal vierkante tafels en een paar van die sta tafels...
|
Er zijn er twee, en buiten staan ook twee kraampjes; maar die binnen zijn wit/grijs met de naam van de school op de muur.
|
Citaat:
|
ik kom niet in kantine's, dus dat weet ik niet
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |