![]() |
plannen voor komende week
Het is weer zondag en morgen is het weer maandag.. Goh :P
Wat zijn je plannen voor de komende week??! --> Dus, wat ga je allemaal doen??! |
Tentamens leren. :(
|
Naar school, werken, sporten..the usual things
|
Citaat:
|
overdag werken, woensdag moet ik 's avonds oude kranten ophalen voor de vereniging en vrijdag weer en radioprogramma
de rest van de tijd vult zichzelf wel weer :) |
naar school / huiswerk maken
rondkijken voor sinterklaassurprise mobiel kopen (krijgen) verder zie ik t nog wel |
School
Tae Bo Verjaardag vieren (3 keer in totaal) |
Maandag t/m vrijdag: 7.15 uur - 18.15 uur stage en reizen naar stage en reizen naar huis.
Maandag t/m vrijdag: 18.15 uur - 19.00 uur: wat uitrusten en eten. Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag: 19.00 uur - 20.30 uur: bijbaantje. Woensdag: 19.00 uur: naar een vriend toe. Maandag: 20.30 uur: fitnessen. Dinsdag, donderdag en vrijdag: 20.30 uur: forummen/MSN. Donderdag daarna nog naar een vriend, vrijdag daarna nog hitlijst maken. Zaterdag: achtereenvolgens uitslapen, fitnessen, eten, autorijden, mailtje schrijven, i-netten, weer eten, bijbaantje, stappen :cool: Zondag: achtereenvolgens uitslapen, studio sport kijken, i-netten, computerspelletje spelen, naar mijn opa toe, frieten halen, eten, weer studio sport kijken en dan zie ik wel. |
naar sgool, huiswerk maken, surpises maken, gedicht schrijven, tas inpakken, naar vrienden/vriendinnen toe, naar Harry Potter2 toe (hopelijk, als ik iemand kan vinden die mee wil niemand duzz :( ), naar familie toe, sporten, fietsen, muziek luisteren
en thats it |
studeren...vanaf dinsdag hebben we een week examens...
verder niets speciaals; verjaardagskaart gaan kopen, brief voor stage versturen. |
pfff school, huiswerk, oppassen hmmz.. gewoon standaart week
|
helemaal niks doen
lekker nog een week vakantie :) (y) |
leren :(
|
Trying to take over the world!! Mwuhahaha
|
Weinig colleges volgen, want door wat wijzigingen hebben ze nu alle colleges om kwart voor 9 gepland. En dáár heb ik dus geen zin in!
|
school, werk, vrijdag schoolonderzoek goed maken :|
|
de gewone dingen (badminton, pianoles, etc.) + meer vrij zijn :) ---> rapportvergaderingen
voor school nog 'n herkansing scheikunde leren, spreekbeurt houden.. |
School, op schema blijven met huiswerk en project (right.), feestje vrijdag, ijshockeywedstrijd donderdag, en ik wil wat doen aan m'n inschrijvingen en de toelatingsperikelen voor universiteiten.
|
Maandag: squashen met gym, naar school. Uit eten met mn papa, bij mn vriend slapen (Friends+Idols (opgenomen) kijken!) (y)
Dinsdag: Om 11 uur beginnen op school, drie uurtjes les, naar Coffee Company met vriendinnen denk ik, huiswerk maken, eten, naar studievoorlichting op andere school, slapen (y) Woensdag: Om kwart voor 10 beginnen, vier uurtjes les, huiswerk maken, sinterklaas dingen bedenken, eten, slapen (y) Donderdag: Om half negen beginnen (n) , vier uurtjes les, chillen, huiswerk maken, eten, slapen (n) Vrijdag: Om 11 uur beginnen, drie uurtjes les, chillen, savonds wellicht naar Open Podium op school, uit naar Dansen bij Jansen misschien, uit mn dak gaan, slapen (y) Zaterdag: Misschien naar de open dag van HkU, anders niks doen of huiswerk maken (y) Zondag: Niksen, chillen, savonds naar de kerk (joehoe) voor het eerst in mn leven, naar een vriendin luisteren die daar gaat zingen en kijken hoe het er aan toegaat aangezien ik dat niet weet (y) DAT WAS HET!!! |
Owja, in het weekend ga ik nog naar mn papa in Zeist en misschien krijg ik die week ook een nieuw bed (ik hoop het!)
|
school, eindlijk weer naar volleybal, en belangrijke vergadering :o
|
euh
het open podium van school tot een goed einde brengen, mensen erriteren met vragen, school, met name het geschiedenis SE dat 40% van mijn eind cijfer bepaalt. Ontspannen & nadenken. helaas geen tijd. |
Citaat:
|
't Zelfde als altijd... school, school, school, school en nog meer school :/
Tussendoor waarschijnlijk nog wat huiswerk, m'n rattenkooi schoon maken en m'n kamer opruimen. En dan is het weer weekend. Wat heb ik toch eigenlijk een saai leven ... |
maandag begrafenis
dinsdag uitzieken en leren woensdag uitzieken en leren donderdag uitzieken en stage en vriendin vrijdag uitzieken, leren en naar mijn vriendje zaterdag en zondag :o maandag dokter ofzo en leren en stage dinsdag leren woensdag leren donderdag tentamen en stage vrijdag tentamen net of het iemand interesseert:p |
School, dokter, heel veel sporten, internetten, leren.
|
Standaard dingen:
School, sport, werk En donderdagavond waarschijnlijk naar Maastricht, uit met vrienden :) ... |
maandag school, donderdag school, vrijdag werken, de rest nog ff invullen. Denk dinsdag ff naar de UB inschrijven en mijn literatuur lijst afmaken, en 's avonds film kijken. Woensdag ??? en ja vrijdag avond uit en zaterdag avond nog ff kijken :D
|
maandag : school, paardrijden op jup, met vriend chatte..
dinsdag: school, dressuurles op jup, met vriend chatte. woensdag: school, paardrijden op jup, met vriend chatte.. donderdag: school, naar brabant dressuurles op sil en sil mee naar huis nemen, met vriend chatte.. vrijdag: school, jup rijden, (misschien sil rijden) stressen omdat mijn vriend komt, en brieven maken voor de indoor zeeland showcompetitie zaterdag: uitslapen, misschien naar tropicana, op sil rijden (of op jup) en dan naar jojo en de duinen op...:) zondag: uitslapen, op sil of jup rijden, afscheid nemen van vriend, depri zijn... ohoh oh wat heb ik toch een boeiend leventje :) |
Ik heb morgen en donderdag vrij... maar ik moet nog zo poepveel doen voor mn schoolonderzoeken. *zucht* was et maar volgende week woensdag 15.00 u :)
Maargoed, ik ga vrijdagavond wel ff iets leuks doen.. waarschijnlijk naar onze 'stamkroeg' :) En dan zaterdag werken 's zondags weer leren :( |
stipje bellen :)
|
Maandag: Stage, naar de osteopaat, squashen
Dinsdag: terugkomdag op de opleiding (boos worden op docenten :D) Woensdag: Stage, overleg over nieuwe opdracht Donderdag: Verjaardag!! Stage, werken van 5 tot 9 Vrijdag: Sporten, thuis werken, bezoek vriendin ivm verjaardag. Kortom, het wordt een drukke week met veel cadeautjes :) |
Maandag: reizen van Nijmegen naar Almere, naar therapie, was doen, kamer opruimen, rommelen, naar stad etc. s'avonds komt vriendje langs.
Dinsdag: overdag naar school, s'avonds werken. Woensdag: overdag leren, was doen en s'avonds werken. Donderdag: overdag naar school, s'avonds iets leuks doen. Vrijdag: overdag naar school en eind van de middag+avond werken. s'avonds naar vriendje. Zaterdag: overdag naar open dagen voor opleiding fotografie en creatieve therapie in Utrecht. s'avonds daar wat leuks doen met vriendje. Zondag: huiswerk, opruimen, op bezoek bij zusje. Tussen door lekker relaxen etc. En alles onder voorbehoud natuurlijk :P ;) |
Maandag; naar school (coachgroep en workshop), werken aan pgo-taak en engels, vanavond naar de sportschool (niet om te sporten, maar om te beppen.. :o)
Dinsdag; naar school(pgo-taak en engels) Woensdag; stage van 9 tot 5 Donderdag; stage van 9 tot 5, 's avonds djembé-les Vrijdag; stage van 9 tot 5 Zaterdag; naar Rotterdam en Vlaardingen om een djembé te kopen (maybe..) Verder weet ik het nog niet :) |
Leren, trainen en de rest moet ik nog invullen
|
Morgen tentamen wiskunde herkansing en de rest van de week gewoon naar school. Misschien zaterdag naar Harry Potter in de bios. (als ik kaartjes kan krijgen.)
|
ik zie wel wat er deze week allemaal gaat gebeuren :)
|
oppassen, naar school, naar open dag universiteit amsterdam, shoppen in amsterdam, shoppen in nijmegen, shoppen in arnhem, werken etc.
|
Citaat:
|
Nieuwe verandering in planning:
Lianne gaat leren hockeyen:D |
Citaat:
Vandaag school en afspraak met vriendinnetje uit Utrecht, morgen school, afspraak met decaan, naar conservatorium, herkansing leren, woensdag school en herkansing leren en als t ff lukt nog even bezoekje brengen aan vriendje, donderdag herkansing maken en s avonds heeele avond met vriendje :) blijf daar slapen, vrijdag vrij en wat ik dan ga doen weet ik nog niet, zaterdag vier ik mn verjaardag en daarna hockeyfeest, zondag familie op visite en maandag echt jarig :p |
Citaat:
|
vandaag een college en vanmiddag practicum, misschien vanavond even oppassen.
morgen colleges en 's avonds sporten ik ga donderdag naar Delft :) kei leuk vrijdag doe ik niks, kom ik moe thuis.. zaterdag weet ik nog niet wat ik ga doen, 's avonds iig oppassen zondag niks bladiebladiebla (n) |
Citaat:
|
hm
beetje uitzieken, 6 uurtjes les volgen, slapie doen.. het kalmpjes aan doen |
vanmorgen autorijles gehad :\ en gelezen. Straks franse boeken vertalen ( voor geld *:)* )
vanavond soort tai chi iets doen. En rest van de week bestaat uit werken, leren , effe naar de stad. en dan zaterdag uit met vrienden. |
net een tentamen gehad :o vanmiddag naar eindhoven college volgen, morgen vrij maar missch wel naar school.. donderdag 4 uur lang college :( en vrijdag vrij :cool: en zondag jarig :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |