![]() |
Tot hoe oud.........
ben je van plan te blijven op dit Scholieren forum?
komt er een leeftijd waarvan je zegt: nou ben ik toch echt te oud voor een scholieren forum? |
zodra ik een rollator krijg
|
Geen idee.
Al is de kans groot dat ik er ergens volgend jaar mee stop, aangezien ik dan ergens anders zal werken en minder tijd ervoor zou hebben. Maar ja, je weet het nooit. Misschien blijf ik ook nog wel ff hangen, al zal ik minder posten. Ik heb er geen echte leeftijdsgrens aan verbonden. Anderzijds ben ik volgend jaar 22 en scholier kun je me nauwelijks nog noemen :/ We'll see :) |
Citaat:
en er zitten ook 30-ers hier... als iedereen van nu door blijft forummen, dan hebben we over 5 jaar ofzo een hoekje 'ouwe lullen corner', alleen voor zaken die je nergens anders kwijt kunt, en niet echt nieuw meer zijn :D |
52
|
Ik zit hier morgen een maand dus ik denk dat ik nog wel ff blijf. Pas als het hier echt uitgestorven is of er niets meer aan is, dan ben ik weg.
Een scholier ben ik niet meer, nog wel een student :D |
Blup? Tot ik geen tijd meer heb ofzo?
|
weetikveel, tot ik geen drang meer voel om af en toen eens op dit lieftallige forum te komen...
|
geeeeeeen idee :D
totdat ik op kamers ga en daar geen internet meer heb...? ;) |
wiv........, totdat ik dr geen zin heb lijkt me
|
mm ook todat ik geen zin heb
GEKKE POP! |
op mn 20e zal ik er wel ongeveer mee stoppen :p
|
Tot ik er geen zin meer in heb :)
|
al sla je me dood, dat kan ik nu niet zeggen hoor maar ik zal hier echt niet persee stoppen als ik niet meer op school zit oid. Als ik langer dan dat wil blijven dan blijf ik langer wil ik korter blijven blijf ik korter
|
Citaat:
|
totdat ik het hier niet meer gezellig vind, kan geen leeftijd roepen.. ik zie het wel.. ben hier nu 2,5 jaar en zomaar weg dat doe ik ook niet denk ik...(ja vreselijk ik weet het)
|
weetikveel:confused:
|
Citaat:
|
Ik ga nooit echt Stoppen. Ik denk dat het gewoon langzaam minder word, tot en met nooit meer...
|
gewoon totdat ik geen zin meer heb, of totdat ik geen mogelijkheid meer heb om op i-net te kunnen (maar dat gaat niet gebeuren hoop ik :() of totdat ik geen tijd meer heb ofso of..of...naja ik heb t dus niet gepland ofso :p
|
k zie dan wel weer
k merk wel als ik er geen interesse meer in heb |
tot ik geen internet meer heb, of tot ik geen tijd meer heb, zoiets denk ik
|
Tot ik er geen zin meer in heb. Maar als iedereen (de meeste bekenden) blijft zal ik zeker blijven.
|
gewoon totdat ik het zat ben hier en/of nuttigere bezigheden heb... sim-pel :)
|
Ik zie wel hoor....
|
totdat ik geen zin/tijd meer heb om te forummen
Offtopic: weer eens een lekker helder antwoord van WolterB zoals jullie gewend zijn :) |
Als ik geen zin meer heb..
Of als mn laptop het begeeft :D ;) |
boejuh
|
totdat ik te oud ben om te typen... :p
|
Tot school eronder gaat lijden :o.
|
ik denk hier binnen 5 jaar wel weer weg te zijn... :o
(ben nu 17 dus dan max. 22) |
Citaat:
|
Citaat:
zelf kom ik hier eigenlijk niet meer, het niveau is me te laag. |
Geen idee. Als ik het niet leuk meer vind.
|
Geen idee.... wat maakt t uit dan?! :confused:
|
Who Cares??
geen idee. |
totdat forummen niet meer "in" is en internet ouderwets :)
|
Tot dat ik het hier gezien heb
|
tot dat alle leuke mensen weg zijn:)
|
Citaat:
|
totdat ik een leven krijg...
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik weet het niet, ik post nu al veel minder dan vroeger, misschien doof ik gewoon langzaam uit. |
hangt er vanaf of 't gezellig blijft of niet enzo...
|
Citaat:
|
totdat ik een demente oude zak word die alleen nogmaar op zijn schoenen kan zeiken
|
Geen idee. Ik begon hier met 15 onder mn naam. Best erg op zich :o
|
Als ik dr niet meer aan denk om hier te komen. Ik kom hier nu al veel minder wegens tijdgebrek dat zal nog wel een keer helemaal ophouden.
|
Als het niet leuk/interessant meer is.
|
als ik geen studie financiering meer krijg. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |