![]() |
Waneer was je eerste keer dat je HET deed.
Een topic openen !?
en op welk fora |
ja das een tijdje gelden maar ik zat eerst het meest op lifestyle en muziek dus zal het waarschijnlijk een van die 2 geweest zijn .
|
bij Oetker: 1 minuut na mailtje van s.com op onzin :p
bij eerste nick: geen idee na een tijdje |
pfiew, zal hier wel geweest zijn ben ik bang...
ik open over het algemeen al zo weinig topics, dus jah, zeker weten doe ik het niet :o |
het was 28-02-02, een dag nadat ik me had aangemeld, en het was op moderne talen
om precies te zijn was het dit topic :o |
Whoeps... Euh.. Blup. Ik DENK op "Algemeen Gebabbel" dat ik mijn eerste topic plaatsten.
|
Op de kantine, op de dag dat ik mezelf aanmelde.
Ging over katten |
Stukjes en beetjes
heeeeeeel lang geleden... |
Geen idee. Dat is heel lang geleden. Zo'n 2 jaar.
|
Ik weet het niet. stukjes en beetjes of algemeen gebabbel..
Heel lang geleden iig. |
Waarschijnlijk op Onzin, aangezien ik vrijwel nooit ergens anders topics open. :)
|
4 februari 2001 ohnee dat was iets MEER GEDENKWAARDIGS
:rolleyes: |
poeh, weenie, lang geleden iig, zal wel op muziek zijn geweest,maar open niet zo vaak n topic
|
uhm kantine :P
|
Als ik me niet vergis op 2 februari j.l. op Klassieke Oudheid. :)
|
Volgens mij op K&L.... Ik open bijna nooit topics :D
|
pff, geen flauw idee, ik denk zon 3 week nadat ik me had aangemeld, dus midden december vorig jaar, volgens mij was dat hier, zeker weten doe ik het niet
|
ruim een jaar terug op de kantine
|
Begin zomervakantie dit jaar, op L&R.
|
Iets op A&N geloof ik... had iig met school te maken
|
Ik denk op L&R.
|
pfiew..ik zit hier al ruim 2,5 jaar, dus ik weet het niet meer precies. Zal wel op de Klaagmuur geweest zijn, ik kwam toen niet veel op de andere fora. Ik weet alleen niet meer waarover
|
ik denk op de kantine (algemeen gebabbel of klaagmuur)
|
2 jaar terug zo ongeveer denk ik, en het was op het forum EURO2000.
|
op lifestyle weet ik hoe lang geleden, 1 1/2 jaar ovzow.. :confused:
|
1 april '01 op de kantine
|
Ik heb echt geen flauw idee.
|
meer dan 2 jaar geleden ( :eek: ) op de klaagmuur :)
|
Op KM... dat ik een hekel had aan een leraar :D en dat ik verliefd was op iemand geloof ik?
En op het forum... ff denken, stukjes en beetjes (ik heb lange tijd gedacht dat het forum: stukjes en beeStjes heette :D) of op F&L... |
Ag
|
lifestyle ..
|
waarschijnlijk op muziek, meer dan 2 jaar geleden
|
Op de dag dat ik me aanmeldde, dat was 27 april 2000, alweer een tijdje geleden :D ik stelde me toen voor. :)
Dat was nog op de Klaagmuur (de voorganger vroeger samen met Algemeen Gebabbel voordat de Kantine kwam). ... In die goede ouwe tijd :) (y) ... :p |
1 dag nadat ik mezelf aanmeldde. Het was een (onzinnig) gedicht op Dansen op Papier, dat ik geschreven had omdat er altijd enorm serieuze reacties gegeven werden op de meest loze gedichten. Ook in dit geval :)
|
op L&R
'help me aub' heette het.. ging over dat ik naar vriende van amstel live kon maar me ouders vonde dat nie goed, want ik had geen vervoer.. was heftig balen, maar we gaan 't nog een keer probere :) |
ehm op onzin denk..
|
Dat was op het toen nog bestaande Nederlands-forum op 15 mei 2000. Ik wilde iets weten voor een spreekbeurt die ik moest houden.
Mijn eerste reply was denk ik op Algemeen Gebabbel. |
Een keer op onzin, iets heel onzinnigs (duuhh) weet niet meer precies wat :D
|
Op Dansen op Papier (maar toen heette het nog niet zo). Mijn allereerste gedicht (had nog nooit eerder gedicht). Ik vind het jammer dat ik het niet meer heb, ik zou er nu zo de slappe lach om krijgen. :D Het ging in ieder geval over school en regen en ik kreeg nog positieve reacties ook. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik ook :) |
Op de klaagmuur met een andere nick.
Met deze ergens op Psych denk ik |
Klaagggmmuuuurrr, was toen ik me aanmelde net een "babbel bier topic" van 500 posts ofzo aan de gang, werden toen alleen maar posts gemaakt om de groot mogelijke topics, was nog nieuw voor de forumbazen :), sindsdien komt dat dus nauwelijks meer voor :D
|
Op K&L of DoP.... *weet niet meer precies*
|
op een vd huiswerkfora.. toen de vakken nog apart waren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |