![]() |
Verrassing!!!
Verrassing !! :D
1 Houden jullie van verrassingen? 2. Wanneer zijn jullie het laats verrast en waarmee?:) 3. Wie zouden jullie eens graag willen verrassen, waarom? waarmee? 4. En ten slotte, met welke verrassing was je niet blij of zou je niet blij zijn? wat een vragen :eek: |
1 Houden jullie van verrassingen? leuk als het je eigen plannen niet verstoord, mits het natuurlijk een super leuke verrassing is
2. Wanneer zijn jullie het laats verrast en waarmee?:) even denken... 3. Wie zouden jullie eens graag willen verrassen, waarom? waarmee? mijn paps en mijn mams 4. En ten slotte, met welke verrassing was je niet blij of zou je niet blij zijn? iets op tv, a la Welkom op je bruiloft :o |
Citaat:
Ik zou ook echt de deur dicht smijten als Robert ten Brink ineens voor mijn neus staat met "All you need is Love" Zulke verrassingen hoeven voor mij niet... |
1 Houden jullie van verrassingen?
Soms, als het fijne verassingen zijn. 2. Wanneer zijn jullie het laats verrast en waarmee?:) Met een cadeautje van mn zus, had ik totaal niet verwacht :) 3. Wie zouden jullie eens graag willen verrassen, waarom? waarmee? Een paar mensen waaraan ik nu ontzettend veel heb, omdat ze me bijna overal doorheen slepen :) Met wat? Geen idee.. :o 4. En ten slotte, met welke verrassing was je niet blij of zou je niet blij zijn? Met een aantal dingen die niet leuk waren. |
Verrassingen zijn lief :o
|
Citaat:
|
Mwah khou wel van verrassingen (al hoeft het voor mij nie vaak) maar wanneer mijn laatste verrassing is geweest weet ik al niet meer :D
|
ik hou van crematies
waarom: schoon en permanent |
Citaat:
maak je het van dichtbij mee, niets spannenders dan dat.. :p |
Citaat:
maar toch lach ik niet amateur |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |