![]() |
Toegevoegd worden via MSN...
Ik ben blij dat het incidenteel is dat vage figuren (Breezah snollen, junkies en andere rare snuiters) mij toevoegen op MSN. Hoe vaak komt het bij jullie voor dat iemand onbekend je toevoegd voor een gesprek...
|
veel te veel..
|
Regelmatig, maar t blijkt toch altijd iemand te zijn die redelijk bekend is. Alleen heb ik zon slecht geheugen.
|
Heel af en toe, maar die blijkt vervolgens nix te zeggen, dus verwijder ik die dan maar weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
ikzelf haast nooit.. |
Citaat:
en jij bleef plakken :o :D |
Citaat:
|
eens in de paar weken gebeurt het me wel, maar als ik die persoon niet interessant genoeg vind pleur ik 'm er zo weer uit :)
|
Ik heb al 2 keer gehad dat één of andere spaans-sprekende persoon me had toegevoegd, via die MSN-profielen. En ze spraken alletwee geen Engels of Nederlands.. :confused: :confused: Dus why ze me toegevoegd hebben..??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat gebeurt echt heel zelden, als diegene echt vervelend wordt, ga ik blokkeren
|
met msn heb daar niet zo een last van
maar voorheen toen ik icq had kreeg ik vaker van die vage gasten die me toevoegden |
Door een paar mensjes van forum..
En ben toegevoegd door iemand die mn profiel gelezen had. :S k verwijder mensen wel als ik zin heb ofzo.. :\ |
Best vaak dat iemand me toevoegt en dat ik zoiets heb van wie is dit nou weer... maar uiteindelijk blijkt het vaak wel om een vage bekende te zijn die je dan via via kent.. en anders weg ermee.
|
:D :D
je hebt het toch niet over mij he :eek: Nou ja, iig gebeurt het bij mij weinig want ik heb m'n msn niet in m'n profiel staan. :p |
Niet meer zo vaak als eerst
|
Wat beweegt nou zo'n BrEeZaH-figuur zoiets te doen? Snap ik niet, en het gebeurt mij gelukkig ook nooit.
|
Citaat:
Ik word overigens ongeveer eens per maand door een onbekende toegevoegd. |
Behoorlijk vaak, 2 a 3 x per week? Komt omdat mijn msn ook op m'n site staat en veel lui schijnen het leuk te vinden om me daarom aan te melden en dan 1x te zeggen 'leuke site!' en verder nooit meer iets... Zelfde geldt voor het forum, wordt de hele tijd toegevoegd en de helft zegt niks (of ik flikker ze er weer uit :p). Of via NaNoWriMo.... Of andere dingen.... echt lomp gewoon.
|
Ja af en toe.. dan vraag ik altijd of ze zicht ff willen voorstellen.. vaak ken ik ze dan wel. Als ze niet leuk zijn gooi ik ze er zo weer uit
|
Best vaak eigenlijk wel. De helft gooi ik er meteen weer uit omdat ze alleen maar uit zijn op trio's of andere enge dingen. :eek:
|
best regelmatig. Ik sta op 1 of andere site van fc utrecht dat je mij maar toe moet voegen. Dus heb ik van alle clubs zo'n beetje iedereen er in staan.
|
Ik wordt regelmatig toegevoegd, maar dat komt omdat er iemand in heerhugowaard rondloopt met precies dezelfde naam. En omdat mijn mail adres bestaat uit mijn voor en achternaam voegen ze mij toe en denken ze dat ik dat andere meisje ben
Dat levert soms wel leuke situaties op :D |
daarom heb ik mijn msn adres niet meer in mijn profiel. ik word er echt ziek van, heb ze toch niets te vertellen
|
Ja af en toe. Opzich maakt het me niet veel uit als onbekenden me toevoegen. het is maar msn. Als ze niet leuk zijn gooi ik ze er zo weer uit.
|
Citaat:
|
Nooit.
Ripper |
Soms
|
Ik heb het wel redelijk vaak... maar heel vaak komt het omdat ik het e-mail adress roelderksen@hot... heb en er is ook iemand met het e-mail adress roel_derksen@hot... en er zijn mensen die zo'n streepje niet onthouden ofzo :D
|
nooit
|
af en toe maar de meeste accepteer ik wel tot dat ik met ze gepraat heb als het dan nix is gooi ik ze altijd nog wel weg
|
soms,maar vet irri nouw zijn er bijv. 12 mensen online waaronder veel stomme mensen dussss dan lijkt het alsof je vrienden hebt maar valt tog nog tegen :p
|
ik heb er nu 52 personen instaan, waarvan ik er ongeveer 30 goed ken en regelmatig spreek, de anderen ken ik ook wel een beetje, maar hoe die er in zijn gekomen weet ik echt niet
|
Ik heb z'n 130 personen. :)
ca. 30 personen daarvan ken ik niet. rest zijn mensen die ik wel kent, familie, vrienden, werk, forumleden, vriendinnen. :cool: Nu heb ik zo'n 81 mensen online :) |
Te vaak eigenlijk. Als iemand anders jou zelf toevoegt vind ik het niet zo erg, maar als iemand waarmee ik chat zomaar en onbekende toevoegt zonder eerst te vragen vind ik dat wel (n)
|
Te vaak...Ik voeg ze niet toe, alleen als ze een coole naam hebben.
|
wekelijks.
|
Nah, als het mensen zijn die gewoonweg irritant zijn, dan verwijder en blokkeer ik ze snel. Als het mensen zijn die me toevoegen en die mij vervolgens niet aanspreken, gaan na een tijdje ook in de block. 'tis een simpele regel: jij voegt mij toe, dan spreek jij mij aan.
:p |
De laatste tijd steeds vaker... Ik accepteer wel altijd. En als ik ze niet mag, zijn ze zo m'n lijst weer uit.
|
Gebeurt wel eens ja. Ik accepteer ze vaak wel, want ik ben altijd benieuwd wie het is. En als het een irritant iemand is dan verwijder ik em weer.
|
Valt wel mee, er was een tijd dat ik constant door mensen werd geadd die replies van mij hadden gelezen hadden en het met me eens waren of het zo'n goede reply vonden :confused:. Ook gebeurde het toen iets te vaak dat 13jarige meisjes me adden... Tja die hebben me ook niets te vertellen... Ik verwijder heel snel mensen, dan kunnen ze mij nog wel aanspreken mochten ze willen. En als ik ze echt irritant vind, dan blok ik ze en verwijder ze vervolgens...
|
Citaat:
Oehh wat ben jij lief zeg.. ;) |
weinig tot niet.
|
gebeurt best vaak, ook mensen die ontkennen mij toegevoegd te hebben...maar ik heb ze zelf ook echt nie toegevoegd...dat kan toch nie zomaar :confused:
|
2 a 3 keer in 1 jaar tijd denk ik
|
ik moet geen freaks in mijn lijst
|
Citaat:
Het gebeurd heel soms bij mij, (vage) bekenden voegen me toe, maar na 8 maanden heeft 1 "heel spraakzame" forummer me toegevoegd... 't Kan mij niks schelen hoor. REIE |
ja er zijn blijkbaar (voor zo ver ik weet) op zijn minst 2 mensen die ook tim broeren heten, maar ja ik heb timbroeren@hotmail.com, dus ja heb weleens is vrienden van die andere tim's die mij add'en.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |