![]() |
Pizzabezorger trekt schoen van voetganger uit
Amsterdam - Op zondag 16 november j.l. heeft een nog onbekende bezorger rijdend de rechterschoen van 'n voorbijganger uitgetrokken, dit gebeurde doordat de bezorger rijdend met zijn achterwiel de hak van de voetganger aantikte met zijn achterwiel tijdens 't lopen, de man verklaarde dat hij door rood liep en de bezorger met 'm brede grijns op 'm af reed, hij denkt dat 't opzet was, van de bezorger ontbreekt elk spoor.
fake bericht, heb ik getyped, maar deze actie is mij gelukt vanavond, recht tegenover 't CS, en geheel per ongeluk, hij liep door rood en ik wou 'm laten schrikken, omdat ik toevallig 'n keer door groen reed... maar de vraag: wat zouden jullie denken als je bovenstaand bericht in 'n krant zou lezen? meningen plz! |
ff voor de duidelijkheid, topic gaat dus over weggedrag van pizzabezorgers, wat vinden jullie dervan? rijden we echt zo erg?
als jullie met meningen komen zal ik me eigen mening geven |
Ik ben anders maar wat blij met mijn lekkere warme pizzatje :)
|
Misschien komt het wat geloofwaardiger over als je de datum laat kloppen??
Het is vandaag zondag 17 november en gister was het zaterdag 16 november :) |
Ik zou er lekker om lachen, had ie maar niet door rood moeten lopen. Het weggedrag van een pizzabezorger heeft hier niks mee te maken, in dit geval hield ie zich toch aan de regels?
|
Was je weer te snel? :p
Ik hoop niet dat zo'n dingen bij het serieus nieuws komen te staan in een krant, maar zo op een van de laatste pagina's. |
Geinig, maar tis eigenlijk niet echt iets dat per se in de krant mot :o :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar jullie hebben dus geen klachten over weggedrag van pizzabezorgers? mooi zo :p |
Citaat:
|
Citaat:
qua verkeersregels heb ik schijt aan alles, maar als ik iets wil doen wat kan, doe ik dat, als ik twijfel nie, ga geen vette risico's neme |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muhahaha
nou de pizza bezorgers in Hilversum rijden niet echt netjes, je ziet ze bij de spoorbomen altijd schuin tussen de bomen door oversteken (als ze dicht zijn en er nog geen trein in de buurt is) ze snijden vaak mensen af maar verder achja.. gelukkig maar dat die pizzabrommertjes meestal niet zo hard kunnen :d |
stelletje sukkels.
|
Citaat:
en ik woon in een pizzabezorger-vrij dorp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veiligheid gaat voor. En het boeit mij niet echt als ik mn pizza 2-3 minuten later krijg. |
Citaat:
met de auto heb je veel minder overzicht, en ben je minder wendbaar, ofwel dat kan niet eens :D laat ik maar niet over vrachtwagens beginne |
Citaat:
|
Citaat:
en bij mij gaat veiligheid ook voor, na 'n jaar bezorgen heb ik zoveel verkeerservaring, als ik ruimte zie pak ik die, met marge van ong. 4 - 6 cm, ga ik twijfelen (ofwel gaat er 'n ander vervoersmiddel dichter als die 6 cm op me zittten doe ik die actie niet, en als ik zie dat 't niet kan ook niet (lo-gies) |
Citaat:
maar als ik me brommer in de deur van de bestuurder boor, kan hij 'n zooi glas in s'n smoel verwachten, terwijl ik over 't dak 'n salto maak en op me buik neerkom wie heb der dan meer schade? qua snelheid is de brommer stukken voordeliger, omdat je door je betere overzicht en grotere wendbaarheid veel meer crashes kan voorkomen |
tuurlijk...
succes met je pizzabrommer, ik lees het binnenkort wel in de krant :) |
Citaat:
ga 'n week pizza's bezorgen en e snapt wat ik bedoel |
Citaat:
|
vriend van m'n zus is tegen de voorkant van 'n auto gereden, langs opzij
vloog ook 'gewoon' over de motorkap (dus nog niet eens over 't dak :p) en brak z'n dijbeen op 3 verschillende plaatsen en kon 6 maanden niet lopen ik lees geen Nederlandse kranten, maar als jij zo blijft voortrijden, wel, ik hoop dat je 'n goede engelbewaarder hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: tja, wat zou ik er van denken... ik zou t denk ik wel geloven, maar toch wel weer vreemd vinden dat zoiets gebeurd en dat het dan in de krant komt alsof het iets belangrijks is. Een brugger fietste de schoen van een vriend van me eruit toen hij aan t oversteken was--> echt gebeurd, was wel grappig :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze sloven zich uit, en rijden zonder armen of zonder benen enzo :D, maar zolang ik er geen last van heb, mogen ze dat van mij doen. Ik bestel btw nooit pizza, ik maak ze zelf (y)
|
blijkbaar is het te verwijten aan die mensen die een pizza bestellen en die hem snel willen hebben...
of aan die gekken die de doos achterop die brommer blijkbaar niet genoeg geďsoleerd hebben daqt de bezorger wel móét haasten... En och. Of een pizzabezorger zich nu wel of niet doodrijdt zal me worst wezen. Het is alleen lullig voor dat omaatje dat hij/zij, net vootr te sterven, schept. |
hee dat was mijn pizza (alhoewel hij nu nog bezrogd moet worden :D)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |